|
|
|
|
|
|
Dus, terug ontopic.
Laten we ons in godsnaam niet verlagen to het niveau van beide bloggers.
Dit graag uit respect tot dit forum.
Mijn vriendelijke dank U.
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Wij waren niet de enigen, Birger, die bij jou een geweldige tijd hebben gehad.
|
|
|
|
Nogal naïef om op basis van slechts elf respondenten een hotel te beoordelen, wie zegt me dat ze niet zijn geschreven door het hotel zelf? Maar aardig van u dat u dat hotel hier zo blijft promoten dat wordt een flinke discon de volgende keer.
|
|
|
|
On 28-10-2010 17:34 Puputan wrote: [quote removed]
Nogal naïef om op basis van slechts elf respondenten een hotel te beoordelen,
|
In een geval minder naief dan af te gaan op de mening van één gefrustreerde bezoeker met het Syndroom van Gilles de la Tourette .
|
wie zegt me dat ze niet zijn geschreven door het hotel zelf?
|
Dat mag je dan mooi eens voor mij uit gaan zoeken. Ben meteen bereid mijn woorden in te trekken als jij met overtuigend bewijs komt.
Maar aardig van u dat u dat hotel hier zo blijft promoten dat wordt een flinke discon de volgende keer.
|
Is al lang geregeld.
|
|
|
|
|
Het is algemeen bekend dat de zgn. "reviews" heel goed mogelijk geschreven worden door de verkoper zelf. Het is zelfs op tv, ik meen radar, geweest.
Door positieve reviews te schrijven, wil de verkoper zijn product verkopen. Niets mis mee. Het is internet. Maar je moet het wel in je achterhoofd houden van deze praktijken.
Ik had interesse in een bepaald vitamine. Door te klikken op de "positieve" review kwam ik uit op een winkel.
|
|
|
|
On 28-10-2010 18:15 bambang wrote: Het is algemeen bekend dat de zgn. "reviews" heel goed mogelijk geschreven worden door de verkoper zelf.
|
ik ga niet enkel uit van die reviews maar betrek er ook mijn eigen ervaring met dat resort erbij.
|
|
|
|
|
Topic opgeruimd, ban opgelost en we kunnen weer ontopic verder.
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb ze in ieder geval niet zelf geschreven.
Voor degenen die twijfelen, check anders eens tripadvisor.com
Ik zie ons daar zelfs als nummer 1 van Karangasem staan. Dat zal ook wel weer overdreven zijn, ma soit.
De policy van tripadvisor is trouwens dat ze elke gast die een review schrijft, moeten kunnen natrekken, voor het geval dat de eigenaars/managers zelf hun reviews gaan plaatsen.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|