Tips in Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
91 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jolanda82
Gebruiker
spacer line

Na een bezoek aan de Bromo met tussenstop in Kalibaru wil ik met de ferry door naar Bali. Op Bali zal ik mijn 3-weekse reis afsluiten. Op Bali wil ik zeker Ubud en Seminyak/Legian bezoeken. Heeft iemand tips naar welke plek eerst door te reizen na aankomst met de ferry in Bali? (ook gezien de reisafstand) En hebben jullie nog tips mbt leuke hotels met zwembad in Ubud of Seminyak/Legian? Alvast bedankt!

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Op 05-05-2010 21:42 schreef Jolanda82:
Na een bezoek aan de Bromo met tussenstop in Kalibaru wil ik met de ferry door naar Bali. Op Bali zal ik mijn 3-weekse reis afsluiten. Op Bali wil ik zeker Ubud en Seminyak/Legian bezoeken. Heeft iemand tips naar welke plek eerst door te reizen na aankomst met de ferry in Bali? (ook gezien de reisafstand) En hebben jullie nog tips mbt leuke hotels met zwembad in Ubud of Seminyak/Legian? Alvast bedankt!

Ik wil niet īlulligī doen hoor, maar lees eerst eens wat topics door. Daar haal je al heel wat bruikbaars uit. Op een te algemene vraag zal niet zo snel een reactie komen gok ik namelijk zomaar.
Met groet,

matur suksama

barang
Gebruiker
spacer line

permisi jolanda,becik zegt precies goed.zoveel informasi hier.
maar leuk toch je gaat naar bali.wij moeten nog een maand wachten totdat tongtong fair afgelopen is en dan eindelek weer terug. maar ja kan niet anders.sudah

barang
Gebruiker
spacer line

oh wacht even wij wonen niet op bali ya,maar o-java.we komen wel elke maand naar tabanan,daar woont onze dochter..al saya sibuk.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Volgens mij is Yolanda vandaag vertrokken. In een ander topic sprak zij over een reis van 8 tot 28 mei. veel plezier, Yolanda!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,000,878 pageviews Een website van indahnesia.com