Nog even over thee-plantages

Subforum Bali, het godeneiland 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
janp013
Gebruiker
spacer line

Hallo forumleden,
Hoewel uit een vorige blog is gebleken dat er op bali geen thee-plantages te vinden zijn, kan er misschien iemand mij vertellen waar ik op java moet zijn om een thee-plantage te bezoeken ?
Wij verblijven tijdens onze vacantie in Canggu. Als we een oversteek willen maken naar Java om daar vervolgens een thee-plantage te bezoeken, is het dan nog mogelijk om dezelfde dag terug naar Canggu te rijden ?
Of is het misschien beter om een nachtje te slapen op Java?
Ik weet dat de afstanden niet zo groot zijn, maar of het op Java net zo druk is als op Bali, daar heeft deze kaaskop geen kaas van gegeten. Ik heb overigens ook geen idee hoever ik op Java zou moeten rijden om bij een thee-plantage te komen.

Ook heb ik vernomen dat er tussen de thee-planten wel een veel slangen zouden kunnen zitten ! ?
Nou heb ik een vrouw die doodsangsten uitstaat als ze aan een slang denkt !!!!
Kan iemand mij hier iets over vertellen ????/

bedankt

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Kadal , spinnen , schorpioenen en mss andere excotische dieren ?.
Hangt ook af naar welke theeplantage je gaat , er zijn diverse theeplantages die geopend zijn voor toeristen, dus goed verzorgde looppaden etc .
Adressen kan je via google vinden.

Ik zou een lange (dikke) broek en shirt aandoen , en mss stampvoetend en lawai maken kan ook helpen.
Heb eigenlijk geen ervaring , theeplantages zie ik alleen uit plaatjes of films.

Als je gaat googlen kan je ook de Indonesische sites bezoeken.

Perkebunan teh jawa Timur ( Thee plantage Oost Java) .
Iets dichterbij Bali , ipv de theeplantages van West Java , Puncak-Cipnas-Sukabumi , Bandung en omstreken.

bisa dicek of makemyday .

jessie
Gebruiker
spacer line

hallo .
als je de oversteek wildmaken naar banyuwangi, daar zit boven de ijingebergte 1 van de
grootse koffie plantage .5 hectare grond +kruidnagel. de opervlakte totaal is 20 hectare
grond. je kan eventueel overnachten ,'mira hotel .die zit links van de weg voorbij 'pertamina' 1 nieuw hotel' slangen zittenhier ook 'het zijn maar kleintje 'piton'en de bekende
'cobra' ze doen geen kwaad' de thee plantage zijn in het noorde van java. oostjava zijn veel
koffie plantage. veel succes jessie Emoticon: Party!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Agrowisata
Wonosari, 30 km ten oosten van Malang, aan de voet van de Berg Arjuno.
Te bereiken met openbaarvervoer richting Surabaya.

kawasan kebun teh ini terletak di desa Toyomarto Kecamatan Singosari dan Desa Wonorejo Kecamatan Lawang Kabupaten Malang. Objek wisata yang menawarkan suasana pegunungan yang sejuk dan panorama keindahan alam. Tidak hanya itu, agrowisata ini juga menyuguhi pengetahuan soal teh, yakni pemetikan daun teh sampai proses akhir hingga produk berada di tangan konsumen.

bisa dicek of makemyday .

havana45
Gebruiker
spacer line

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,187 pageviews Een website van indahnesia.com