|
|
|
|
|
|
Hallo kunnen jullie ons vertellen wat een leuk hotel is in semniyak ,we kunnen het wel op internet zien maar de reacties van jullie lijkt me beter ,alvast bedankt groetjes
|
|
|
|
|
nou ik denk dat niemad daar is geweest ,,maar toch bedankt voor het bekijken van mijn bericht ,groetjes
|
|
|
|
|
Er is nogal veel in Seminyak. Misschien moet je je vraag uitgebreider stellen en er wat meer informatie instoppen. Zoals wat je wensen zijn, welke luxe je wel of juist niet wil, prijsklasse, faciliteiten etc. Dan zullen de antwoorden wel komen.
Gr
Anne Mieke
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Als we richting de familie in oost java gaan dan verblijven we altijd eerst in
Dhyana Pura Beach Resort jalan camplung. Seminyak . Altijd naar tevredenheid ook service.
|
|
|
|
|
Wij waren vorig jaar in Seminyak, in Puri Cendana. Da's 50 meter van t strand en de accommodatie zag er goed uit op t eerste gezicht.
Maar de service viel er tegen vooral in het restaurant. In Seminyak hebben we op loopafstand geen behoorlijk restaurant gevonden. Niet te vergelijken met Java, waar het eten bijna overal goed is, hygiène daar gelaten.
Ik zou persoonlijk nooit meer terug willen naar Seminyak. Net de Spaanse costa's.
|
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
|
|
On 22-02-2010 16:38 tonggeret wrote: Dhyana Pura Beach Resort jalan camplung. Seminyak . Altijd naar tevredenheid ook service.
|
Geen slechte verblijfplaats, hoewel ik de keer dat ik daar ook eens geweest ben voor een dag of tien, de indruk kreeg dat ik in een enclave van Nederlandse AOW-ers zat..
Maar verder wel okay.
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
On 23-02-2010 23:14 monyet wrote: In Seminyak hebben we op loopafstand geen behoorlijk restaurant gevonden. Niet te vergelijken met Java, waar het eten bijna overal goed is, hygiène daar gelaten.
Ik zou persoonlijk nooit meer terug willen naar Seminyak. Net de Spaanse costa's.
|
Het is maar net wat je verwacht. In Seminyak zijn een paar (lokale, kleine) warungs waar je goed en goedkoop kunt eten...Maar ja, toeristen durven daar blijkbaar niet naar binnen.Wat betreft de Europese keuken is er ook wel wat , maar geen topklasse als je dat al zoekt tijdens je vakantie
Seminyak is in ieder geval nog te prefereren boven Kuta> ik geef toe het is net Spanje,maar leuk om een paar dagen uit te gaan en dan gauw weer weg wezen...
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
we gaan al verschillende jaren naar legian ligt tegen siminyak aan en daar heb je veel leuke hotelletjes. bv sinar bali of coconut hotel. liggen tegenover elkaar
prijs kwaliteit is ok. ongeveer 300000 per nacht
zijn ook hele goede eet tentjes op het strand
blue ocean/ lanai/zanzibar om er maar een paar te noemen
en op het strand lekker een ligbed huren/ lig niet graag in het zand. wel op het strand!!!!
en kuta is te voet ook maar eenkwartiertje lopen
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|