Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Peter Petersen
Gebruiker
spacer line

Ik vroeg me af of je bereikbaar bent op een Nederlands 06-nummer in IndonesiŽ?

En dan bedoel ik, zonder dat de beller er eerst +31 of 0031 voor moet draaien.

Weet iemand dat misschien?

robrt
Gebruiker
spacer line

Ja je bent bereikbaar , let wel dat de kosten (pittig ) voor jou rekening zijn.
groet, Robrt.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Peter,

Degene die jou belt vanuit Nederland (daar ga ik even vanuit) belt je met je 06 nummer zonder + 31 ervoor (het maakt overigens niet uit). Deze betaalt het binnenlandse dus normale tarief tot aan de grens, de rest is voor jouw rekening maar verschrikkelijk duur.

Je kunt zelf beter in Indonesie een Indonesische SIM-kaart kopen (bijvoorbeeld Simpati van Telkomsel) voor zo'n Rp 25.000 en er zit soms nog een beltegoed van Rp 50.000 of Rp 10.000 op ook. Je hebt hiervoor wel een SIMlockvrije telefoon nodig natuurlijk. Vervolgens kun je met een speciaal nummer voor het abonneenummer te draaien (01017) tegen een voordelig tarief naar Nederland bellen. Nog goedkoper is het als de beller vanuit Nederland gebruik maakt van een van de 0900 nummers. Deze tarieven wisselen met de dag en de goedkoopste zijn tussen de 3 en 5 cent/minuut. Je vind ze op Televergelijk .
http://www.televergelijk.nl/in(...)e&type=mobiel&Vind=+

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Peter Petersen
Gebruiker
spacer line

Ah, dat is helder, reuze bedankt beiden.

teripang
Gebruiker
User icon of teripang
spacer line

bellen met smart voip naar indonesia 1,5 cent p-m via internet, naar mobiel,

nyomanresiani
Gebruiker
spacer line

Op 06-05-2010 15:39 schreef teripang:

Als ik bij Voip in de tarieven lijst kijk staat er dat naar een mobiel nummer in Indonesie 0,060Ä per min.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 06-05-2010 15:39 teripang wrote:

On 06-05-2010 19:19 nyomanresiani wrote:

[quote removed]

Als ik bij Voip in de tarieven lijst kijk staat er dat naar een mobiel nummer in Indonesie 0,060� per min.
Allemaal leuk en aardig, maar het topic ging over iemand die bereikbaar wilde zijn met zijn NL nummer in het buitenland. Dan krijg je met totaal andere tarieven en roaming te maken.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,326,359 pageviews Een website van indahnesia.com