Gezondheid sultan Yogyakarta beter na check-up Singapore

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
92 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Gezondheid sultan Yogyakarta beter na check-up Singapore
Gepubliceerd op 23 april 2010 02:53
De gezondheid van de sultan van Yogyakarta, Sri Sultan Hamengku Buwono X, is aan de beterende hand nadat de sultan eerder deze week naar Singapore vertrok om daar medische hulp te krijgen. Het is inmiddels bekend dat de sultan diabetes heeft. Hij zal binnen enkele dagen terugkeren uit Singapore, aldus Gusti Pangeran Haryo (KGPH) Hadiwinoto, een vriend van de sultan.
Lees verder , klik op de titel

Frederik
Gebruiker
spacer line

Dus door slechts een 'controle' in singapore is de sultan 'aan de beterende hand'.

Is singapore het lourdes van azie?

Als de wereld was zoals zij zou moeten zijn was ik beter af

FredC
Gebruiker
spacer line

Ga jij nou maar weer lekker Couperus lezen, doe je leesbrilletje op, dan lees je niet over de woorden heen, zoals je hier hebt gedaan (en ook bij Couperus, als ik je negatieve reacties zo lees).

Begrijpend lezen is ook een vak op school geweest, tenminste bij mij.

Frederik
Gebruiker
spacer line

= edit: offtopic =

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Ik denk dat de beslissing van Sri Sultan meer op politieke dan op medische leest is geschoeid. Diabetes en vermoeidheid zijn nou niet direct redenen om naar Singapore af te zakken. Maar ik denk dat hij in Yogya min of meer gedwongen zou worden om naar de PKU te gaan, en als je daar wat van zegt, krijg je wellicht een proces aan je achternaam.

Frederik
Gebruiker
spacer line

= edit: offtopic. =

Btw In mei ben ik in Bali, tot bij de borrel!

OPMERKING BEHEERDER

Hou een op met dat offtopic geneuzel overal en nergens. Klachten over de moderatie kunnen in het daarvoor bestemde topic, verdere onzin kan gewoon achterwege gelaten worden.

Geplaatst door Jeroen @ 23-04-2010 18:00

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 23-04-2010 17:51 Frederik wrote: Fredje's reactie zou dan ook verdwenen moeten zijn.

Quod licet Iovi, non licet bovi. En `fredje' is meneer Fred' voor jou. De weledelgeboren heer, de heer FredC s.s.t.t.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 23-04-2010 18:03 guna2 wrote:

[quote removed]

Quod licet Iovis, non licet bovis. En `fredje' is meneer Fred' voor jou. De weledelgeboren heer, de heer FredC s.s.t.t.
En dat dus. En vanaf nu gaat iedereen ontopic - Frederik(je) inclusief.

Frederik
Gebruiker
spacer line

We praten verder op bali!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Vertel eens, Frederik, wat je zo op dit forum brengt. Dan kunnen we je opmerkingen wat beter begrijpen. Ik begrijp uit het andere topic dat je met je vrouw naar Bali komt en je benieuwd bent naar hoe het leventje van andere buitenlanders zich verhoudt tot de armoede die je geregeld tegenkomt.

FredC
Gebruiker
spacer line

De weledelgeleerde Heer Sri Sultan gaat al 15 jaar naar Singapore voor controle. DŠt staat duidelijk geschreven. Ik geloof niet dat er veel forumleden zijn die elke keer naar een andere dokter gaan, omdat anders anderen er wat van zouden kunnen denken.
Hij doet gewoon wat hij al jarenlang gewend is, en heeft duidelijk in die tijd een vertrouwensrelatie met dat Mount Elisabeth Hospital. Aan dat ziekenhuis mankeert helemaal niets. Ik ben er ook wel eens geweest. Er zijn zeer vriendelijke en zeer kundige mensen, doktoren en verplegend personeel, die de beschikking hebben over de meest moderne apparatuur, waaraan ziekenhuizen in Nederland nog een puntje kunnen zuigen.
Misschien dat 15 jaar geleden de situatie in Yogya van dien aard was dat hij zich daar niet onder behandeling wilde stellen en uitweek naar Singapore. Dan is dat dus historisch zo gegroeid.
Voor mij heeft hij een goede keuze gemaakt. Hij leeft nog! En als ik hem was zou ik alle kritiek aan zijn weledele laars lappen.

Frederik
Gebruiker
spacer line

Ja, sri sultan leeft nog maar hoeveel levens had je niet kunnen redden zonder zijn singapore trip. Kijk ns naar de verwante topics: sloppenwijken jakarta...
Het volk van yogja zou m een schop onder z'n decadente reet moeten geven!

barang
Gebruiker
spacer line

hallo frederik,
met respect maar als ik u berichten zo lees dan weet u niet zoveel van indonesia.
nou ja gelukkig kan u op internet veel lezen daarover.het bericht van fred c klopt voor honderd % .
barang

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Offtopic berichten verwijderd, en graag weer ontopic verder. Overigens laatste waarschuwing voor Frederik. Maar dat had je al wel verwacht vermoed ik.

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Dit maakt het verschil

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou Fred, sorry hoor, maar bestaan die sultans nog?
Die hebben nooit een moer uitgevoerd; oke de adat, maar en vrouwen en kinderen verwekken, en ook de Javaanse bevolking uitgebuit, de zgn herendiensten.
De Hollanders waren kolonialen, maar de sultans waren het nog erger!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 25-04-2010 13:42 merapi wrote:
Nou Fred, sorry hoor, maar bestaan die sultans nog?
Die hebben nooit een moer uitgevoerd; oke de adat, maar en vrouwen en kinderen verwekken, en ook de Javaanse bevolking uitgebuit, de zgn herendiensten.
De Hollanders waren kolonialen, maar de sultans waren het nog erger!

EN NOU VERKLAAR IK JE VOOR VOLKOMEN IDIOOT. ALS JE DAN ABSOLUUT NIETS WEET, HOUD DAN JE SNATER. SUDAH! (sorry voor het geschreeuw, `lieve sobats,' maar ooit moest het gebeuren).

FredC
Gebruiker
spacer line

Ja, er zijn nog veel sultans, maar de meesten zijn niet zo rijk als in vroeger jaren. ik heb wel een paar keer de eer gehad ze te mogen ontmoeten. Dan blijkt dat het toch heel aardige mensen zijn en meestal ook nog Nederlands kunnen spreken. Emoticon: Smile
Nee, niet zo negatief over de sultans a.u.b. Ze horen er gewoon bij, onderdeel van de cultuur en er wordt nog naar ze op gekeken ook, ook al hebben ze meestal weinig tot niets te vertellen. Emoticon: Nooo
Merapi, je bericht is ongenuanceerd te noemen en getuig van weinig kennis van zaken. Dat had ik anders van je gedacht. Ik denk, dat Guna2 graag een andere toonzetting ziet, misschien zelfs een excuus? Het zou je sieren. Emoticon: Yes!

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Ik ben het met Guna en Fred eens.
De vorstenlanden kennen een hoge beschaving daar kunnen de belanda"s nog een puntje aan zuigen.

Shalom

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 26-04-2010 00:01 Bokito wrote:
Ik ben het met Guna en Fred eens.
De vorstenlanden kennen een hoge beschaving daar kunnen de belanda"s nog een puntje aan zuigen.

Emoticon: Yes! Emoticon: Nice

bisa dicek of makemyday .

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 25-04-2010 14:10 FredC wrote:
. Dan blijkt dat het toch heel aardige mensen zijn en meestal ook nog Nederlands kunnen spreken. Emoticon: Smile

He he , logisch dat HB X (en zijn generatie) Nederlands kunnen spreken.

Zijn vader HB IX was Henk , een "vriend" van Wilhelmina .De Sri Baginda Ratu van de Belandanezen.
Nederlands zal na Javaans een 2de taal zijn in de kraton.

bisa dicek of makemyday .

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Guna, ik ga hier niet op reageren, en zeker niet op dit soort beledigingen.
Als je afgekoeld bent, dan wel
Je lijkt wel de Merapi, mijn nickname : alleen ik spuug geen vuur; ik blijf rustig en jij niet.,
HET GAAT GEWOON OM EEN DISCUSSIE,waarom dan deze explosie?
Ik denk niet dat ik idioot ben, maar goed dit is jouw mening, je kunt ook een normaal bericht plaatsen?
groetjes van de levende en niet idiote Merapi Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Hoop niet dat je weer kwaad wordt

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Fred, Om Sid en Bokito,
Guna heeft het niet begrepen.
De Javaanse cultuur staat op een zeer niveau, en inderdaad is dit niet te vergelijken met belanda""s, maar wat ik probeerde te vragen en te zeggen is dat sultans,regenten en het Nederlands bestuur samenwerkten en dat in stand werd gehouden door allemaal,dus corruptie

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Guna, goed mijn excuus bied ik aan, maar wees niet zo"n ongeleid projectiel,door gelijk zo kwaad te worden, eerst een beetje nadenken doet heel veel
Groetjes van Wilma, maar door meer uit te leggen bereik veel meer dan schelden en kwaad zijn

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hoi Fred, heb mn excuus aan Guna aangeboden, ben benieuwd hoe hij reageert.
Eigenlijk was de bedoeling om meer te weten over de kratons en de sultans, maar Guna begreep het niet, hij viel mij aan, aan gebrek aan kennis, maar dan hoef je nog niet zo fel te reageren. onzin trouwens ben wel gewoon belanda maar met veel Indische familie, dus niet onbekend met de cultuur
Hoop dat het goed komt, en dat hij dit begrijpt

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,671,640 pageviews Een website van indahnesia.com