Kanker aan buli-buli

Subforum Gezocht & Aangeboden 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Milani
Gebruiker
spacer line

Even voor mij een heel vreemde vraag.
Wij hebben bericht gekregen dat een "vriend" kanker heeft aan zijn prostaat en buli-buli.

Wie weet wat buli-buli is?

Veel mensen de vraag gesteld ook op googl gekeken maar zonder resultaat. Emoticon: Confused

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Mijn informatie zegt dat Buli-Buli, Blaas betekent, dan zou het dus gaan om blaas kanker.....

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik wil niet negatief lijken maar wederom een rare soort kanker. Het zou me niets verbazen als binnen enkele dagen de verzoeken om geld binnen komen voor medische kosten. Doe zoals een kennis van mij doet op Bali: bel de arts of het ziekenhuis en betaal rechtstreeks aan hem/haar. Als het niet waar is, kom je er snel achter.

Milani
Gebruiker
spacer line

Deze man is rijk en zal zeker niet om geld vragen.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Sorry, I'm wrong. Oprechte excuses en veel geluk voor deze man, dat zal hij nodig hebben als het klopt wat Siebjan schrijft. Succes.

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Regelmatig komen rijke Indonesiers met kanker, naar Rotterdam, naar de Daniel den Hoed kliniek, tegenwoordig Erasmus Mc geheten.
Hier is regelmatig een dame uit Jakarta aanwezig die alle rompslomp voor haar landgenoten regelt. Behandeling kost uiteraard een hoop geld.
In het Ronald Mc.Donald huis ernaast is mogelijkheid voor overnachten voor familie.
Heb deze dame een paar keer gezien en gesproken daar het verre familie is en mijn vrouw hier 22 jaar heeft gewerkt.
Gr,
Wim.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,456 pageviews Een website van indahnesia.com