|
|
|
|
|
|
Heeft iemand ervaring met Exotic Trails(Java), stond op de vakantiebeurs. en BM Air reizen.
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Indonesie(4 personen) wat moeten! we zien of niet missen. We dachten 3 weken voor Java, en dan uitrusten op Bali een paar dagen.
Alle tips zijn welkom
|
|
|
|
|
oh ja,, is het verstandig om particulier een auto met chauffeur te regelen. Wij spreken de taal niet. Dus Nederlands zou voor mijn reisgenoten wel prettig zijn.
|
|
|
|
|
Hi Helena,
Als collega kan ik niet ontkennen dat BM Air goedkoop is.
Als je met 4 personen reist is het zeker aan te bevelen om een auto met chauffeur te nemen. Vaak spreken ze wel eenbeetje Engels of Nederlands. In het hoogseizoen is het zelfs aan te raden om ook een gids erbij in te huren, omdat de engels sprekende chauffeurs dan 'uitverkocht' zijn. Met zijn vieren betaal je dan hooguit 5 euro per persoon per dag extra, en dat is zeker het geld waard.
salam dari Flip
|
www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij
|
|
|
|
|
bedankt flipse, heb je nog meer tips, wij zijn van plan via Java naar Bali te gaan.
Exotic Trails zit op Java, maar is niet aangesloten SGR of id.
Groetjes Heleen
|
|
|
|
Hoi,
Grappig dat ET hier op de beurs staat. Vorig jaar hebben we een bus van hen gehuurd en zijn we in ca. een maand door java en deels door bali gereisd. De enige reden dat wij dit bedrijf toen kozen was de prijs. Zover ik weet hebben zij geen nl gidsen. Als je zelf je goed inleest dan kan je ook vaak zonder gids er trouwens wel komen, de chauffeurs spreken ietwat engels. Als je geinteresseerd bent wat wij met de bus gedaan hebben, zie dan http://roobertjob.blogspot.com
Veel plezier.
Rob
|
|
|
|
|
Hallo Rob,
Ik zal wel iets verkerd doen, maar sta je met de vlogspot op deze site, ik kan het n.l. niet vinden. Hoor graag van je.
groetjes Heleen
|
|
|
|
|
Hoi Heleen,
Tja ik weet ook niet wat er bij jou misgaat. Als je de door mij genoemde link intoetst dan kom je echt automatisch bij mijn blog.
Suk6 verder, Rob
|
|
|
|
|
Inderdaad, ik heb hem gevonden, bedankt
groetjes Heleen
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|