Schone oren

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik bedoelde het als grap,beste Simpati,en dat mag toch ook hier?Ik maakte van de week een grap naar een Marokkaanse collega en zei,de groeten aan je vrouw,terwijl hij belde met haar.Toen werd hij beetje boos,dat ik me volgens hem met zijn vrouw bemoeide?!Ik zeg tegen hem,dat we hier in Holland wel meer grappen uithalen zo,maar dat schijnen ze in Moslimland niet te snappen. Emoticon: Talk to the hand

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 07-03-2010 06:43 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Goede of slechte moslima, er is er maar 1 die dat kan beoordelen.

Ik weet wel wie?, ik was mijn handen in onschuld.

MALAM

Merapi

Een beetje wel.,. om Ziel
Was aanwezig bij het Holyfeest, dat is een typisch Hindustaans feest.
Mijn buurvrouw is Hindustaans en ze nodigde mij uit om het Holy feest te vieren.
Heel erg gezellig en vooral die kleurpoeder die je over je heen krijgt.
Heerlijk bara en roti gegeten.
Maar mn oren zagen er inderdaad zo uit en ook de rest!!!maat ik begrijp wat u bedoelt

Ook eens meegemaakt in een zaal.
Sprankelen elkaar toen met flesjes parfum, niets mis mee .
……n keer per jaar kan geen kwaad, en dat is nou wat je gewoon kan aanvaarden.
Laat iederťťn in hun waarde, maar als je elke dag hoofddoekjes draagt, dan kan dan ook een vorm zijn, van provocatie............................ Emoticon: Stupid Emoticon: So funny Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

On 07-03-2010 12:21 Veer01 wrote:
Ik bedoelde het als grap,beste Simpati,en dat mag toch ook hier?Ik maakte van de week een grap naar een Marokkaanse collega en zei,de groeten aan je vrouw,terwijl hij belde met haar.Toen werd hij beetje boos,dat ik me volgens hem met zijn vrouw bemoeide?!Ik zeg tegen hem,dat we hier in Holland wel meer grappen uithalen zo,maar dat schijnen ze in Moslimland niet te snappen. Emoticon: Talk to the hand

Als vrouw zijnde kan ik je mededelen dat ik het meeste last heb van Marokkaanse en Somalische mannen die mij lastig vallen. Denk hierbij aan handtastelijkheid en direct informeren naar eventuele seksuele beschikbaarheid. Gedrag dat bij vrijwel geen enkele Nederlandse man voorkomt is bij hun schering en inslag.

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

simpati
Gebruiker
spacer line

Simpati/Jan: met alle respect hoor, maar volgens mij neem je de hele boel in de maling!
En of Simpati de boel in de zeik neemt weet ik niet

Als ik dit zou willen neem ik daarvoor zeker niet het onderwerp geloof.
Zelf zie ik meer als een serieuze studie, eigenlijk is het hele leven een leerproces.
Salam,
Jan op reis, daarom zullen antwoorden wel eens wat langer kunnen duren.

simpati
Gebruiker
spacer line

Ik bedoelde het als grap,beste Simpati,en dat mag toch ook hier?
Uiteraard mogen hier grappen gemaakt worden en die van jou vond ik goed en een perfecte timing om die te plaatsen.

Wat je schrijft over een Marokkaanse collega heb ik ook al vaker meegemaakt, die mensen snappen echter niet onze cultuur waar het heel normaal is, vraag eens aan diezelfde Marokaan hoe het met zijn zoon gaat op school, de reactie zal heel anders zijn.
Jan

FredC
Gebruiker
spacer line

On 07-03-2010 23:05 simpati wrote:
... vraag eens aan diezelfde Marokaan hoe het met zijn zoon gaat op school, de reactie zal heel anders zijn.
Jan

Vraag eens aan diezelfde Marokkaan op welke leeftijd hij zijn zoon voor het leven heeft verminkt, en zijn dochter, of ze het wilden of niet, en hoe hij dat heeft gedaan, en je krijgt weer een andere reactie. Van een SomaliŽr zal weer een andere reactie komen.

Maar wat de laatste reacties hier met die oren te maken heeft ontgaat me volkomen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Daar ben ik met je eens FredC
Ja mensen???? och interessant als je altijd geloofd, dat religie je belangrijkste middel is wat je hebt, dan mag je toch aannemen, dat je niet aan je oren zal laten friemelen.
Ik tenminste niet,, maar heb wel een nieuwtje.
Zins ze bij mij is heb ik mijn nagels nooit meer zelf hoeven te knippen.
Gemakkelijker kan je het niet hebben!.
En een keer in de week in de stoomcabine mijn rug wordt gewassen.
Dat was mijn geheimpje, niet meer verder vertellen hoor!!! Emoticon: Bye bye Emoticon: Clown Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

simpati
Gebruiker
spacer line

Maar wat de laatste reacties hier met die oren te maken heeft ontgaat me volkomen.

Dit is mijn reactie op de reactie van Veer01, een kwestie van fatsoen om te reageren, jij hebt het geluk dat ik niet reageer op jouw reacties, kan je jouw energie ergens anders aan besteden.
Jan

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou Om Ziel, zo te lezen wordt u wel in de roomboter gebakken!
nee hoor, die badkamer ritueeltjes doe ik liever zelf: laat ik niet aan Vriend over..
Die verbaast zich dus regelmatig over mijn badkamer, voor hem is een bus scheerschuim, deodorant, tandpasta en een megafles doucheschuim voldoende.
Religie: het blijft een moeilijk punt.
Het is en blijft een onuitputtelijke discussie en dat heeft weinig zin, omdat iedereen het toch beter weet.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

moet ik die laatste reactie nu positief of negetief ervaren? Emoticon: Confused

simpati
Gebruiker
spacer line

moet ik die laatste reactie nu positief of negetief ervaren?
Wat mij betreft positief, het topic dreigde saai te worden.
Salam,
Jan

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Krijgen we na FredB nu FredC Emoticon: Confused

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Yoke, het is allemaal Jan, hij vindt het blijkbaar leuk om zoveel mogelijk bijnamen te verzinnen.
groetjes van Wilma

FredC
Gebruiker
spacer line

On 09-03-2010 00:44 4yoke4 wrote:

Krijgen we na FredB nu FredC Emoticon: Confused

En dan FredD, het alfabet ligt aan je voeten.
Maar als je nu eens wat minder op een ander let kan het er in de wereld veel vrediger op worden.

Over oren: ruik eens aan de oren van een ander, dan weet je gelijk waarom je ze goed moet onderhouden. Als de oren niet schoon zijn zal de onderbroek ook wel niet tijdig ververst worden. Voorbeelden te over. Emoticon: Yes!

simpati
Gebruiker
spacer line

Yoke, het is allemaal Jan,
k vraag jou om even het lijstje met mijn bijnamen aan te vullen:
1.Jan
2. .... en Jan
3. Simpati
Salam
Jan

Over oren: ruik eens aan de oren van een ander, dan weet je gelijk waarom je ze goed moet onderhouden. Als de oren niet schoon zijn zal de onderbroek ook wel niet tijdig ververst worden. Voorbeelden te over.
Kan ik mij helemaal in vinden en tevens grappige opmerking.
Jan

simpati
Gebruiker
spacer line

Beste Merpati/Wilma,
Ik vraag mij af waarom jij mij niet vertrouwd, eerder heb ik kontakt gehad met jou over het opsturen van kinderkleding, ik heb zelfs aangeboden om de verzendkosten voor rekening te nemen, vervolgens laat je helemaal niets weten.
Terwijl ik heel goed weet dat wij het over heel veel zaken niet eens zijn heb ik zelfs al aangeboden om jou gids te zijn in Oost Java om op deze vraag een antwoord te krijgen.

Het lijstje met bijnamen krijg jij niet aangevuld, misschien nog de naam parpulo .
De reden mag je hier op het forum open schrijven, misschien dat ik daar iets van kan leren en is excuses gewenst zal ik dat ook hier doen.
Groetjes,
Jan

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 09-03-2010 01:22 FredC wrote:

[quote removed]

En dan FredD, het alfabet ligt aan je voeten.
Maar als je nu eens wat minder op een ander let kan het er in de wereld veel vrediger op worden.

Over oren: ruik eens aan de oren van een ander, dan weet je gelijk waarom je ze goed moet onderhouden. Als de oren niet schoon zijn zal de onderbroek ook wel niet tijdig ververst worden. Voorbeelden te over. Emoticon: Yes!

Het was maar een vraag, met een vraagteken!
Heeft niks met opletten op een ander te maken.
Beetje alert zijn kan geen kwaad.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

k vraag jou om even het lijstje met mijn bijnamen aan te vullen:
1.Jan
2. .... en Jan
3. Simpati
Salam

Parpulo
tomaatnet

maar er zijn er meer die Jan heten misschien bedoelt Merapi een andere Jan.
Salam manis Yoke Emoticon: Bye bye

simpati
Gebruiker
spacer line

misschien nog de naam parpulo
Beste Yoke,
Die naam had ik zelf al gegeven, is trouwens Batak voor persoon van het eiland.
Samosir is nog steeds een van mijn lievelingplekken voor vakantie, wonen zal niet lukken, de Batakkers zijn niet zo proper, stinken vaak naar de TUAK en velen van hen hebben gewoon smerige oren .
Salam,
Jan

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 09-03-2010 14:00 simpati wrote:
misschien nog de naam parpulo
Beste Yoke,
Die naam had ik zelf al gegeven, is trouwens Batak voor persoon van het eiland.
Samosir is nog steeds een van mijn lievelingplekken voor vakantie, wonen zal niet lukken, de Batakkers zijn niet zo proper, stinken vaak naar de TUAK en velen van hen hebben gewoon smerige oren .
Salam,
Jan

Ik had het al geplaatst en zag toen pas dat je parpulo al had opgeschreven, vond het niet nodig omdat weer uit het lijstje te verwijderen.

Maar je bent dus inderdaad DE Jan maar nu zonder degene wiens naam je niet meer wilt noemen.

Als je nou eens wattenstaafjes gaat uitdelen aan de Batakkers, misschien dat de oren dan schoner worden. Emoticon: Laugh out loud

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Simpati:
kinderkleertjes heb ik regelmatig en deze worden bij mij opgehaald.
Ik weet echt niet wat je bedoelt..
Het is geen kwestie dat ik jou niet vertrouw, wil gewoon zeker zijn dat het goed terecht komt.
Niets van mij laten horen?
af en toe plaats ik een oproepje, of er nog kleding nodig is.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 09-03-2010 14:00 simpati wrote:
misschien nog de naam parpulo Samosir is nog steeds een van mijn lievelingplekken voor vakantie, wonen zal niet lukken, de Batakkers zijn niet zo proper, stinken vaak naar de TUAK en velen van hen hebben gewoon smerige oren .
Salam,
Jan
Geweldig Emoticon: Very funny
Hoe weet je dat allemaal Jan? Van die oren bedoel ik dan moet je toch wel dicht bij iemand in de buurt komen.....en hoe kunnen oren in godsnaam smerig worden?
Ach en van die tuak. Op Samosir de tuak, op Flores de moke en op Sumba de arak, allemaal een pot nat. Letterlijk in dit geval. Emoticon: Smile Ikzelf vind een van oor tot oor glimlach met ontblote sirihtanden weer minder maar ja 's lands wijs 's lands eer. Laat ze maar lekker doen allemaal. Ik kan het ook wel goed vinden met batakkers. Langsung dan terus terang toh?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

simpati
Gebruiker
spacer line

Het is geen kwestie dat ik jou niet vertrouw, wil gewoon zeker zijn dat het goed terecht komt.
http://simpati.nl/al_husna/al-husna-logo.jpg
De kleding die ik eerder vroeg was bestemd voor: http://www.suvono.nl/
Groetjes,
Jan

simpati
Gebruiker
spacer line

Hoe weet je dat allemaal Jan?
Beste Anne Mieke,
Ik ben alles bij elkaar meer dan 1 jaar op Samosir geweest, mijn sahabat (beste vriend) woont daar nu, is getrouwd met een Batak meisje, zij hebben 2 kleine kinderen.
Wonen lukt voor mij niet, ik sta onder behandeling bij enkele doctoren, wonend op Samosir houdt in dat ik iedere keer naar Medan zou moeten.
Een jaarlijkse vakantie van enkele weken verveelt mij niet.
Salam,
Jan

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Jan, neem gewoon even contact met mij op.
as zondag komt Margriet van Ruhma Bambu kleding ophalen.Heb 2 zakken vol.
groetjes Merapi/Wilma
En ja, soms zit ik een paar dagen niet achter de pc, druk dus.
Maar je kunt mij altijd bereiken, heb geen geheimzinnige bijnamen of zo

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,988,143 pageviews Een website van indahnesia.com