Balinese gigilo's opgepakt nav documentaire

Subforum Bali, het godeneiland 
29 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Leven en laten leven.
Waarom mogen de (vaak oudere) dames geen vakantieplezier hebben ?

Staat zo'n film op you tube , vind wel dat die dames niet echt kieskeurig is .

bisa dicek of makemyday .

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Geen nieuwsdumps/linksdumps hier aub. Graag een discussie-onderwerp erbij. Emoticon: Yes!

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Discussie zal vanzelf volgen als er een ervaringsdeskundige,vrouwelijke Bali bezoeker op reageert Emoticon: Party!

Maar dit is toch al jaren bekend....

hati hati, pelan pelan

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Ach, wacht maar tot ze "ontdekken" dat er niet alleen Kuta Cowboys zijn die de dames verwennen, maar dat er ook cowboys zijn die er geen been in zien om mijnheer de toerist hun services (en de rest) aan te bieden.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Is er toevallig iemand die de directe links naar die filmpjes wil plaatsen, het maakt mij wel nieuwsgierig!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Helemaal met Surya eens, laat die dames lekker. Waarom worden die hier als slachtoffers neergezet? Waarom mogen mannen de illusie van "gewildheid" wel kopen en vrouwen niet? Het zou mijn bagian niet zijn, maar ik kom gelukkig zonder te dokken ook wel aan mijn trekken.

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Mijn man werd nog wel eens voor een 'kuta cowboy' aangezien, gezien zijn surfboy-look. Hoewel ik gewoon jonger ben dan hij, niet ouder...dan vroegen ze hem of zij eens met hem mochten ruilen, haha....nou ja, gelukkig konden we er wel om lachen!

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

On 28-04-2010 15:36 elsbeth wrote:
Helemaal met Surya eens, laat die dames lekker. Waarom worden die hier als slachtoffers neergezet? Waarom mogen mannen de illusie van "gewildheid" wel kopen en vrouwen niet? Het zou mijn bagian niet zijn, maar ik kom gelukkig zonder te dokken ook wel aan mijn trekken.

Blijft toch apart dat het bij vrouwen altijd als OK gezien wordt maar als een man naar de hoeren gaat is het een viezerik

From Dayeuhkolot with love

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Monyet, zowel mannen als vrouwen die betalen voor sex vind ik viezeriken.
Ik vind BEIDE groepen geen slachtoffers, daar gaat het mij om. In het artikel wordt de vrouw als slachtoffer neergezet. Als een vrouw er om dezelfde reden voor kiest voor sex te betalen als de man, dan vind ik dat je daar tegenover ook dezelfde houding moet aannemen.
Veel eerder zie ik als slachtoffer de meisjes, vaak jonge, en de jongens die hun diensten aanbieden.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Haha daarin moet ik wel een kleine correctie aanbrengen, die jongens zijn absoluut geen slachtoffers. In mijn vrijgezellentijd heb ik in Brazilië ook vrouwen meegemaakt die je als westerling het gevoel geven dat je een vakantieliefde hebt, maar ondertussen zijn ze toch wel erg blij als je even met ze gaat winkelen voor kleding etc etc. Ik kan ze dat ook niet kwalijk nemen, want ze hebben het heel erg zwaar daar met die enorm hoge werkloosheidspercentages en tegelijkertijd hebben ze last van hun hormonen.
Als er dan iemand langskomt die jij blij kan maken en die ook jouw behoeftes vervult, dan zeg je natuurlijk niet snel nee. Toegegeven, jonge meisjes zie ik ook eerder als slachtoffer want jonge vrouwen zijn sowieso minder weerbaar in de maatschappij (zie het fenomeen loverboys).

From Dayeuhkolot with love

Sibatuk
Gebruiker
spacer line

Is er niet in 99 % van de 'liefdes' tussen toeristen en Indonesiers sprake van liefde om het geld enerzijds en hormonale behoeftes anderzijds?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,324 pageviews Een website van indahnesia.com