Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
41 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

Een vergelijking van alle 0900 aanbieders (vast en mobiel):

www.televergelijk.nl/index?a=z(...)&type=vast&filter=-1

Kepala botak tapi dengan otak

indobruno
Gebruiker
spacer line

even proberen via www.skype.com
goedkoop de hele wereld rond

indobruno
Gebruiker
spacer line

proberen via www.skype.com
goedkoop bellen de hele weeld rond

schaijk
Gebruiker
spacer line

het is dus niet wat het lijkt, ze liggen eruit. dus 3 centen per minuut via televergelijk 0900 1553 of 35 te mooi om waar te zijn Emoticon: Bye bye

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 18-11-2007 19:58 schaijk wrote:
het is dus niet wat het lijkt, ze liggen eruit. dus 3 centen per minuut via televergelijk 0900 1553 of 35 te mooi om waar te zijn Emoticon: Bye bye

Ik heb al een paar keren gebeld met http://www.0900bellen.com

De laatste keer 3 dagen geleden met Den Pasar voor 5 ct p.min.
Heb 15 min. gebeld zonder problemen.

Bel er ook mee naar Java 7 ct p.min. ging ook goed

andere tarieven

Indonesie 0900 0782
7 ct p.min.

DPS , Bandung, Jakarta, surabaya 0900 0781
5 ct. p.min.

Wel met een vaste verbinding naar een vaste verbinding
mobiel is duurder en mobiel naar mobiel is nog duurder.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

On 18-11-2007 19:58 schaijk wrote:

Televergelijk is geen aanbieder maar een "vergelijkingsite" van 0900 aanbieders, het tarief en de goedkoopste aanbieders wisselen steeds.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik zal het nog ťťn keer zeggen, deze kaart staat wel 12 Euro op maar ik betaal 10 Euro.
Ik bel van mobiel naar mobiel 240 minuten, naar vaste telefoon is het nog meer.
Werkt al jaren perfect.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja dan moet je zo'n kaart kopen , die wij hier nooit gezien hebben.
En dus weet het niet waar je zo iets koopt
Wat betreft Lebaran is het sms naar IndonesiŽ 9 cent per sms
Bellen via GSM(mobiel) naar Handhone (Mobiel)IndonesiŽ 17 cent p.m
Het is maar wat je duur vind,de rest is bekend via de bekende 0900 nummers
Maar laat men eerlijk zijn de mensen worden door alle providers in de wereld belazerd tot en met.
Er is geen een tak van onderneming die de mensen op het verkeerde been zetten, en hen een poot uittrekt Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Eerie

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

peewan
Gebruiker
spacer line

Hallo, ik bel regelmatig naar Indonesie, naar vast en mobiel. Op de laatste rekening van mijn telefoonprovider, wanadoo, werd mij ongeveer 0,45ct per minuut berekend, terwijl volgens televergelijk het tarief 0,06ct per minuut zou zijn. Ik probeer nu bij wanadoo verhaal te halen, maar vrees mer grote vreze....iemand ook dergelijke ervaringen??

Groet, Peter

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Nieuw tarief vlgns Televergelijk

De Belpiraat
0900-0197
stat 4,9
2 cnt/min

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

mrtelecom
Gebruiker
spacer line

Probeer de EuVox: Onbeperkt bellen naar Nederland (en nog 19 andere bestemmingen) vanuit waar ook ter wereld voor maar Ä9,99 per maand. Kijk voor meer info op www.euphonie.nl

rspelmink
Gebruiker
spacer line

thx mrtelecom. Dit is goed nieuws. Nu kan ik nog een beter telefoonbudget voor de zaak maken. gewoon 10euro per maand Emoticon: Smile

prive is trouwens www.voipbuster.com een aanrader. Goedkopere tarieven als skype en nog steeds erg goede verbinding, zowel vaste lijn als mobiel. Bel er zo gemiddeld 5/6uur per maand meer naar indoland en je hoort mij niet klagen. Als de verbinding niet wil licht het toch vaak aan het bereik daar Emoticon: Nice Emoticon: Nice

HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

0900Bellen.com, prima verbinding ! betreft wel voor Bali.

0900-0781 ( naar vast ) 5 euro cent pm.
0900-0786 ( naar mobiel ) 9 euro cent pm.

Emoticon: Wink

Live life to the max.......

sandy
Gebruiker
spacer line

0900-12302126---2,5 ct/m----inbellen 4,5 ct.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 28-05-2008 12:23 sandy wrote:
0900-12302126---2,5 ct/m----inbellen 4,5 ct.

naar vast of naar mobiel?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sandy
Gebruiker
spacer line

Naar vast 4yoke4---heb al vaker gebeld

asdenhaag
Gebruiker
User icon of asdenhaag
spacer line

Tip: Download en installeer Voip Discount en je betl 120 dagen gratis naar vele landen over de gehele wereld. Heb gister een uur met een vriendin in de US gebeld.
Zeker de moeite waard!!! Je belt via je computer naar vaste telefoonnummers. De ander hoeft dus niet zijn of haar computer aan te hebben staan.

http://www.voipdiscount.com/en/index.html

Succes ermee!!!

dingef
Gebruiker
spacer line

On 31-05-2008 15:39 asdenhaag wrote:
Tip: Download en installeer Voip Discount en je betl 120 dagen gratis naar vele landen over de gehele wereld. Heb gister een uur met een vriendin in de US gebeld.
Zeker de moeite waard!!! Je belt via je computer naar vaste telefoonnummers. De ander hoeft dus niet zijn of haar computer aan te hebben staan.

http://www.voipdiscount.com/en/index.html

Succes ermee!!!

je kunt beter voipwise.com gebruiken voor Indonesie
bij voipdiscount is bellen naar mobiel in indonesie 11 ct
maar bij voipwise is het maar 5 ct... wel beide ex btw...........

even rondkijken bij verschillende voip aanbieders loont wel.... Emoticon: Shiny

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-07-2008 12:59 dingef wrote:

...

je kunt beter voipwise.com gebruiken voor Indonesie
bij voipdiscount is bellen naar mobiel in indonesie 11 ct
maar bij voipwise is het maar 5 ct... wel beide ex btw...........

Dan kun je toch net zo goed een van die 0900 nummers bellen. De goedkoopste is nu 6 cent voor mobiel. Mijn ervaring is dat het allemaal niks uitmaakt welke van die 0900 nummers. Waar ik naar toe bel (buiten Java en Bali) is het altijd drama met de verbinding. Alleen met KPN lukt het vaak beter.

Gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

dingef
Gebruiker
spacer line

On 17-07-2008 13:17 Anne Mieke wrote:

...

Dan kun je toch net zo goed een van die 0900 nummers bellen. De goedkoopste is nu 6 cent voor mobiel. Mijn ervaring is dat het allemaal niks uitmaakt welke van die 0900 nummers. Waar ik naar toe bel (buiten Java en Bali) is het altijd drama met de verbinding. Alleen met KPN lukt het vaak beter.

Gr
AM

maar dan moet je wel een vaste aansluiting hebben Emoticon: Yes!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-07-2008 16:43 dingef wrote:

...

maar dan moet je wel een vaste aansluiting hebben Emoticon: Yes!

Yep, da's waar en niet waar.
Je kan ook met je mobiel bellen maar over het algemeen komen daar dan de kosten voor je mobiele telefoon bij en dan ligt het er maar weer aan welke provider, belbundel etc. je hebt. Ikzelf gebruik alles door elkaar.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

asdenhaag
Gebruiker
User icon of asdenhaag
spacer line

Hallo,
Heb niet alles gelezen, maar ik neem gewoon een koptelefoontje met zo'n microfoon mee en installeer in een internetcafe VOIP discount. (http://www.voipdiscount.com/en/) daar bel je gratis mee naar erg veel landen inc. Nederland. 120 dagen gratis bellen. Wel even 10 euro erop zettten, anders mag je maar 1 minuut per keer bellen. Dat geld blijft gewoon staan.
Ik heb er in mei 10 + 2,50 kosten opgezet en heb er nog 8 staan. Dus voor 2 euro gebeld naar landen die niet gratis ziijn. Heb minimaal 2 uur gebeld met Bulgarije - moest dat betalen. Is zeker de moeite waard. De ander hoeft niet de computer aan te hebben staan, want je belt naar vaste nummer.

Succes ermee!!!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 17-07-2008 13:17 Anne Mieke wrote:

...

Gr
AM
Goedkoop is vaak duurkoop in deze, KPN is wat duurder, maar het werkt wel beter dus.. vroeger gebruikte ik wel eens UPC, dat was toen goed genoeg, en iets goedkoper als KPN (toen althans, dik twee jaar geleden alweer).

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Yep, dat bedoel. Ik moet vaak meerdere keren bellen (keertje 5 tot 10) voordat ik uberhaupt verbinding heb en deze is vaak ook nog slecht. Die 5 tot 10 keer moet ik dan dus ook betalen dus soms beter gewoon met KPN en dan maar niet zo lang bellen.........
Als het echt belangrijk is dan bel ikook gewoon met KPN.

gr
AM

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

67,945,480 pageviews Een website van indahnesia.com