Ngurah Rai airport vraagje

Subforum Bali, het godeneiland 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pierre118
Gebruiker
spacer line

Weet iemand of je nadat je ingecheckt hebt, en je koffers dan eindelijk kwijt bent, je weer naar buiten kan gaan, om bv. wat te drinken bij Starbucks op het vliegveld? Ik vraag dit omdat je veiligheidscontroles hebt voordat je de incheckhal binnen kan gaan. Maar, kan je er ook weer uit, om later weer terug te komen?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja hoor, Pierre,je kunt gewoon naar buiten en er ook weer in als je je ticket cq instapkaart kunt tonen.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

made.
Gebruiker
spacer line

Vriendin van mij mog er niet uit hoor.. Ging ff inchecken, ik stond te wachten om nog afscheid te nemen.. Dat werd dus zwaaien..... Emoticon: Worship

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Waarom weer naar buiten? Binnen kun je ook alles krijgen.

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 01-04-2010 21:50 made. wrote:
Vriendin van mij mog er niet uit hoor.. Ging ff inchecken, ik stond te wachten om nog afscheid te nemen.. Dat werd dus zwaaien..... Emoticon: Worship

Raar, waarom ze je er niet uit mogen????? Ik heb dat zelf toch echt wel een paar keer gedaan hoor.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pierre118
Gebruiker
spacer line

Op 01-04-2010 22:08 schreef senior:
Waarom weer naar buiten? Binnen kun je ook alles krijgen.

Alles? O ja? Waar is Starbucks binnen dan? Aan dit soort opmerkingen heb je dus helemaal niets. Gelukkig zitten er ook nuttige antwoorden bij......waarvoor mijn dank!

Pierre118
Gebruiker
spacer line

Op 01-04-2010 21:42 schreef Anne Mieke:
Ja hoor, Pierre,je kunt gewoon naar buiten en er ook weer in als je je ticket cq instapkaart kunt tonen.

gr
Anne Mieke

Dank voor je antwoord, Anne Mieke

josari
Gebruiker
spacer line

Pierre118 Ik was begin Februari 2010 op Ngurah Rai Airport. Na het inchecken is het verboden om weer naar buiten te gaan. Sinds de laatste keer dat ik er was ( 2007) is dit veranderd.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

In- en uitlopen is geen probleem, tenminste op 24/3 toen mijn vrouw en zoon richting Yogya vertrokken. Wel je ticket en/of boarding pass meenemen en kunnen tonen.

Bij terugkomst moet je wel weer door de veiligheidscontrole.

If you have nothing to loose, you can risk everything

josari
Gebruiker
spacer line

AEB

Als je een domestic vlucht hebt is dat juist. Mijn vriendin kon dat ook voor haar vlucht naar Surabaya.

Maar voor mijn vlucht naar Nederland mocht ik na inchecken niet meer naar buiten.

Pierre118
Gebruiker
spacer line

Jeetje, wat een tegengestelde berichten. Uiteraard mijn dank, maar wie heeft nu gelijk????

josari
Gebruiker
spacer line

Ik naar mijn ( bescheiden) mening.
Wat ook nieuw is, is de veiligheidscontrole gelijk bij als je de hal binnenkomt. Daarna inchecken en dan kun je niet meer naar buiten.
Ik moest dus via mijn mobiel afscheid nemen van mijn vriendin.
Emoticon: Angry
Voor de domestic vluchten gelden dus andere regels
Emoticon: Stupid

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 01-04-2010 22:19 Pierre118 wrote:

[quote removed]

Alles? O ja? Waar is Starbucks binnen dan? Aan dit soort opmerkingen heb je dus helemaal niets. Gelukkig zitten er ook nuttige antwoorden bij......waarvoor mijn dank!

Tja gauw aangebrand, net als de koffie van Starbucks,,,,

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik ben niet meer aangesloten.
Die veiligheidscontroles? Bedoel je daarmee de bagagescan (waar ze op de ene tas wel een sticker plakken en op de andere niet? Emoticon: ) Ik ben voor het laatste internationaal van Bali vertrokken vorig jaar eind januari. Ik kan me niks van iets anders dan bagagecontrole herinneren. Wat voor controle is dat dan precies?

Waarom zou je niet meer naar buiten mogen en er daarna weer in. Er kunnen honderd redenen zijn waarom iemand dat wil/moet.
En er is ook wel eens iemand met mij naar binnen gegaan, een paar jaar geleden (dus zonder een ticket te hebben) en erna natuurlijk weer uit..... Emoticon: Blush

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Hoi!

Laatste keren (sep.2009 en feb. 2010) gingen we in de voorhal in de rij, met nog zo'n 300 andere passagiers van alle soorten -internationale- maatschappijen. Na een uur in de rij gewacht te hebben, mag je de vertrekhal in als je ( 1 voor 1) door de security bent gegaan, compleet met bagagescan en - handtas openmaken/water inleveren, riemen af, schoenen uit.
Voordat je in gaat checken, kan je er worden uitgepikt om je koffer open te maken op de grote tafel. Gebeurde bij elke 3e reiziger.
Dan wordt je min of meer naar je incheckbali gestuurd.
Heel misschien dat je er weer uit mag....maar denk het niet. (kan je weer achteraan sluiten...)
Boven hebben ze zat winkels, bars en coffeecorners. Als je op tijd bent kan je zoeken naar een Starbucks.

toedeloe
Gebruiker
User icon of toedeloe
spacer line

Een late reactie, maar toch.
Formeel gezien mag men na het inchecken niet meer naar buiten lopen.
Ik ben getrouwd met een Balinese vrouw en, zoals gebruikelijk, gaat haar hele familie mee naar de airport om ons uit te zwaaien. We gaan naar binnen met de koffers en wat handbagage. De wat grotere stukken handbagage laten we achter buiten bij de familie.
Is wel handig om gezeur m.b.t. de grote en gewicht te voorkomen Emoticon: Smile
Na het inchecken lopen we gewoon weer door het kleine deurtje naar buiten. Natuurlijk wordt je aangesproken maar de betoverende woorden "belum check in" doen wonderen. Ongeveer 45 minuten voor vertrek gaan we dan weer naar binnen met alle handbage. Nooit problemen gehad, ook niet met de handbagage.

Gisteren zijn we teruggekomen vanuit Bali en het lukt nog steeds.

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

ik ben er destijds na het inchecken voor mijn vlucht naar NL ook weer even uit geweest. Maar ik heb het op dat moment gewoon gevraagd aan de man die bij de ingang stond. misschien is dat het makkelijkst?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,878,985 pageviews Een website van indahnesia.com