Subforum Blog @ indonesiepagina.nl

forum.indonesiepagina.nl 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Nicolaas Jouwe: 'Papua is een onderdeel van IndonesiŽ'
Gepubliceerd op 12 januari 2010 06:14
Nicolaas Jouwe (85), de oprichter van de Organisatie Onafhankelijk Papua, Organisasi Papua Merdeka of OPM), heeft gezegd dat Papua een deel uitmaakt van de eenheidsstaat IndonesiŽ. Hij biedt ook zijn excuses aan voor het geweld dat gepleegd is tegen het Indonesische leger en de politie. Jouwe liet ook weten dat hij de daden van het Indonesische leger op zijn geboortegrond inmiddels had vergeven.
Lees verder , klik op de titel

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Jeroen, bedankt dat je mijn artikel mooi hebt gemaakt en geplaatst. Maar ik weet niet zeker of Jouwe tijdens de persconferentie op Schiphol ook excuses heeft aangeboden aan het Indonesisch leger. Of hebt je dat gehoord in het interview?

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dit stukje is vertaald vanuit een Indonesisch nieuwsberichtje van de Wereldomroep. Ik ga er vanuit dat hij dat gezegd heeft dus. Ik heb het interview zelf niet gezien.

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Goed, Jeroen. Groetjes vanuit het koude Nederland aan het warme IndonesiŽ

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Dit is weer eens een voorbeeld hoe de geschiedenis je kan achter halen.
Nu spijt er van betuigen terwijl je vroeger de boel opruide, en anderen proberen te beÔnvloeden, van je gelijk, eens een grote jongen altijd, een grote jongen..... Emoticon: Laugh out loud
Als je de volk bekijk dan zijn het heel andere volkeren dan wat er op de andere eilanden van indonesie ziet.
Het hoort bij Nieuw Guinea van de andere kant thuis, niet de boel belazeren, wat ze doen....
Hier de geschiedenis

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,501 pageviews Een website van indahnesia.com