Selamat Paska Vrolijk pasen aan iedereen van goede wille

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Eerlijk gezegd heb ik helemaal niets met Pasen of Kerstmis of wat dan ook. Geloof niet in sprookjes, ben niet gelovig en ben ook nog nooit van mijn leven in een kerk geweest.

hati hati, pelan pelan

Corriene
Gebruiker
spacer line

Ben je naar een complimentje aan het vissen BG ? dan vis je nu achter het net.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Corriene,

Verbaasd het je als ik zeg dat ik je antwoord of iets in die strekking wel had verwacht?
Laten we nog even wachten met complimentjes geven. Ik heb de eieren voor mijn zoon al gekookt. Morgenvroeg gaan we ze lekker schilderen.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Corriene
Gebruiker
spacer line

Met waterverf zeker. Vrolijk Pasen

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Heel goed Corriene! Waterverf is al een enorme bende... Jij ook eitjes schilderen of kleuren? Jij ook een vrolijk en vooral prettig pasen

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Milani
Gebruiker
spacer line

Prettige Paasdagen

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Dingin sekali hierro... Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo winterjas maar weer aantrekken, bah...

Ook jullie allen een prettige 2e Paasdag toegewenst...

Vandaag ga ik naar mijn jarige dochter toe, normaal zitten we op haar verjaardag altijd heerlijk in de tuin met de zon in mijn gezicht en uitbundige bloeiende bloemen... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Nou Kembang dan heb ik een Paasmededeling voor jou Emoticon: Wink
Er staat hier ťťn of andere struik in bloei (vraag me niet naar de naam) die geeft als het donker wordt een geur hmmmmmm, zelfs mijn eigen eitjes bloeien op Emoticon: Laugh out loud
Voor de rest is het hier koud Emoticon: Angry
Ik ga gewoon dit jaar geen eieren zoeken in een lange broek, 26 graden, de ijspegels hangen aan mijn neus Emoticon: Yes!
Gefeliciteerd met je dochter een paaskindje ja Emoticon: Party!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

We wachten maar op de Pinksterdagen Malam....wie weet wordt het zonniger.... Emoticon: Shiny
Ik kan het mij wel voorstellen dat de ijspegels aan je neus bengelt met 26 graden, Emoticon: Laugh out loud
Hier gebeurt het bij min 5 Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Jasmijn geurt 's avonds heerlijk misschien is het dat?
Dank voor je felicitatie Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Was een maand te vroeg komt door het mooie weer hier...... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,036,464 pageviews Een website van indahnesia.com