beste seats?

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
beesie37
Gebruiker
spacer line

hoi

welke seats kan je het beste nemen met een kind van 11 jaar.
we vliegen in totaal met vier personen......
en vliegen met singapore airlines..... sq0323 vanaf amsterdam

iemand ervaring

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Als je alle vier bij elkaar wilt zitten dan kun het best de vier stoelen op de middenrijen voor jullie reserveren. Als je rechtstreeks met SQ hebt geboekt dan kun je die stoelen nu al vastleggen (april was het toch he?)
Ik zit zelf altijd graag achterin het vliegtuig maar da's persoonlijk.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

beesie37
Gebruiker
spacer line

ja klopt we vliegen 23 april....
gaat nu lekker opschieten..
las elders op heet forum dat jij ook weer eind april gaat?
wat bedoel je trouwens met de middenrij voor jullie???

en volgens mijn info is het 3 3 3 zoals ik kan zien op het plaatje.....

en helaas we hadden via Dreizen geboekt dus kan pas 72 uur van te voren me plaats bepalen...

groeten en knuffels

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Emoticon: Blush Er zit toch echt met een middenrij van 4 in mijn hoofd dus 3 4 3... Zit ik er dan zo langs?
Wel jammer ja dat je niet eerder de plaatsen kan vastleggen. Alle kans dat vier op een rij dan niet meer lukt(als er inderdaad 4 stoelen zijn) Anders beter de laatste 2 x 2 stoelen.

Ik vlieg weer op 28 april ja maar met MAS.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 09-02-2010 16:31 schreef Anne Mieke:
Emoticon: Blush Er zit toch echt met een middenrij van 4 in mijn hoofd dus 3 4 3... Zit ik er dan zo langs?
Wel jammer ja dat je niet eerder de plaatsen kan vastleggen. Alle kans dat vier op een rij dan niet meer lukt(als er inderdaad 4 stoelen zijn) Anders beter de laatste 2 x 2 stoelen.

Ik vlieg weer op 28 april ja maar met MAS.

gr
AM

ik hoop dat het een 4 middenrij is maar volgens de info die ik heb

http://www.seatguru.com/airlin(...)Boeing_777-200_3.php

zit er toch echt 3 3 3 helaas.....

leuk zijn we te gelijk in indonesie :-)
alles verder oke met je???

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik begrijp dus dat het eraan ligt met welke boeing wordt gevlogen de 747-400 series hebben dus wel die 4 op een rij. Ik kijk zelf nooit op de seatguru maar rechtstreeks op de betreffende site van SQ zelf.

Ja wel tegelijk in Indonesie maar ik zit aan de andere kant (sowieso west en heel misschien nog wel eventjes oost)

gr
AM

beesie37
Gebruiker
spacer line

bij me ticketsonline staat boeing 770 200 dus nu maar hopen dat het toch een boeing 400 is dan whahahahah

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

de 'megatop' 747-400 vliegt niet meer op schiphol. SQ vliegt alleen maar met de 777-200 naar AMS.

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

andy-tje
Gebruiker
spacer line

Hoi Beesie,

Zoal ik lees heb je bij dreizen geboekt. Nu heb ik gehoord dat je daar kan aanbetalen en de rest op dag van vertrek of iets eerder maar dat je iig in 2 delen kan betalen. Weet jij daar toevallig iets van?

Mvg,
Andy

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 09-02-2010 19:19 schreef andy-tje:
Hoi Beesie,

Zoal ik lees heb je bij dreizen geboekt. Nu heb ik gehoord dat je daar kan aanbetalen en de rest op dag van vertrek of iets eerder maar dat je iig in 2 delen kan betalen. Weet jij daar toevallig iets van?

Mvg,
Andy

ja dat klopt alleen telt dit voor georganiseerde reis en niet voor losse tickets.....
die dien je in een keer te betalen op de dag je boekt......

dus helaas maanden van te voren betalen........

groeten angelique

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 09-02-2010 17:54 schreef Kelvinator:
de megatop 747-400 vliegt niet meer op schiphol. SQ vliegt alleen maar met de 777-200 naar AMS.
'

dat is mooi balen ................

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 09-02-2010 20:56 beesie37 wrote:

[quote removed]
'

dat is mooi balen ................

Waarom dat dan? Ook de 777 is een goed vliegtuig...tja, alleen niet met z'n vieren naast elkaar tenzij je een middenrij hebt en 1 persoon aan de gangpad kant van de tweezitters

hati hati, pelan pelan

beesie37
Gebruiker
spacer line

balen omdat er geen vier stoelen zijn naast elkaar, maar goed hoop dat straks de twee zitters nog vrij zijn dan gaan we gewoon gezellig twee om twee zitten.
verder ben ik blij met singapore hoor hihihi

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

de 777 is sowieso veel beter dan de 747, maar waarom zou je voor de tweezitter gaan? Weet wel dat je dan in de buurt van de toiletten zit en dat je dus in de nacht misschien wel eerder 'wakker/gestoord'' wordt....De beste plekken vind ik persoonlijk de rijen die bij de vluegel zitten...

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Deewee
Gebruiker
spacer line

De 777 200 ER heeft geen toiletten achterin op de vlucht tussen Amsterdam en Singapore v.v. . Op de vlucht Singapore -Bali v.v. is er wel een toilet achterin maar hier heeft hetzelfde type vliegtuig 5 rijen stoelen meer. Dus voor de liefhebber, rij 58 en 59 van A naar S v.v. en rij 63 en 64 van S naar B v.v.. Letters daargelaten.

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Hallo beesie 37,

Wij zijn in oktober met SA gevlogen en je hebt gelijk. Het vliegtuig dat zij inzetten is een
3 3 3 toestel. Je kunt van tevoren de stoelen vastzetten, maar je moet wel snel zijn. Er zijn veel mensen, doie dat ook willen. Als het goed is kun je met kinderen een voorkeur vast laten leggen, dat heb je volgens mij dus niet gedaan of het reisburo heeft het vergeten? Probeer op SA maar eens in te loggen en ga voor het gemak je eigen aanmelden als KrisFlyer, dat kan ook als je niet zelf boekt. Het heeft wel een paar voordelen, zoals eerder instappen. Als je op de vliegtuig gegevns kijkt zie je zelf het beste welke stoelen je moet nemen. Veel plezier en doe voorzichtig. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 02-03-2010 18:53 schreef TinieVriens:
Hallo beesie 37,

Wij zijn in oktober met SA gevlogen en je hebt gelijk. Het vliegtuig dat zij inzetten is een
3 3 3 toestel. Je kunt van tevoren de stoelen vastzetten, maar je moet wel snel zijn. Er zijn veel mensen, doie dat ook willen. Als het goed is kun je met kinderen een voorkeur vast laten leggen, dat heb je volgens mij dus niet gedaan of het reisburo heeft het vergeten? Probeer op SA maar eens in te loggen en ga voor het gemak je eigen aanmelden als KrisFlyer, dat kan ook als je niet zelf boekt. Het heeft wel een paar voordelen, zoals eerder instappen. Als je op de vliegtuig gegevns kijkt zie je zelf het beste welke stoelen je moet nemen. Veel plezier en doe voorzichtig. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

hoi tinie,

inmiddels heb ik inderdaad contact met SA...
en heb stoelen voorkeur laten vast leggen..
ze konden helaas niet mijn boeking aan mijn krisflyer koppelen omdat ik deze via het reisburo heb geboekt.

maar goed was al krisflyermember maar wist toen nog niet dat je dat moest koppelen....

maar voorang bij instappen? dat wist ik dus ook niet hihihi
moet ik dan gewoon dat pasje tonen?

groeten beesie

Deewee
Gebruiker
spacer line

Volgens mij geldt dat voorrang bij instappen alleen als je een pps member of goldcardmhouder bent.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Bij het boarden worden de klasses afgeroepen. First class passengers, krisflyermembers, daarna de economieclass. Het gaat egwoon vanzelf en waarom zou je er dan geen gebruik van maken?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,753 pageviews Een website van indahnesia.com