zijn er theeplantages op Bali ???

Subforum Bali, het godeneiland 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
janp013
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Eerst wil ik mij even aanmelden als nieuwkomer binnen dit forum.
Ik ben Jan en in november gaan wij weer voor de 3e keer naar Bali.
Omdat er binnen on reisgezelschap iemand zit die zich erg veel belangstelling heeft in thee, vroeg ik me af of er op Bali thee-plantages zijn. Ik weet dat de meeste thee-plantages zich op Java bevinden, maar het lijkt mij sterk dat er op Bali geen thee wordt verbouwd.
Graag jullie reacties

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Allereerst welkom op dit forum jan.
Hoewel bedugul op de juiste hoogte ligt om thee te verbouwen heb ik eerlijk gezegt nooit gehoord en gezien dat daar thee plantages liggen.Messchien dat er in de toekomst er een slimme balinees op het idee komt er thee te verbouwen. Emoticon: Bye bye

Shalom

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Zelf ook nog nooit gezien, maar volgens mij vrouw zou je deze moeten kunnen vinden in Kintami en/of Bedugul.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Ben nu meer dan 5 jaar op Bali, heb 150.000 km over het eiland gereden, heb nog nooit een thee-plantage gezien of er iets over gehoord. Ben benieuwd of iemand iets weet Emoticon: Smile

If you have nothing to loose, you can risk everything

janp013
Gebruiker
spacer line

Nou dat valt mij een beetje tegen !
Hoewel wij eigenlijk vastbesloten zijn om een plantage te gaan bezoeken ziet het er naar uit dat we een oversteek naar Java moeten gaan maken, waar volop plantages zijn.
Ik hoop dat er no iemand met een tip komt voor ons.
Mocht er iemand ergens een (kleine) plantage weten op Bali dan zou ik dit erg graag te weten komen.

Toch dank voor iedereen die tot nu toe gereageerd heeft Emoticon: Worship

simpati
Gebruiker
spacer line

Een theeplantage brengt veel werk met zich mee in een vochtige en koud(ere) omgeving. voor dat werk zouden dan weer gastarbeiders nodig zijn uit andere provincies.
Mocht je van gedachte veranderen en er toch voor naar Java willen kan ik de plantages in de buurt van Lawang aanbevelen, daar zijn mogelijkheden om te overnachten, lekker fris hoog in de bergen.
Salam,
Jan

janp013
Gebruiker
spacer line

Hallo Allemaal,
Op mijn zoektocht naar theeplantage's op Bali, kwam ik op het internet de volgende tekst tegen :
" Nyoman took me to Santi Agrowisata in Gianyar. It is an awesome coffee and tea plantation operated by I Wayan Sudarana, who is most welcoming to tourists from all over the world ".

Slaat iemand misschien hierop aan en weet hier iets meer over ??

Graag jullie berichten

vr gr Janp013 Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,759,915 pageviews Een website van indahnesia.com