Sexy en Indonesisch #10: Sales promotion girl

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Sexy en Indonesisch #10: Sales promotion girl
Gepubliceerd op 05 januari 2010 10:03
Deze jongedame wordt een SPG genoemd in goed afgekort Indonesisch, de betekenis is echter Sales Promotion Girl en wat ze doen is inderdaad promoten. Ze promoten allerlei producten van populaire vitamine-drankjes tot sigaretten, auto's, computers en alles daar tussenin. Ze zijn erg bekend en populair in IndonesiŽ, daar ieder zichzelf respecterend bedrijf er wel een aantal in dienst heeft om markten, winkelcentra, files en beurzen af te struinen.
Lees verder , klik op de titel

sunda
Gebruiker
User icon of sunda
spacer line

gadverdamme!!! echt sown lelijk kampung gezicht :(
helemaal niks sexy aan, je wordt uitgelachen op straat als je met sown meisje samenloopt

La Ilaha Ilallah, Muhammadar Rasulullah

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 12-01-2010 11:46 sunda wrote:
helemaal niks sexy aan, je wordt uitgelachen op straat als je met sown meisje samenloopt

Eerlijk gezegd heb je wel een beetje gelijk.
Over smaak kan men niet twisten. Emoticon: Wink

Ik dacht dat ze daar een "formule" hebben .
Liat MBK : Muka , Bodi dan Kaki .

bisa dicek of makemyday .

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 12-01-2010 11:46 sunda wrote:
Over smaak valt niet te twisten, maar je beseft je volgens mij niet dat 99% van de Indonesische vrouwen niet op die meiden uit de sinetron lijken. En die zijn in het echt ook niet echt altijd moeders mooiste.

Ho Lee Fuk

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Yerun

Je hebt ook gelijk , er zijn ook uitzonderingen.
Toen mijn ouders nog leven hadden ze een jong meisje als "huishoudelijk assistente ," net maar klaar van haar SMP .

Nou , ik zweer je Emoticon: Yes! , ze kan makkelijk concureren met sommige sinetronmeisjes of die dangdut zangeressen.
Ik kan verzekeren dat ik toen mijn Kruidvatbril wel op mijn snufferd heb .
Anders zou je zeggen dat OmSid een beetje kippig is .

1 jaar later was ze al uit dienst gegaan en getrouwd .

sunda
Gebruiker
User icon of sunda
spacer line

wat betreft Sinetron acteurs en artiesten kan ik goed over mee praten. Die mensen hebben sown dikke laag make up dat je je doodschrikt als ze het niet ophebben.
Als bewijs kan ik hier laten zien

http://www.sctv.co.id/view.php(...)221152400,1263300472

Juist ja, ik heb de beruchte controversiele goyang artiest gehad hahahaa. Toen ze me ophaalde op vliegveld vond ik haar zo mooi, maar totdat ik haar in de slaapkamer zonder make up zag Emoticon: Puh! Zoals ik zei muka kampung Emoticon: Puh!

Mja moet wel eerlijk zijn, het is een leuke ervaring om mee te maken, maar om nu zelf zo'n leven te leiden, nee liever niet.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Haha Om Sid, heeft u de foto"s ontvangen van Ike en mij?
Wil graag de foto van Eva plaatsen met haar Indonesische vriendin en nog 2 blanda meiden.
Hoe gaat dat?
dus plaatsen op Indah?
Een kampung gezicht, nou.. is dat niet een beetje discriminerend? en onterecht?

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Ik kan me niet precies voorstellen wat het is een muka kampung. deze dame boleh juga oftewel mag er wel wezen. toch?

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

lijkt me ook!

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

zou bijna willen weten hoe de vrouw/vriendin van sunda er uitziet.... Emoticon: Confused de dame op de foto is in mijn ogen echt niet onappetijtelijk... Emoticon: Smile

hati hati, pelan pelan

sunda
Gebruiker
User icon of sunda
spacer line

On 12 January 2010 22:02 senior wrote:
zou bijna willen weten hoe de vrouw/vriendin van sunda er uitziet.... Emoticon: Confused de dame op de foto is in mijn ogen echt niet onappetijtelijk... Emoticon: Smile

dame op mijn foto? en hoe kan jij dat nou zien op die kleine display avatar fotootje? Het gezicht is door de positie beetje omlaag. Luister, wat jij vind, daar heb je je eigen mening op, maar ik kan je met trots vertellen dat mijn vrouwtje heel erg gewild is daar. Als het gaat over de tijd dati k met een sinetron actrice was, dan geef ik je echter wel volledig gelijk..
Ik neem aan dat jullie bule zijn of wat? Ik zeg alleen maar dat ik het vaak genoeg gezien heb dat een bule met dit soort meisjes rondloopt waar de topic over gaat en dat ze uit gelachen worden.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 13-01-2010 09:17 sunda wrote:

[quote removed]

Ik zeg alleen maar dat ik het vaak genoeg gezien heb dat een bule met dit soort meisjes rondloopt waar de topic over gaat en dat ze uit gelachen worden.

Wat je schrijf is ook waar .

De topic gaat over sexy Indonesische vrouwen.
Toevallig is de voorbeeld volgens jou niet zo en mss denken sommige anderen dat ook .
Ik zelf geef geen persoonlijke waardeoordeel .
En uiterlijk is niet belangrijk , het gaat om de karakter , om de goedheid van haar hart of ze van jou houdt (dat zeg men Emoticon: Wink ).

Persoonlijk (nogmaals het is persoonlijk) zou ik de EN EN formule willen, maar ya in het leven kan je niet altijd krijgen wat je wilt.
Zo is het leven , nietwaar ?

Objectief gezien kan men de formule MBK (Muka , Badan & Kaki ) toepassen , en dan kan men oordelen of ze tot de MBaK klasse (mbak mbak )behoorde of niet.
En verder is het kwestie van smaak.

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Maar ze lijkt natuurlijk niet op Ayu Azhari dus misschien niet geschikt voor een sinetron (soapserie)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,671,678 pageviews Een website van indahnesia.com