Wie weet iets meer over de problemen met Blue Bird taxis?

Subforum Bali, het godeneiland 
39 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Ik lees in diverse nieuwsberichten dat er problemen, manifestaties.. zijn van de Blue Bird taxi's. Er zou een probleem zijn met hun vergunning.
Weet er iemand precies wat er aan de hand is?

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

ik zou het niet weten, maar wil wel alleen ff kwijt dat bijna (Q-renz is wel ok) geen enkele taxibedrijf in de buurt komt van de kwaliteit en service die Bluebird biedt! Ik heb nog nooit problemen met ze gehad en ze zijn zeer betrouwbaar. Ik snap daarom ook niet waarom er problemen met de vergunningen zijn, aangezien ze 1 van de grootste taxibedrijf in indonesie zijn. Daarnaast zijn ze 1 van de enigen die betrouwbare service kunnen aanbieden en kunnen waarschijnlijk de meeste 'protesteerders' niet aan de service/kwaliteit van bluebird tippen!
Waar ik ook kom, ik probeer bijna altijd bluebird te regelen.

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Daarover is net enkele uren geleden een topic geopend. Graag daar verder.

http://forum.indonesiepagina.n(...)cherming_politie.php

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,586 pageviews Een website van indahnesia.com