Leuk hotel op Lombok en Gilli

Subforum Hotels in Indonesië 
42 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Wij zoeken voor onze reis in juni naar een leuk hotelletje, mag kleinschalig zijn, op Lombok. En ook nog eentje op een Gilli eiland. Niet het backpakkers eiland maar er mogen wel nog wat barretjes en restaurantjes in de buurt zijn.
Liefst uit ervaring, dat is altijd leuker dan op een website te kijken, die zijn er genoeg.

Dankuwel

susila
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Een leuk en niet duur hotel op Lombok is Lina Hotel, vooraan in Senggigi. Je hebt kamers met mandibak of met douche. De beste kamers (2 st.) zijn die vooraan staan, met uitzicht op het strand. Midden in het gezellige centrum met vele bars en restaurantjes en op loopafstand van de Art market waar je ook gezellig kan eten of drinken, bijv. bij The Office.
Op Gili Nanggu ben ik geweest in het Nanggu Hotel. Een aantal kleine huisjes op het strand, je loopt zo de zee in. En heerlijk hangen in je hangmat.
Deze hotels hebben geen internet, je kan ze bellen voor een reservering of gewoon erheen gaan. Voor het Nanggu Hotel zou ik er niet eerst heengaan, het is nog een half uur varen.
Ik ken een gids daar, Nas, watiimaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com. Hij zou je info kunnen geven. Maar ik zou het zelf doen, dat kan makkelijk. Heb ik ook gedaan.
Succes,
Susila

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 06-02-2010 10:48 susila wrote:
Hallo,
Een leuk en niet duur hotel op Lombok is Lina Hotel, vooraan in Senggigi. Je hebt kamers met mandibak of met douche. De beste kamers (2 st.) zijn die vooraan staan, met uitzicht op het strand.
Leuk en niet duur is een ding maar goed zeker niet.I k ken de beide beste kamers aan de voorkant en de keren dat ik er geweest ben waren er voortdurend problemen met het water en het sanitair zelf. Lina lig perfect, midden in Senggigi (maar Mascot wat er naast ligt heeft betere kamers) De laatste keer afgelopen september heb i kLina nog gecheckt maar toen na al die tijd nog niets aan het sanitair gedaan was ben ik naar Batu Bolong Cottages gegaan. Batu Bolong Cottages is duurder (kamers aan de strandkant Rp 400.000) maar is in kwaliteit net iets beter. Verder heeft BBC een zwembad mochten mensen daar behoefte aan hebben.
Een hotel met vergelijkbare prijs met Lina (het zal nu Rp 250.000 zijn) is het Puri Sengiggi dat naast/aan de overkant van Batu Bolong ligt.

gr
Anne Mieke

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

cabrio
Gebruiker
spacer line

Nog iemand die een leuk en rustig hotel weet op Gili Trawangan?
Ik ga in juli en dan moet je op voorhand boeken schijnt, anders heb je veel kans niets meer te vinden...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,515 pageviews Een website van indahnesia.com