6,5 magnitude aardbeving treft Mentawai Eilanden

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

6,5 magnitude aardbeving treft Mentawai Eilanden
Gepubliceerd op 06 maart 2010 01:40
De over het algemeen slapende inwoners van Mentawai en de stad Padang, in West Sumatra, werden gisterenavond net na elf uur lokale tijd opgeschrikt door een flinke beving. De beving, met een kracht van 6,5 op de Schaal van Richter, had zijn epicentrum op 119 kilometer ten zuidoosten van Pagai Selatan in de Mentawai Archipel uit de kust van West Sumatra.
Lees verder , klik op de titel

jhgeelen
Gebruiker
spacer line

Ik heb medelijden met al die bewoners waar aardbevingen en/of tsunami's plaats hebben. Het zijn ook vaak de mensen die weinig bezitten, die er het ergste door worden getroffen. IndonesiŽ ligt nu eenmaal op een lijn die steeds vaker aardbevingen veroorzaakt. maar toch wil ik in juli a.s. naar IndonesiŽ voor 4 weken. Bezoek alleen Java en hoop dat alles goed gaat. Gezien mijn leeftijd maak ik mij geen zorgen waar ik overlijd door wat voor oorzaak ook. Ik volg uiteraard al het nieuws over aardbevingen in IndonesiŽ, want ik heb goede kennissen die familie hebben in Medan en omstreken. Ook in Jakarta heb ik familie, dus mijn belangstelling is niet zomaar nieuwsgierigheid

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,671,316 pageviews Een website van indahnesia.com