Jakarta-Yogya-Malang-Bali - tips wat betreft acco en vervoer

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jolanda82
Gebruiker
spacer line

Van 8 mei t/m 28 mei reis ik voor het eerst alleen door Indonesie en mijn planning, tot zover, is als volgt:

- 9/5 aankomst
- 9/5 - 11/5 Jakarta (Grandkemang hotel)
- 11/5 vliegtuig Jakarta-Yogya (heb de prijzen vergeleken en neig nu naar vliegen met Air Asia, maar twijfel nu tussen de vroege vlucht 6h of middagvlucht 15h, wat raden jullie me aan wat betreft aankomen in Yogya en dan regelen van acco?)
- 11/5 - 15/5 Yogya (excursie Prambanan, Borobudur, sultan)
- 15/5 Malang
- 16/5 Bromo
- 17/5 Malang
- 17/5 Malang - Kalibaru - Bali
- 18/5 - 28/5 Bali (i.i.g. Ubud/Seminyak/Legian/Sanur?)

Lijkt me wel haalbaar toch? Alleen vraag ik me af, hebben jullie nog tips voor acco's in Yogya en Malang? Vereisten zijn schoon, iets te doen in de omgeving, winkeltjes, eettentjes, warm water, airco en zwembad. Hoeft niet super-de-luxe, maar wel schoon en liefst onder de Ä 25 per nacht. Hoe kom ik trouwens het makkelijkst van Yogya in Malang en van Malang naar Kalibaru en vervolgens Bali? is dat prima te regelen vanuit Yogya voor de verdere reis naar Malang en in Malang voor de verdere reis naar resp. Kalibaru en Bali? Alvast weer bedankt voor de tips!

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Hi Jolanda,

Duta guesthouse www.dutagardenhotel.com/en/guest-house/ in Jl.Malioboro is schoon en gezellig. Veel eettentjes en winkeltjes in de straat. Via Via is een aanrader en heeft aparte excursies.
Per trein naar Malang is het minst on-confortabel. Over de weg met eigen vervoer is ca. 9 uur.
In Malang is Ennie's Guesthouse welaardig, maar heeft geen zwembad: www.ennyguesthouse.com/about.html
Malang-Kaliabru zul je of openbaar vervoer of eigen transport moeten regelen. Je kunt ookoverwegen om Malang-Surabaya en dan te vliegen naar Bali.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,736,515 pageviews Een website van indahnesia.com