Visum kopen

Subforum Het visumgebeuren 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pak Agust
Gebruiker
spacer line

Hi,

We gaan met een groep van 6 personen op vakantie van 3 weken naar Indonesie nl. aankomst in Yokya en met gehuurde bus met chauffeur, toeren door midden en oost java met eindpunt Bali en vervolgens via Denpasar retour Holland. Kan iemand uit ervaring mij zeggen wat het beste voor ons is voor het kopen van een Visum voor 3 weken of 30 dagen. En moet dit een VOA zijn of in Den Haag gaan halen.

Alvast bedankt !

pak agust

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Visum voor 3 weken is er niet. Gewoon bij aankomst een VOA voor 30 dagen aanschaffen.Zeer gemakkelijk dus...

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Kost 25 US$ (of ongeveer 20 euro) mocht dit de volgende vraag zijn.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

langenberg57
Gebruiker
spacer line

onze vraag is hoeveel kost een ticket Jakarta(CGK)-Ambon ?
Als alles naar wens verloopt komen wij met 4pers. 15juli 2010 in Jakarta aan.
ongeveer 14.00u. hebben wel een hotel geboekt voor een nacht ,we hebben begrepen van mensen dat de meeste binnenlandse -vluchten snachts of sochtends gaan?
in ieder geval willen wij graag van jullie diensten gebruik maken!
Een hele mooie side hebben julie!

leomanado
Gebruiker
spacer line

beste Langenberg,

Kijk maar op deze site: www.lionair.co.id

veel plezier

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-04-2010 07:59 langenberg57 wrote:
onze vraag is hoeveel kost een ticket Jakarta(CGK)-Ambon ?
Als alles naar wens verloopt komen wij met 4pers. 15juli 2010 in Jakarta aan.
ongeveer 14.00u. hebben wel een hotel geboekt voor een nacht ,we hebben begrepen van mensen dat de meeste binnenlandse -vluchten snachts of sochtends gaan?
in ieder geval willen wij graag van jullie diensten gebruik maken!
Een hele mooie side hebben julie!
Ik heb antwoord gegeven en het vervolg verhuisd naar het topic waar het thuishoort.
http://forum.indonesiepagina.n(...)sar-ambon-borneo.php

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

pierre
Gebruiker
spacer line

Ik kon het even niet laten,,,,,,
Volgende week dinsdag vlieg ik maar weer eens naar Sumatra.
Gezien de prijzen op dit moment vlieg ik niet via KL maar via Jakarta.
dezelfde dag ( avond) vlieg ik nog door naar Medan.

MIJN vraag, moet ik het visa nu al in jakarta kopen of pas in medan?

dit ivm mijn geboekte tijdstip naar Medan.
Ik kom in jakarta aan rond 16.00 uur en heb een ticket naar Medan om 18.50 PM
( garuda) ik dacht voor het overstappen tijd genoeg te hebben maar als ik eerst in de rij moet staan voor een visa in jakarta ben ik bang dat ik 18.50 niet ga halen.

weet iemand hier een antwoord op??

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 14-06-2010 10:43 pierre wrote:

Ik kom in jakarta aan rond 16.00 uur en heb een ticket naar Medan om 18.50 PM
( garuda) ik dacht voor het overstappen tijd genoeg te hebben maar als ik eerst in de rij moet staan voor een visa in jakarta ben ik bang dat ik 18.50 niet ga halen.

weet iemand hier een antwoord op??

Vlieg je met Garuda vanaf amsterdam?En heb je alleen VOA nodig ?
Dan kan je bij de Garuda bali op Schipholde VOA halen, bij de vertrekhal .
Tenminste dat deed mijn vriend ( heb hem weg gebracht) op 2 Juni 2010.
Het duurt toen nog niet eens 5 minuten .Je kan pinnen of kontant betalen , met eurie .
Vlieg je niet met Garuda dan moet je toch in de rij staan voor de VOA .

bisa dicek of makemyday .

pierre
Gebruiker
spacer line

Hallo surya

ik vlieg niet met garuda naar jakarta, ik vlieg met emirate via dubai. ( was stukke stukke goedkoper)
visa kopen op jakarta dus ...... is 3 uur tussen de twee vluchten genoeg tijd?
visa kopen..immigrassi... douane... koffers halen en inchecken naar medan?
enig idee ongeveer hoeveel tijd ik nodig hebt voor kopen van een visa?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Pierre,

Als ik het goed hem dan komt je vlucht om 16.00 uur aan. Emirates is meestal wel goed op tijd.
Je koopt je visum op de luchthaven waar je het land binnenkomt, in Jakarta dus. De keren dat ik dat gedaan heb viel het nogal mee met het wachten. Maar ik weet niet hoe het nu gaat met het nieuw systeem en of dat in Jakarta al is doorgevoerd. Gaat het zoals ik het een aantal keren heb meegemaakt dan kun je als alles meezit rond 16.30 tot 16.45 uur buiten staan. Je moet dan nog wel naar domestic terminal van Garuda (ik weet zo even niet of het deze is die meteen naast international ligt). De inchecktijd voor je Garudavlucht is vanaf 16.50 (maar dat zal wel tot ongeveer 18.00 uur kunnen). Als je nu in wat langere procedure komt dan is het misschien een beetje krap. Maar ook koffiedik kijken nu. Ik zou persoonlijk liever een uurtje later een vlucht hebben. Er is ook een vlucht met om 19.35 met Lion Air.

gr
AM

pierre
Gebruiker
spacer line

Anne Mieke.

Je hebt gelijk, ik heb uit voorzorg maar een vlucht later genomen ( de laatste die vliegt, lion air)
Ik heb nog geen idee waar ik naar toe moet voor de domestic vlucht,
volgens berichten is het terminal 1 A ( maakt het wat uit welke hal? garuda of lion? )
hopelijk ligt het aangrenzend aan internationale hal.
Ook enig idee waar het visa en imigrassi kantoren te vinden zijn op jakarta? waar moet ik heen als je binnen komt van je vlucht? ik heb geen idee hoe het vliegveld er uit ziet.
In Medan weet ik het wel, maar ik moet het visa dus in jakarta al kopen dus kan ik in Medan gewoon doorlopen.

gr

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Pierre, denk je dat je zomaar een andere kant op kunt lopen als je net aankomt? Ben daar maar niet bang voor hoor. Je wordt netjes naar de immigratie geleid, daarna haal je je koffer op, dan loop je naar buiten, wacht je op de gratis knalgele shuttlebus en stapt uit bij terminal 1A, da's maar 1 hal met reclame van Lion Air in de buurt, dus dat kan ook niet fout gaan.

Maak je nu maar geen zorgen, het wijst zich allemaal vanzelf de weg en zo niet zijn er tientallen mensen die twee handen hebben om je de juiste kant op te sturen.

Sophieschoice
Gebruiker
spacer line

Goedemorgen, ik vlieg met de kinderen naar Jakarta, 1 overnachting, daarna naar Jayapura. Terug van Jayapura naar Jakarta, 1 overnachting en dan naar Denpasar. Van Denpasar terug naar Jakarta en dan naar Amsterdam. Waar word ik geacht een Visum te kopen? Groetjes, Sophie

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 15-06-2010 08:18 Sophieschoice wrote:
Goedemorgen, ik vlieg met de kinderen naar Jakarta, 1 overnachting, daarna naar Jayapura. Terug van Jayapura naar Jakarta, 1 overnachting en dan naar Denpasar. Van Denpasar terug naar Jakarta en dan naar Amsterdam. Waar word ik geacht een Visum te kopen? Groetjes, Sophie
in Jakarta, bij binnenkomst Indonesie als je geen visum hebt aangevraagd voordat je naar Indonesie vertrekt.

pierre
Gebruiker
spacer line

Ik ben sinds vandaag weer terug van mijn tripje naar sumatra ( zie mijn postings eerder)
En ik wil even iets wonderlijks vermelden...
Mijn landings tijd jakarta 16.16 PM.
Het vliegtuig verlaten.. ( ik moet wel zeggen dat ik bijna als eerste het vliegtuig kon verlaten) dan aan het loket een visa kopen... aan een ander loket de stempels laten zetten..dan langs de immigratie..als laatste de koffer van de band plukken
en ik stond precies om 16.55 buiten het gebouw om op de transit bus te wachten.
GEEN vingerafdrukken hoeven te laten maken.. (hoewel het digitale vingerafdruk apparaat wel op de balie stond)
Wel wordt de foto in je paspoort gecontroleerd via een webcam.

Wellicht was dit gebeuren een gelukje..

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,398,076 pageviews Een website van indahnesia.com