Malaysia airlines

Subforum Bali, het godeneiland 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
benno
Gebruiker
spacer line

Ik vertrek in maart naar Bali en vlieg met Malysia airlines. Wat zijn jullie ervaringen met deze maatschappij. Het is voor mij de eerste keer dat ik vlieg met Malysia airlines.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Niks mis met Malaysia Airlines, vriendelijke cabinecrew, regelmatig eten en drinken aan boord, zoals bij elke maatschappij is de beenruimte net genoeg of net niet, maar dat went wel...

hati hati, pelan pelan

zwolind
Gebruiker
spacer line

Ik vlieg al jaren met Malaysia Airlines en altijd tot volle tevredenheid. Het is altijd een lange zit, maar dat is het ook met andere maatschappijen. Ik vlieg 20 maart weer en misschien zie ik je nog wel. Veel plezier.

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Erg tevreden. 't Is ťťn van de maatschappijen met welke ik het liefst reis!

Jasri2010
Gebruiker
User icon of Jasri2010
spacer line

Inderdaad niets mis mee; vriendelijk personeel, ruimere stoelafstand dan bij KLM, je wordt op je wenken bediend en op de lengte van de vlucht heeft de vliegmaatschappij geen invloed..... Emoticon: Stupid . Modern on- board entertainment met zoveel filmen dat je niet weet welke je moet gaan bekijken, enz. enz. Voor dit jaar zijn reeds drie vluchten met Malaysian Airlines geboekt.

Veel plezier!

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 24-01-2010 20:27 Jasri2010 wrote:
Modern on- board entertainment met zoveel filmen dat je niet weet welke je moet gaan bekijken,

Helaas altijd films / documentaires die ik al gezien heb,vandaar dat ik dan maar naar het schermpje met vluchtgegevens blijf kijken en dan kan zo'n vlucht wel eens lang duren aangezien het mij nog nooit gelukt is om in een vliegtuig te slapen....zelfs niet in de bussinesclass

hati hati, pelan pelan

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Is een leuke maatschappij, alleen toen wij er mee gevlofgen hebben ( 2 jaar geleden) was het etenm niet te pruimen. De verder service in het vliegtuig is uitstekend alsook de films e.d. .
De laatste keer zijn wij bewust met Singapore Airlines gegaan en die beviel wel beter, hoewel de reis langer duurde, de aansluitingen waren weer perfect met haast geen tijdverlies bij het overstappen.

Veel plezier, en neem wat voor je gevoel het beste uitkomt, alle maatschappijen ehbben voor en nadelen.
Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Ik denk dat Singapore, niet meer langer vliegt dan Malaysian, naar Bali, of heb ik het mis. Natuurlijk kunnen de wachttijden op een aansluiting misschien wat langer duren. Maar wij verkiezen Singapore boven Malaysian. Zelf de laatste keer hebben we helemaal bijna niet moeten wachten op onze volgende vlucht in Singapore. Direct uit het vliegtuig en direct naar de volgende gate om in te checken, zowel de heen en terugreis, dus geen tijd verloren in Singapore.

Jasri2010
Gebruiker
User icon of Jasri2010
spacer line

Op 25-01-2010 01:32 schreef senior:

[quote verwijderd]

Helaas altijd films / documentaires die ik al gezien heb,vandaar dat ik dan maar naar het schermpje met vluchtgegevens blijf kijken en dan kan zon vlucht wel eens lang duren aangezien het mij nog nooit gelukt is om in een vliegtuig te slapen....zelfs niet in de bussinesclass

Kijk, dat is het verschil.... ik heb nauwelijks tijd om actuele films te bekijken, weder in de bioscoop nog gedownloade. Dus vind ik het prachtig om die lange vlucht juist daarvoor te benutten.... En tegen dat slapen heb ik inmiddels een simpele oplossing: een slaaptabletje en ik ben weg, en dat voor een uur of 8. Het werkt hoor.... Emoticon: Party!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

He Senior,
Is het slapen in een vliegtuig nou wel of niet een probleem? Volgens mij schrijf je in het KLM topic dat het slapen nooit een probleem is. Of heeft dat betrekking op je eigen bedje.
Ja moeders is nog goed wakker om 23.09. Emoticon: Smile

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 28-01-2010 13:45 schreef dekarre:
Ik denk dat Singapore, niet meer langer vliegt dan Malaysian, naar Bali, of heb ik het mis. Natuurlijk kunnen de wachttijden op een aansluiting misschien wat langer duren.

wij vliegen in april naar denpasar met singapore airlines

en vertrekken vanaf amsterdam om 11:30 uur om 6:00 uur landen we op singapore

vertrek singapore 9:35 uur landen om 12:05 uur op denpasar...

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 29-01-2010 23:09 elsbeth wrote:
He Senior,
Is het slapen in een vliegtuig nou wel of niet een probleem? Volgens mij schrijf je in het KLM topic dat het slapen nooit een probleem is. Of heeft dat betrekking op je eigen bedje.
Ja moeders is nog goed wakker om 23.09. Emoticon: Smile

In dat topic werd gevraagd of ik slecht geslapen had omdat ik negatief was over de KLM,dus ik antwoordde dat ik altijd goed slaap:thuis en op vakantie...maar nooit in een vliegtuig

hati hati, pelan pelan

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 29-01-2010 22:58 Jasri2010 wrote:

[quote removed]

Kijk, dat is het verschil.... ik heb nauwelijks tijd om actuele films te bekijken, weder in de bioscoop nog gedownloade. Dus vind ik het prachtig om die lange vlucht juist daarvoor te benutten.... En tegen dat slapen heb ik inmiddels een simpele oplossing: een slaaptabletje en ik ben weg, en dat voor een uur of 8. Het werkt hoor.... Emoticon: Party!

Ik heb meestal alleen gedurende de nacht en op mijn enige vrije dag in de week tijd om een of meerdere films te bekijken.Verder heb ik altijd de nieuwste films in huis, die download ik doorlopend van internet /ook oudere>>naar schatting zo'n 15 a 25 trek ik er gemiddeld per week naar binnen, pc draait 24 uur per dag. Na mijn actieve werkperiode over een aantal jaren hoef ik mij niet te vervelen, voorraad dvd's is momenteel zo'n 2000, waarvan ik zeker op dit moment zo'n 80 % zelf nog moet zien

hati hati, pelan pelan

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Op 29-01-2010 23:11 schreef beesie37:

[quote verwijderd]

wij vliegen in april naar denpasar met singapore airlines

en vertrekken vanaf amsterdam om 11:30 uur om 6:00 uur landen we op singapore

vertrek singapore 9:35 uur landen om 12:05 uur op denpasar...

Je zit nog met het tijdverschil, die je erbij moet rekenen of aftrekken, maar als je het aantal vluchturen weet, dan denk ik dat er weinig verschil is tussen Singaporeair en Malaysian. Ik denk zelf dat je met Singaporeair minder vluchturen hebt. Als je met Eva Airways vliegt via Taipei is dit toch wel enkele uren langer.

beesie37
Gebruiker
spacer line

het zijn plaatselijke aankomsttijden.

dus vliegen bij elkaar zo een 15 uur en 3 uurtjes wachttijd...

cabrio
Gebruiker
spacer line

Ik moet zeggen dat ik liefst met Malaysian vlieg. Zeer goede service aan boord, genoeg beenruimte (zelfs voor iemand van 2,04m), geen te lange tussenstop (2uurtjes), ... Het enige minpuntje is misschien het eten, maar ik moet de eerste maatschappij met lekker eten nog tegen komen hoor.
Komende keer vlieg ik met Thai, ben benieuwd wat dit gaat geven. Volgens mijn travel agent is het een zeer goede maatschappij, dus zal wel in orde zijn denk ik dan maar.

stanno
Gebruiker
spacer line

Wat is jullie ervaring met de nieuwe economy class van cathay richting hongkong??

Vliegen ze alleen nog maar met de 747 tussen amsterdam en hongkong?

cabrio
Gebruiker
spacer line

Zoals in een andere topic geschreven vloog ik pas nog met Thai vanuit Londen en dat was de eerste maar bijna zeker ook de laatste keer.
Ik was Malaysian gewoon en de vliegtuigen, de service, het eten, de vriendelijkheid, ... kortom alles was beter dan bij Thai.
Ik heb nog nooit in zulke oude 747's gevlogen als nu, en dat voor een Aziatische maatschappij op zo'n lange vluchten.
Ze waren goedkoper en dat was dan ook het enige voordeel, maar ik betaal de volgende keer liever meer voor Malaysian dan dat ik nog Thai vlieg.

tidak basa basi
Gebruiker
spacer line

On 14-08-2010 15:36 cabrio wrote:
Ze waren goedkoper en dat was dan ook het enige voordeel, maar ik betaal de volgende keer liever meer voor Malaysian dan dat ik nog Thai vlieg.

...en Malaysian Airlines is al goedkoop te noemen.

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 14-08-2010 15:39 schreef tidak basa basi:

[quote verwijderd]

...en Malaysian Airlines is al goedkoop te noemen.

Tegenwoordig timmert Emirates ook aardig goedkoop aan de weg (lucht)

dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Inderdaad, heb ik ook her en der gelezen. Iemand al ervaring met Emirates ?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-08-2010 15:16 dutch pearl wrote:
Inderdaad, heb ik ook her en der gelezen. Iemand al ervaring met Emirates ?
Ik heb twee keer met Emirates gevlogen maar wel vanuit Dusseldorf (meestal goedkoper dan vanuit Amsterdam). Ik vind het geen topmaatschappij (harde stoelen, niet echt scheutig met een glaasje wijn bv) en beide keren kwamen de aankomsttijden me niet niet uit (a 16.00 uur in jakarta) waardoor ik valbkbij de luuchthaven moest overnachten.
Prijzen: april 2009 voor 595 euro en juli 2009 voor 696 euro. Verder, de overstap is in Dubai een heel grote luchthaven maar de vertrekhal is een pijpenla waar het heel erg druk kan zijn (tenminste alle 4 keren dat ik er ben overgestapt). er was geen trolley te vinden en in de toiletten stonden lange rijen tot buiten toe.
Sindsdien heb ik weer met MAS en SQ gevlogen. Overigens is Emirates zeker niet altijd goedkoop en kan bijvoorbeeld eind december zeker niet concureren met MAS en SQ.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

pierre
Gebruiker
spacer line

jawel,
July J.L heb ik met Emirates gevlogen, met een stopover in Dubai. ( wel een druk vliegveld en gebouwd als een lange koepel. 45 minuten lopen van de ene naar de andere kant.)
Het vliegtuig waar ik mee vloog was wel een hagelnieuw vliegtuig,
met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goed en voldoende te eten en uiteraard het natje niet te vergeten.

Maar vriendelijk personeel moet je ook een beetje treffen, het is maar net hoe je het treft. als de dames/heren moe zijn dan.....tja
April J.L vloog ik met MAS en toen vond ik sommige van die serveersters behoorlijk narrig en nukkig en het vliegtuig was naar mijn bevindingen iets te gedateerd en niet eens goed schoongemaakt na de vorige vlucht. Daarentegen was het eten en drinken uitstekend.

Komend oktober ga ik Egyptair maar eens uitproberen. (al geboekt)
februari/ maart 2011 is wellicht Singapore airlines aan de beurt om mij te vervoeren. maar hier twijfel ik nog over.
Garuda is mijnsinziens nog te duur maar wellicht gaat dat nog veranderen.
Ik heb begrepen dat Jordan airlines ook aan het stunten is met prijzen, zo ook turkeyair.

pierre
Gebruiker
spacer line

Hoi hoi Anne Mieke
jij hebt ook overal ervaring in he !!
maar wel fijn dat je ons van zoveel reisadviezen voorziet.
en met jou nuttige adviezen hier kun je ook wat mee.

dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Mmmhhhh dat vliegveld in Dubai zit me niet lekker!

Zeker niet om dat ik ook nog met 2 jonge kinderen ga reizen. Laatste keer ( zonder kinderen) met Cathay via HK naar DPS, dat was prima. Goed eten, en drinken, video schermpjes kortste tijd voor overstap. Maar met z'n vieren is Cathay wat kostbaar.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,594,181 pageviews Een website van indahnesia.com