Sheraton en Mercure Hotels op Komodo eiland

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Sheraton en Mercure Hotels op Komodo eiland
Gepubliceerd op 03 april 2010 01:41
Voor diegenen die op zoek zijn naar een vijf-sterren verblijf op het eiland Komodo is er nu goed nieuws. Sheraton en Mercure zullen beiden een hotel openen. Ze zullen hiervoor gebruik maken van nog niet afgebouwde hotels op het eiland. "Op dit moment zijn er twee drie-sterren hotels, Jayakarta en Bintang Flores. Verder zijn er slechts kleine hotels," aldus directeur marketing, Sapta Nirwandar.
Lees verder , klik op de titel

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

zowel bintang flores als jayakarta zijn in labuan bajo gevestigd, maar dit is alsnog goed nieuws voor de hele regio!!! Daarnaast vliegen ook Trans Nusa en IAT dagelijks op labuan bajo...
Labuan Bajo is booming!!!

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Kelvinator, bedankt voor je aanvulling. De Indonesische tekst maakte hier geen melding van. Ik zal dit aanpassen.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het is een beetje de omgekeerde wereld. Zoals kelvinator al zei vliegen Transnusa en IAT op LB echter niet OOK maar al lange tijd. In tegenstelling tot Merpati die dan weer wel en dan weer niet vliegt.
Of die grote hotels daar zo,n succes zijn weet ik niet. Het is in elk geval geen gezicht in LB en het past helemaal in het totaalplaatje. Er is plek zat dus ik snap niet waarom er voor zo,n hoog hotel is gekozen.
Verder ben je vanuit LB zeker niet in een half uur op de eindbestemming tgenminste als met de eindbestemming Komodo wordt bedoeld. Naar Rinca is het ongeveer 2 tot 2,5 uur en naar Komodo is het 4 uur varen en een veerboot is er niet (tenminste 2 maanden geleden niet).

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Inderdaad, Anne Mieke. Ik vind het ook zo tegenstrijdig dat mensen naar een ongerept stukje natuur zoeken en dan in een vijf sterren hotel gaan zitten.

Wellicht denken de grote ketens toch de wat rijkere toeristen te trekken , maar daarmee prostitueert zo'n lokale overheid zich een beetje door voor het grote geld te kiezen. Aan de andere kant verbaast dit me niet want dat gebeurt overal ter wereld zo'n beetje.

From Dayeuhkolot with love

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou ik heb dat Bintang Flores op mijn netvlies staan en het ontsiert gewoon de omgeving. En als ik aan Sheraton denk....... dat kan toch echt niet. Niet dat LB zo ongerept is maar het past er gewoon niet . En op Komodo zelf? Dan zijn ze echt helemaal gek geworden.
En dan ook nog eens oneigenlijke info over vaartijden.... Emoticon: Confused Grrrrrrrrr

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Heel erg voor de omgeving daar,weer beton bij in de ongerepte natuur.
Het Sheraton publiek gaat zijn ogen nogal opentrekken al het in LB rondwandelt met zijn open rioleringen en zijn kapotte wegen.
En inderdaad verkeerde info over de vaartijden,wij hebben er een 2 daagse van gemaakt voor een bezoek aan Rinca , Komodo en enkele stranden.
Emoticon: Angry

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,540 pageviews Een website van indahnesia.com