Jakarta - Yogya - Bromo - Bali

Subforum Java 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jolanda82
Gebruiker
spacer line

Ik was eerst van plan van Jakarta door te vliegen naar Yogya, maar heb me laten vertellen dat de treinreis, met name Bandung-Yogya, zeker de moeite waard is. Ik ben nu dan ook van plan om na 2 nachten Jakarta de trein van Jakarta te nemen naar Yogya. Ik neem aan dat dit een rechtstreekse verbinding is en dat ik op station Gambir vrij makkelijk een kaartje kan kopen voor het traject Jakarta-Yogya een paar dagen daarna? Daarna ben ik van plan een aantal dagen in Yogya door te brengen om vanuit daar het een en ander te bezichtigen: Sultan, Borobudur en Prambanan. Vanuit Yogya zou ik dan via de Bromo vulkaan de oversteek naar Bali willen maken. Zou ik deze reis: 3-daagse reis Yogya-Bromo-Bali, wellicht bij een reisagentje in Yogya kunnen boeken?

Sibatuk
Gebruiker
spacer line

Ik zou een nachtje in Bandung blijven en dan de ochtendtrein naar Jogya nemen. Dan zie je de mooiste stukken 's ochtends en dan is het weer meestal wat beter. En reisagentjes zijn er in Indonesie minstens 100.000.000.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,860,141 pageviews Een website van indahnesia.com