|
|
|
|
Gezocht & Aangeboden ·
Tono dan Tini
·
eerste pagina
Beoordeling gebruikers:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Je kunt geen beoordeling geven voor je eigen onderwerpen en je kunt maar 1 beoordeling per onderwerp geven. Lees meer in de FAQ.
|
|
|
|
|
|
Heeft iemand toevallig het boekje Tono dan Tini, de Indonesische vertaling van Jip en Janneke? Die zouden wij namelijk graag willen kopen of een echte goede kopie willen maken om voor te lezen aan onze dochter. Nu hebben we alleen een erg slechte kopie ervan kunnen vinden....
|
|
|
|
|
|
|
Hallo,
Ik heb 'm een paar jaar geleden gekocht op boekwinkeltjes.com (of .nl) voor € 47,50 (!). Maar ik wilde 'm dan ook erg graag hebben, ook voor onze kinderen die we tweetalig proberen op te voeden, dus ik verkoop 'm niet, maar misschien kunnen we wel iets regelen voor een goede kopie. Zullen we daar buiten het forum om verder over mailen? Ik ken trouwens ook iemand die wellicht nog meerdere exemplaren heeft. Ik zal haar ook wel even vragen.
Groeten,
Karin
|
|
|
|
|
Hallo Karin,
dat is interessant! Mijn man heeft toevallig ook iets gevonden in Indonesië.....voor 1 euro (!!), maar daar moeten we nog wachten op antwoord. En ik begreep dat er ook kopieën te koop zijn via KITLV. Ik wacht alles nog even af en anders zal ik weer contact zoeken via mail! In ieder geval alvast bedankt.
|
|
|
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen.
|
|
|
|
|
|