Tono dan Tini

Subforum Gezocht & Aangeboden 
Bookmark and Share

20 bezoekers

Peduli Anak - straatkinderen

Reistips

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

19-03-2010 05:01 · Unilever en Nestle verbannen palmoliegigant Sinar Mas  Dit blog artikel bevat een foto. (0 reacties)
19-03-2010 02:28 · Obama stelt bezoek naar Indonesië en Australië uit  (0 reacties)
18-03-2010 00:51 · Twee middelzware aardbevingen treffen Aceh  (0 reacties)
17-03-2010 07:56 · Wapens en munitie gevonden in Aceh  (0 reacties)
17-03-2010 02:51 · Nieuwe internationale vliegveld Lombok nog altijd niet open  (2 reacties)
16-03-2010 14:38 · Lijken terroristen nog niet opgehaald door familie  (0 reacties)

Door-to-door shipping van Bali naar Nederland

Gezocht & Aangeboden · Tono dan Tini
Plaats een melding voor dit onderwerp · eerste pagina
Beoordeling gebruikers: Onderwerp beoordeling: 0 in 0 beoordelingen Onderwerp beoordeling: 0 in 0 beoordelingen Onderwerp beoordeling: 0 in 0 beoordelingen Onderwerp beoordeling: 0 in 0 beoordelingen Onderwerp beoordeling: 0 in 0 beoordelingen
NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Geplaatst @ 04-02-2010 21:34

Heeft iemand toevallig het boekje Tono dan Tini, de Indonesische vertaling van Jip en Janneke? Die zouden wij namelijk graag willen kopen of een echte goede kopie willen maken om voor te lezen aan onze dochter. Nu hebben we alleen een erg slechte kopie ervan kunnen vinden....

kijk eens op mijn website: http://www.rumahbambu.org

kakarin
Gebruiker
spacer line

Geplaatst @ 08-02-2010 21:11

Hallo,

Ik heb 'm een paar jaar geleden gekocht op boekwinkeltjes.com (of .nl) voor € 47,50 (!). Maar ik wilde 'm dan ook erg graag hebben, ook voor onze kinderen die we tweetalig proberen op te voeden, dus ik verkoop 'm niet, maar misschien kunnen we wel iets regelen voor een goede kopie. Zullen we daar buiten het forum om verder over mailen? Ik ken trouwens ook iemand die wellicht nog meerdere exemplaren heeft. Ik zal haar ook wel even vragen.
Groeten,
Karin

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Geplaatst @ 08-02-2010 21:40

Hallo Karin,
dat is interessant! Mijn man heeft toevallig ook iets gevonden in Indonesië.....voor 1 euro (!!), maar daar moeten we nog wachten op antwoord. En ik begreep dat er ook kopieën te koop zijn via KITLV. Ik wacht alles nog even af en anders zal ik weer contact zoeken via mail! In ieder geval alvast bedankt.

kijk eens op mijn website: http://www.rumahbambu.org

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen.
Plaats een melding voor dit onderwerp · eerste pagina

8,824,388 views - 110,856 berichten - 8,915 onderwerpen - 5,688 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2010
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

7,221,766 pageviews Een website van indahnesia.com