|
|
|
|
|
|
Als nieuw lid meteen het eerste topic.
Ik vroeg mij steeds af waarom mijn Indonesische vrouw steeds mijn oren controleerde, Ik ben benieuwd naar de reacties, daarom wil ik even wachten met schrijven van mijn visie.
simpati
|
|
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!
|
|
|
|
|
hi hi hi hi hi .
Nou , dat vind ik wel vreemd .
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
|
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
Ik geef als tip: het geloof
|
|
|
|
|
|
|
Met dezelfde reden als je moeder vroeger.
|
|
|
|
|
|
Kijkt ze in of achter je oren??
|
|
|
|
|
Denk dat ze controleert wanneer je droog bent achter je oren. Doet de mijne ook.
Zonder gekheid, mijn vrouw heeft ook vaak neigingen tot dingetjes doen bij mij, Dan bedoel ik oren controleren, teennagels knippen en schoonmaken. Heb ik van anderen ook weleens gehoord. Gewoon, friemelen. Heb er trouwens ook een leuke dochter aan over gehouden, toen ging het gefriemel ineens wat verder, haha. Kijk maar uit.
Groet,
Wim.
|
|
|
|
|
Simpati,
Ik denk dat je Indisch doof bent, hahaha.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
Ik ben niet doof, wel erg moe, morgen een tip meer maar de antwoorden tot nu geven mij niet de indruk dat er veel forumleden het zelfde doel in hun leven hebben.
Jan Kasteelen weet daar meer over.
Misschien dat http://www.simpati.nl/ ook meer licht brengt.
Simpati
|
|
|
|
|
|
Ik zit nu in http://hotelsinar.com/ III anders kon ik niet internetten omdat ik mijn modem ben vergeten, perfecte verbinding terwijl alle kamers bezet zijn.
groetjes
|
|
|
|
|
|
|
ik denk dat het gewoon een verzorgend trekje van je vrouw is....de meeste mannen vinden het al snel wat betuttelend en zullen het niet lang toelaten.
|
|
|
|
On 03-03-2010 02:38 simpati wrote: Ik geef als tip: het geloof
|
Hindu/(Budhisme) , Islam , Katholiek, Protestant , Kong Hu Cu of voorouders verering ?
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
On 03-03-2010 14:36 simpati wrote: Ik ben niet doof, wel erg moe, morgen een tip meer maar de antwoorden tot nu geven mij niet de indruk dat er veel forumleden het zelfde doel in hun leven hebben.
Jan Kasteelen weet daar meer over.
Misschien dat http://www.simpati.nl/ ook meer licht brengt.
Simpati
|
Ik vermoed wie je bent: Malang?
Groetjes van Jan
|
|
|
|
|
|
Op 03-03-2010 14:55 schreef simpati: Ik zit nu in http://hotelsinar.com/ III anders kon ik niet internetten omdat ik mijn modem ben vergeten, perfecte verbinding terwijl alle kamers bezet zijn.
groetjes
|
Aha, bijna tegenover Hotel Utami aan de Jalan Juanda. vlakbij het vliegveld.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
Ik hoorde eens dat de grote van de oren in verband staat met die van je geslachtsdeel,misschien is ze nieuwsgierig of dit klopt?
|
|
|
|
|
Nou Veer, dan schep jij wel hoge verwachtingen!
Ik ken wel de vergelijking met de neus, maar met de oren nog niet.
|
|
|
|
|
Selamat Simpati,
Welkom op onze site.
De tip [geloof] zegt al iets genoeg: Moslims moeten hun oren wassen, handen en voeten, en heel hun gezicht, voor het gebed.
Maar verder heb ik geen flauw idee!
Je vrouw moet toch wat verder kijken: als de boel onderaan maar brandschoon is......haha
|
|
|
|
|
Ik vermoed wie je bent: Malang?
Groetjes van Jan
Dat bezoek was de moeite waard!
Merapi zit op de goede weg, GOEDE-MOSLIMA
Nooit in Indonesie geweest, maar haar blijkt net als ik toch veel van dit land te houden.
Bij bezoek aan Indonesie nodig haar alvast uit, kan ze Malang alvast inplannen met mij als gratis gids.
Jeroen zorgt voor eventueel benodigde ticktets.
Weer gewoon Jan maar zonder ......
Mensen die mei beter kennen weten goed dat ik niet van anoniem houdt maar van een discussie met wederzijds respect.
Amin
|
|
|
|
|
|
|
Met gratis overnachtingen en maaltijden
|
|
|
|
|
|
|
Liegen voor een keertje mag, ben geen nieuw lid
|
|
|
|
|
|
|
Simpati, billen bloot, maak je bekend. Je maakt het met je taalgebruik wel erg bont. is dit om het spoor naar je "echte naam" te maskeren??
Volgens mij woont Jantje in Malang, maar die schrijft over het algemeen wel anders.
Lijkt me wel een spannende combinatie trouwens: Jantje en Merapi.
Grijp die kans, Merapi!!
|
|
|
|
|
Beste Elsbeth,
Als je het forum serieus gevolgd hebt weet je ook dat ik voorheen ........Jan, bewust de naam van ...... voor de mijne omdat zij ook veel info gaf.
Ik weiger nu om haar naam nog te schrijven en daarvoor geef ik een tip en niet meer guna-guna
Jan
|
|
|
|
|
|
|
Joehoe, helemaal gesnopen, welkom!
|
|
|
|
|
Jan, bewust de naam van ...... voor de mijne
|
Kan er maar eentje zijn, Jan is niet meer van Tuti of Tuti niet meer van Jan
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
|
Is dus Jan : moslim,....Malang,dus blijkbaar voortaan zonder een bepaalde naam ervoor ...
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|