lekker indonesisch restaurant amsterdam

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kiela
Gebruiker
spacer line

ik ben belgisch en maak binnenkort een tripje naar mijn noorderburen.
wie heeft een tip voor een lekker indonesisch restaurant in amsterdam?

mmeeuwesennl
Gebruiker
spacer line

Er is een goed Indisch restaurant in de Utrechtste straat: Tempo Doeloe.
Utrechtsestraat 75 1017 VJ Amsterdam
klik hier
Groeten,
Michael

robrt
Gebruiker
spacer line

In dezelfde utrechtsestraat zit "coffee and Jazz ", aka de huiskamer van jazzpianist Michiel Borstlap.Piepklein maar met Heerlijk Indonesisch eten en een erg merkwaardige eigenaar.......met name de satť vind ondergetekende heerlijk. Reserveren is aan te r
aden.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

van Baerlestraat , restaurant Orient........goed en lekker

http://www.restaurant-orient.nl/

Daar niet te ver vandaan: Sama - Sebo ....in de PC Hooftstraat,nummer 27
Kleine zaak, altijd druk....Dacht dat deze zaak ook een website had, ff googlen dus,,,

hati hati, pelan pelan

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Bijna geen goede Indonesische restaurants te vinden in Amsterdam. Daarvoor moet je in Den Haag zijn en ik heb tien jaar in Amsterdam gewoond. Mijn vrouw heeft bij Tujuh Maret gewerkt, is ook so-so, net als Tempo Doeloe en Indrapoera. Beste is waarschijnlijk Sampoerna en voor de lunch is Sie Joe een aanrader. Maar ik vind Amsterdam qua restaurants sowieso ver achterliggen op Den Haag en Rotterdam.

From Dayeuhkolot with love

spacer line

Hoi Kiela,een laat berichtje,maar ik ben nieuw op dit forum,waarschijnlijk ben je al naar Amsterdam geweest,maar misschien voor een volgende keer? Vlak bij de Albert Cuyp,warung Sari Citra,Ferdinand Bolstraat 52. Heel eenvoudig,maar lekker eten. Probeer daar de tjendol eens,echt lekkerEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,795,050 pageviews Een website van indahnesia.com