Gezocht: enkele nieuwe, lege cassettebandjes

Subforum Gezocht & Aangeboden 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Om wat muziek op te nemen voor Balinese vrienden, zoek ik enkele (2 of 3) lege bandjes. Hier in de buurt niet meer te verkrijgen. Ik wil wat cd's overtapen, aangezien mijn vrienden daar geen cd speler hebben. Als kado wil ik geen ouwe, drie keer overgespoelde van mezelf geven....

mmeeuwesennl
Gebruiker
spacer line

op marktplaats.nl worden ze nog aangeboden:
Klik hier

Arthur
Gebruiker
User icon of Arthur
spacer line

Of je geeft ze een CD-speler? Tegenwoordig koop je die ook voor een paar tientjes..

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Hoi!!

Dank voor MP tip, en nee, ik geef ze geen cd speler. 1e geef ik al genoeg (heb veeeel vrienden) 2e 't is voor in de auto.....
3e ....omdat ik redelijk vaak ga, hebben ze mij gevraagd (echt waar) om geen kado's te kopen. Omdat het al duur genoeg is om te vliegen en ik hard moet werken. In de plaats willen ze graag uit Nederland 2e handskleding. Het mooiste houden ze zelf en de rest wordt (door hunzelf) verdeeld onder de armen in de kampung. En het werkt. Dus neem ik wel soms aardigheidjes mee. En kleren.......Mijn eigen kleren zijn daar al, Lege koffer ook mee terug, dus als er nog bestellingen zijn????

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

ibusas,
Ik heb 2 zakken kinderkleding staat tot 2 a 3 jaar, in nieuwstaat
groetjes Merapi/Wilma

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Hoi Merapi...

Dat had ik gelezen, maar dacht dat Novi ze meenam. A.s weekend ga ik richting Malieveld....(mag jij raaien) als je in de buurt woont, haal ik ze graag op!!
Ingelogd kan je mijn e-mailadres vinden en je adres in een bericht sturen, okee?

Terima kasih Emoticon: Laugh out loud

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Novi is al geweest en ze heeft heel veel kleding meegenomen, maar er is nog genoeg

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Ik heb de cassettebandjes! Op de zwarte beurs, maar wel nieuwe hoor!!
Leuk muziek zoeken. Kennen jullie
"Als de orchideeŽn bloeien?" en
da's te erg! Lachen!.
Zoek maar op op YouTube.

Is YouTube in de ban in IndonesiŽ??

Arthur
Gebruiker
User icon of Arthur
spacer line

Salamat makan! Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Het moet niet gekker worden... Als ik dat wil horen blijf ik wel thuis Emoticon: Frustrated
Emoticon: Smile
Wel goed gevonden.. dat dan weer wel..

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ben Heart heb ik ooit in Eindhoven op de Pasar Malam gezien. Ik geloof toen de ster van al die dagen..... Emoticon: Confused
Heb je *********** voor mij zou wel leuk zijn maar hij heeft geen echt Indo accent en dat zou het juist leuk maken.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,647,334 pageviews Een website van indahnesia.com