Leuk hotel in Ubud

Subforum Hotels in Indonesië 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Omdat ik dit vraagje eerder op een verkeerde plaats gezet heb en daardoor weinig antwoord krijg, zet ik het even op het juiste forum.

Weet iemand uit ervaring een kleinschalig hotel in Ubud met buitendouche en een zwembad ?
In de prijsklasse van 3O à 4O € Mag ook een guesthouse zijn, maar die hebben meestal geen zwembadje.
Liefst op loopafstand van het centrum. Ons vorig hotel in Ubud is nu te duur en krijgt geen goede recencies meer. Dicht bij het apenbos hoeft niet meer (daar ben ik in de vroege ochtend toen ze nog grote honger hadden in mijn duim gebeten door zo'n ......aap die wat al te gretig op de banaantjes af kwam)

Dank

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Probeer dit eens:

Ligt in een zijstraat van Jalan Raya, op loopafstand oost van het centrum. Heeft meer weg van een guesthouse/homestay dan een hotel

http://www.matahariubud.com/

gr
AM

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Je kunt ook het oude onderwerp weer even aanhalen en vragen om het te verplaatsen naar het juiste subforum. Tevens is het openen van een identiek nieuw topic een beetje een belediging voor diegenen die al wel gereageerd hebben, vind je niet?

Deze is dubbel en gat dus op slot.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,476 pageviews Een website van indahnesia.com