kleermakers op Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
536 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Inny1981
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik vertrek in april voor twee weken naar Bali en vroeg me af of je ook in de buurt van Lovina makkelijk kleermakers kunt vinden.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Inny,

Kijk maar even hier.
http://forum.indonesiepagina.n(...)ding_laten_maken.php

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

mathijs
Gebruiker
spacer line

Inny,

Ik ga binnenkort naar Lovina.
Heb je een kleermaker gevonden ?

FredC
Gebruiker
spacer line

Waar ik erg op let is, dat er niet wordt gerookt in de toko. Anders krijg je je nieuwe kledij al voorgestonken en verkleurd. Tenzij je dat niet erg vind, natuurlijk, of je nieuwe kleren direct naar de dry-cleaner brengt (en hoe krijg je ze dan terug?). Emoticon: Shut up!
Maar hier zitten ze hele dagen te niksen met zijn zessen (of meer) en allemaal roken in de shop, waar ook alle stoffen liggen opgeslagen, die natuurlijk al een hele tijd daar liggen. Als je de rook hebt doorsneden en er wat van zegt begrijpen ze echt niet waar je het over hebt, zo volkomen normaal wordt het gevonden dat die winkel vol rook staat.

Ik koop dus alleen bij kleermakers die daar wel op letten en dus service verlenen. Anders maar een sarong. Emoticon: Laugh out loud
Kleren maken schijnt toch niet zo moeilijk te zijn, anders waren er niet zoveel van die toko's, dus de keuze is reuze. Een kwestie van kijken dus.

spacer line

Mathijs,

ik heb kebaya's laten maken bij Riadhi Shop bij Komang Miadi. Haar adres;Pantai Binaria Kalibukbuk-Lovina. Ik ben heel tevreden over haar werk.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,762,491 pageviews Een website van indahnesia.com