Toch niets mis met Blue Bird op Bali

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Toch niets mis met Blue Bird op Bali
Gepubliceerd op 02 maart 2010 04:39
De laatste bedreiging die had kunnen leiden tot gedwongen sluiting van de Blue Bird taxi's op het eiland Bali is afgewend nu de provinciale overheid bekend heeft gemaakt dat de taxi's "technisch legaal" rondrijden. Deze uitspraak komt na een kort juridisch onderzoek na eerdere klachten over mogelijke illegale taxi's.
Lees verder , klik op de titel

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Ik heb veel rare berichten gehoord, de laatste weken, over Blue Bird.
Hopelijk kan alles nu weer normaal komen. Want Blue Bird is wel een "vaste waarde" in Bali. Meestal gebruik ik ook Blue Bird omdat ze wel correct zijn, geen problemen met de afrekening. Je kan de prijs op het schermpje zien.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Dit is weer zo"n staaltje van jaloezie bij die domme balinezen.Als ze gewoon de zelfde service leveren als de balitax dan is er niets aan de hand.Ik heb genoeg verhalen gehoord van de coordinator van balitax over bedreigingen enz.

Shalom

simpati
Gebruiker
spacer line

Ik moet morgen persee naar Bali, dat wordt dus een flitsbezoek, aankomst 11:15 en terug weer om 19:05.
Het ticket heeft Jeroen even voor gezorgd, binnen 1 uur geboekt, betaald en uitgeprint, is natuurlijk nog even spannend of Jeroen wel echte tickets verkoopt!
Die Balinesche toestaaanden hoeven voor mij niet meer, ik heb gelukkig Javaanse vrienden wonen in Bali die mij even op komen halen en weer terug brengen, ik ben echt niet van plan om te gaan winkelen dus kom ik er goed van af en zal hooguit een keer of 10 mijn lievelingswoordje BOSS , ik geloof niet dat die stijfkoppen dat ondertussen achterwege laten.

Heb ik nu eens vervoer nodig en behoefte aan een goede auto kan Taxi Citra mij dat leveren, maar met de Taxi's die eigenlijk naar de sloop moeten heb ik ook geen slechte ervaringen, het liefste reis ik met de Bemo (Angkot), niet alleen vanwege de prijs maar ook voor een stukje gezelligheid.
Simpati

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,671,985 pageviews Een website van indahnesia.com