bedreiging islam volgens wilders

Subforum Andere praat 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 28-03-2010 12:27 Sam Loi wrote: De Palestijnen vechten voor hun gondgebied

Graag een definitie van `Palestijnen.' Daarna maak ik je verbaal af.

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

Voel je vrij om inhoudelijk te reageren kerel of ga anders lekker koken!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Lekker koken doe ik sowieso. Daar heb ik jouw proletarische aansporing niet voor nodig.

Jij maakt je schuldig aan wat je dat waterstofperoxidehoofdje verwijt: haatzaaierij. En die van Wilders is beduidend beter geformuleerd, gedocumenteerd en gefundeerd dan die van jou.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

[[foutje, maar de Boss zit te makan in plaats van op te letten en/of het verhaal van The Dude te lezen]

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

Ik ben verbaal helemaal gevloerd kerel.
En om het heel burgerlijk te houden: toedeloe.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Zo, en na dit intermezzo kan het gewoon weer on-topic.

It's only kinky the first time.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hier uit kan je zien hoe er verdeeldheid is.
Als iedereen eens zijn geschiedenis eens er bijhaalt, niet mijn favoriete bezigheid, dan kan je de problemen van nu beter beoordelen, dan stomweg maar te oordelen wat je nu ziet en voor enkelen die het meemaak.
De kansen hebben er wel gelegen, maar ze zijn niet benut, en nu zit je met de problemen die zelfs door een zoon van een Hamas leider niet wordt gedeeld.
Moshe Dayan [url][/url] had eens voor gesteld Palestijnse op te gaan in het IsraŽlisch van toen.
Ze zouden een eigen cultuur, en een eigen vorm van leven kunnen krijgen , maar in een land als IsraŽl.
Dat heeft men niet aanvaard.
En nu zitten ze tegen een groot overmacht te hikken die ze nooit, en nooit zullen winnen, als je weet wat voor het westen een groot belang mee gemoeid is.
Dus dialogen ga eens te raden wat je daarmee kunt doen.
Ik heb een heel verhaal over maatschappelijke aan deze site gerelateerde discussie, er aan besteed.
Zoals de moslims in Europa doen zo had de Palestijnen in het Midden oosten moeten doen, nu is het te laat

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Met sommige mensen kan ik het helemaal mee eens zijn.
Juist nu er zo veel mogelijkheden er zijn om veel gegevens over en weer te bemachtigen.
Als men nu nog geen internet hebt, en je blijft in je eigen wereldje, wat ik denk veel mensen in zitten, ja dan kom je niet ver, met er een goed beeld er van te maken.
Als je weet hoe ze over je denken, dat is dan mooi meegenomen, want dan weet je zelf een gepaste vorm er aan te geven.
Als je dit leest HIER dan weet je, dat ze te maken hebben, met een groot cultuur verschil, die het niet zal overwinnen door hen in hun waarde te laten.

Alles is betrekkelijk, maar dat ligt aan het gevolg hoe ver je daaraan mee gaat.
Ons cultuur hebben de verantwoordelijke politieke idioten van af de provotijd, nageslachten van hogere intellectuele hoger geplaatste hun opvoeding laten liggen waardoor hun kinderen zich afzette.
Dus wat je ook door het vergeten van de geschiedenis, je eigen vervalster toewenszingen op na houd, je eigen voor de gek te houden, een principiŽle gedachte goed is.
Uit opleidingen als nyenrode kwamen de studenten tot een conclusies om samen te werken, en elkaar te helpen, aan baantjes, en zo zijn we terecht gekomen, in een schaamteloze verrijking van personen.
Een soort gentleman criment afspraken die we nu kunnen voelen, en in duidelijke beeld zien gebeuren.

En daar gaan mensen zich ook weer tegen verzetten.
Puur natuur talenten heb je bijna niet meer, of ze zijn door hun opleidingen verpest.
Want vergeet niet dat we door een stelletje ideologische mensen van links signature, in het onderwijs beland zijngeraakt, en waar Kok, en Melkert en nog meer van die figuren een van hunne zijn.
Behalve Marsel van Dam, die een andere ideologie had, die heeft toen de benen genomen.
Men leert niets van de geschiedenis, men volgt steevast hun eigen ideologie.
Zoals de katholieke kerk, als voorbeeld nemend, zijn er mensen binnen dat instituut geslopen die hun eigen waarde er aan verbond, en slinkse wijze hun macht gebruikte voor hun eigen doelstellingen.
Zo iets zie je ook gebeuren in de p.vd.a, zo worden door enkele lieden in hun partij een macht spelletje gespeeld.
En zie de nieuwe Cohen Superstar word al geÔntroduceerd, en hij roept al om de samenleving bij elkaar te willen houden.
Maar hij vergeet een ding dat in zijn eigen omgeving gebruik wordt gemaakt om de macht straks met gemak over te nemen.
Dat is nu eenmaal de verborgen strategie die sommigen mensen nu een maal hebben
Kijk en wie staan weer langs de kant te roepen, ja de roepende in de woestijn, de stuurlui aan de wal.

Vergeet niet dat Job Cohen, als Jood iets goed te maken heeft,DE REST MAG U ZELF INVULLEN

Zo ken je velen voorbeelden aan halen waardoor je ziet, ze leren het ook nooit.
Zo komen er mensen op, populisten worden ze gedemoniseerd genoemd, zoals Wilders.
Omdat de verantwoordelijken, die in een tijd wijze hun macht hebben verkregen, omdat er geen betere voorhanden is.
Waarom zijn er geen betere mensen te vinden?.
Dat ligt ook ver in de geschiedenis.
De opleidingen van de arbeiders kwam pas op gang in de jaren 70.
Daar werd toen pas beslist dat er voor iedereen de mogelijkheid geboden moest worden, om een universiteit opleidingen te mogen volgen.
Kunnen was nog niet in zicht, men zou ten alle tijden iedereen een kans moeten geven.
Dat is best een ideale opstelling, en het heeft wel zijn menselijke karakter, maar je daarbij niet uit het oog verliezen, dat kwaliteit voorop moet staan.
Dat heeft men een beetje te veel in verkeerde vaarwater gebracht, waardoor er nu duidelijk tekortkomingen zijn, te veel juristen, die hun weg zijn kwijt geraakt, te veel politiekers die hun afkomst zeer meer meewegen, waardoor ze niet namens maar meer eigengerichtheid er aan heeft gegeven.
Bekijk ze maar, en aanhoor ze maar, ze stellen altijd iets vast wat ze zelf hebben gedaan.
Niet wat andere hebben gedaan, waarop zei zijn verder gegaan.
Zoals anderen hier ook al schreven, dat er nu een tijd is aangebroken, om eens , en voor altijd duidelijkheid aan een bepaalde bevolkje, moet zeggen, zo ver, en niet verder, i.p.v de boel bij elkaar te willen houden.

Je ziet het in IndonesiŽ, daar heeft een groep fundenmentalisten islamieten, kans schoon gezien, om te infiltreren.
Zelf in het leger hebben ze een bepaalde macht weten te veroveren.

Het is jammer dat ik zo veel woorden moet gebruiken, heb geen kans gehad, en ook genomen, om te studeren, aan welk academie dan ook, dit is wat ik kan, en ben met schade, en schande groot gekomen, maar wel eerlijk tegenover iedereen te zijn, en je zelf niet in de maling willen nemen.
Zien wat er om je heen gebeurd, en je daardoor niet van de wijs laat brengen.
Kiezen voor je zelf, en dan pas je deel genoot maken, met anderen.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Wilders weet het nieuws te halen. Zonder dit vraagstuk in de samenleving zou Wilders nieteens in de kamer zitten. Wilders zelf, nog zijn partij zullen dit vraagstuk op kunnen lossen. Al helemaal niet met scherpe polarisatie en een poging de samenleving in 2een te splitsen. In Nederland is de samenleving behoorlijk geschoold. Het is de Nederlandse samenleving die het vraagstuk op moet lossen, met de politiek die de samenleving steunt.
Polarisatie is niet de oplossing. Dat beseft gelukkig de meerderheid van de Nederlandse samenleving wel. Een 2e Pim Fortuyn maakt geen kans. Men beseft ook wel dat een samenstelling van een kabinet met de partij van Wilders geen enkele kans maakt levensvatbaar te zijn. En de val van nog een kabinet is weinig wenselijk. En een kabinet Bakellende nummer 25 zit niet in het vooruitzicht.

Het integratie vraagstuk los je niet op door politie, mobieleenheid, het leger, of welke andere gewapende sterke arm in te zetten. En het is een misvatting te denken dat de zogenoemde vagina Marokkaantjes het probleem zijn. Begin bij de ouders lijkt me.
Daar ligt de verantwoording. De huidige wetgeving biedt genoeg mogelijkheden excessen aan te pakken. Daar heeft de samenleving ook al geen Wilders voor nodig.

It's only kinky the first time.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 28-03-2010 15:13 oyibo wrote: Zonder dit vraagstuk in de samenleving zou Wilders nieteens in de kamer zitten.

Wilders zit sinds 1998 in de Tweede Kamers, in eerste instantie voor de VVD en niet vanwege `dit vraagstuk.'
Ik word moe van die Nederlanders. Weet eer ge lult.

FredC
Gebruiker
spacer line

Guna2, het is een grote onwetendheid alom, maar tegenwoordig zijn de mensen zo verschrikkelijk veel eigenwijzer. Dat draagt ook nog eens bij tot het algehele probleem.
Ik ben bang dat je er niet zomaar uitkomt. De diversiteit is heel erg groot. Het moet een publieke oplossing zijn, zoals Oyibo stelt, een oplossing die door het grootste deel van de mensen in Westerse landen geaccepteerd kan worden. Het zou erg veel helpen als de tegenpartij, om het zo maar eens te noemen, wat water bij de wijn deed, want voorlopig doen ze er steeds weer een schepje bovenop, zo lijkt het.
Ja, vermoeiend, inderdaad. Waarom kunnen de mensen niet gewoon doen?
Emoticon: Yawn Emoticon: Yeah right!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Wilders is een bekwaam politicus. Een beetje tť bekwaam, wellicht. Iemand die niet bekwaam is komt niet in aanmerking om voor een van de grote partijen in de kamer te gaan zitten. Dat is ook precies de reden waarom ik een anti-Wilders stem ga uitbrengen, en wel op de enige partij waarop zo'n anti-stem zin heeft, de VVD. Het kost moeite, zeep en terpentijn, formulieren invullen (en daarvan ben ik geen groot liefhebber), maar het moet, want ik ben verantwoordelijk voor het wel en wee van Nederland, zij het slechts voor eenzevenmiljoenste of zo. Wilders moet in de Kamer. Pim - voor wie ik wel sympathie koesterde - destijds ook. Maar geen enorme PVV-fractie, alsjeblieftdankjewel. Niveau Koekoek, zou ik zeggen.
Wilders heeft wel degelijk een boodschap, en die had hij al voor die boodschap populair werd, zegge vůůr 911. Helaas lijkt dat zijn enige boodschap te zijn, al is het een grote boodschap...

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

En ik word doodziek van mensen die zich op dit forum als quasi deskundigen en met zelfingenomenheid presenteren, terwijl zij echt niet beter weten. Wie zei dat ook al weer "dat de mens moet leren weten dat hij niet weet"?

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 28-03-2010 17:54 Sam Loi wrote: Wie zei dat ook al weer "dat de mens moet leren weten dat hij niet weet"?

Dat weet ik niet, maar het lijdt geen enkele twijfel dat jij er je voordeel mee kunt doen.

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

Er waarom zou dit slechts voor mij moeten gelden kerel? Wordt het niet eens tijd om die oogkleppen van je af te doen?

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

En NU wil ik het weten, nazistisch onbenullig links addergebroed: wat zijn Palestijnen? Van wie is het land dat hun onthouden wordt? Wie betaalt Hamas? Waarom komen de `Arabische' landen hun (officiŽle, lees niet-terroristische) financiŽle toezeggingen aan de P niet na? Waarom kotst ook de Arabische wereld de Palestijnen uit. Waarom zak je er niet in?

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

Ik zit er midden in kerel.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 28-03-2010 18:12 Sam Loi wrote:
Ik zit er midden in kerel.

En alweer een overtuigend argument.

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

Dit is nou het nivo waarmee ik met jou in debat wil. Je verdient namelijk niet beter!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Jij wilt niet in debat. Je hebt geen argumenten. Je bent een linkse Wilders. Populistisch, en van het zwaar verkeerde soort.

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

Eerst goed lezen voordat je reageert kereltje.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

I rest my case. Tegen zoveel onbenul en onwil val niet te strijden.

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

Slaap lekker kereltje en droom maar lekker weg.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

En alweer een overtuigend argument.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 28-03-2010 18:47 guna2 wrote: En alweer een overtuigend argument.

Waarbij ik mezelf citeer, en dat moet inderdaad een overtuigend argument zijn om te kappen met een `discussie' met een non-valeur en om te gaan pitten.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,988,008 pageviews Een website van indahnesia.com