|
|
|
|
|
|
Hoewel ik doorgaans gebruik maak van het vliegtuig om van eiland naar eiland te hoppen in Indonesie,wil ik tijdens mijn komend verblijf aldaar eens op wat primitiever wijze van Denpasar naar Surabaya,waar ik gedurende bepaalde dagen word verwacht.
Vandaar dat ik tips / info zoek over de verbindingen >> ik wil wel graag bij daglicht reizen,tijdens de nacht reizen heb ik reeds te vaak gedaan in andere Aziatische landen en dan vind ik het zicht op het landschap toch een stuk minder mooi.
Ook heb ik geen zin om dat eind weer per "motorbike" te doen, dat heb ik al eens gedaan.
Ik weet dat er vanuit Denpasar bussen schijnen te vertrekken,maar waar vandaan precies weet ik niet. Deze plaats vermijd ik indien mogelijk als ik op Bali ben,aangezien ik meestal in het noorden van het eiland verblijf.
Reeds bij voorbaat dank voor de golf van info die ik verwacht.....
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
On 01-05-2010 00:22 senior wrote:
Ik weet dat er vanuit Denpasar bussen schijnen te vertrekken,maar waar vandaan precies weet ik niet.
|
Vanuit het busstation Ubung in Denpasar diverse mogelijkheden om overdag per bus naar Surabaya te reizen.
|
|
NGS stock photos
|
|
|
|
|
On 01-05-2010 01:17 dutchbird wrote: Vanuit het busstation Ubung in Denpasar diverse mogelijkheden om overdag per bus naar Surabaya te reizen.
|
De Dude beschrijft zo'n bustrip. Ik zou toch maar het vliegtuig pakken...
|
|
|
|
hallo senior
je kan vanaf ubung met safari tour of Pahala kesana' zeer luxe busen
maar dan moet je wel vroeg opstaan.!!!!
of WBU.die bel je op en die brengt jouw naar surabaya. prijzen'nego'
inclusief een pit stop onderweg waar je kunt eten,of travel "Bali prima'
ik geef je hier bij 2 nr 0361-248614 of 0317889276.
sampai jumpai mas
jessie
|
|
|
|
|
Wij zijn een keer per bus ('s nachts) van Denpasar naar Surabaja gereden, dat is eens maar nooit meer!!!!! In één van de topics heb ik ooit mijn verhaal gedaan; het is levensgevaarlijk. De buschauffeur was een regelrechte ramp. Wij gaan dan ook voortaan met het vliegtuig of pakken vanaf Banyuwangi de trein naar Surabaja (naar de ferry gaan we met een gehuurde auto en chauffeur).
|
|
|
|
Mijn dank voor de info tot op heden, ik ben weer een stukje verder met de (voorlopige ) planning
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|