|
|
|
|
|
On 23-01-2005 14:00 Richy wrote:
Rechten zul je waarschijnlijk niet zo veel hebben. Als de kist kapot is moet er een alternatief worden bedacht.
|
Nee, als de kist kapot is ben ik natuurlijk blij dat ik met KLM vlieg.
Maar het gaat erom dat ik begreep dat ze gewoon vanuit Ams. met een KLM-toestel vertrekken ipv een Mas. toestel.
Maar kan ik dus nu al zien met welk vliegtuig ik in maart vertrek (dus KLM of MAS?)
|
|
|
|
In principe zou je nu naar het vluchtnummer van jou vlucht en deze vergelijken met die op dit moment vliegen. Vluchtnummers blijven in principe nl. gelijk. Zou eventueel kunnen veranderen met het zomerseizoen maar dat is een enorm werk om dat allemaal te veranderen dus dat gebeurt meestal niet.
Zie hier een vb van vandaag vliegend met MAS:
12:00 MH 0017 K.Lumpur Departed 12:02
12:00 KL 4103 K.Lumpur Departed 12:02
|
"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".
|
|
|
|
o.k. ik vlieg idd met ook vluchtnummer MH-17,
Maar hoe weet ik nu of ik in een KLM of MAS toestel stap
Want als ik jouw voorbeeld zie zie ik een klm nummer en een mas nummer, dat zegt toch niets over in welk toestel je zit.
Of is het zo dat mensen die bij KLM boeken, in een MAS toestel komen en "nooit" andersom. (indien vlucht naar KL)
Zo als je merkt ben ik hier niet zo erg in thuis.
|
|
|
|
Je vliegt dus met MAS en met hun kist (+crew) want dit is hun vlucht... deze vlucht wordt gecodeshared met KLM. Dit betekent (weer in dit voorbeeld) dat er op dit tijdstip maar 1 vliegtuig van MAS gaat waar naast MAS... KLM passagiers aan boord kunnen zitten. Deze KLM passagiers worden onder een KLM nummer geboekt maar zitten dus aan boord van MAS. Codesharing doen maatschappijen dus om hun netwerk te vergroten of de bezettingsgraad op hun vluchten te verhogen.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk nu is... wees gerust... je zult dus door aziatische schoonheden naar ID worden gebracht!!!
P.S. KLM vertrekt met hun vlucht ook veel later (KL809 om 2025LT). Bij mijn weten tegenwoordig wel rechtstreeks... althans dat was de bedoeling bij aanschaf van hun nieuwe kist...
|
"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".
|
|
|
|
On 23-01-2005 19:12 Richy wrote: wees gerust... je zult dus door aziatische schoonheden naar ID worden gebracht!!!
|
En daar ging het natuurlijk om.
Bedankt voor de uitleg.
|
|
|
|
ik betaal nu 685 euro incl taxen, ik heb deze week gereserveerd gewoon via een reisbureau bij singapore airlines. (23 april-15 mei)
een overstap in singapore, maar wel een goede aansluiting (zit maar een uurtje tussen)
|
|
|
|
Hoi'
Het bellen naar bijv D-reizen lijkt me verstandigger als op hun site kijken! de tickets op de site van D-reizen beginnen vanaf 1100,- tot 2000,- met alle bekende maatschappijen die op indonesia vliegen.
Dah Dah.
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
KLM vliegt nu via een korte tussenstop in Kuala Lumpur (voorheen Singapore) naar Jakarta. De laatste 2 jaar waren mijn (8) vluchten ruim voor schema gearriveerd (30 tot 50 minuten) op bestemming Jakarta alswel Amsterdam.
|
|
|
|
ik zie dat ik had gepost had, maar er kwamen dus nog 18 euro bij ineens. Totaal was het 703 euro wat ik moest betalen met singapore airlines
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|