Gezocht Indonesische toko in NL

Subforum Gezocht & Aangeboden 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

We zijn voor een aantal weken in NL en we missen met name;
Bakso ballen
Cabe (de "echte" vooral rode lombokjes)

Nu ben ik ooit (jaren geleden) in Den-Haag ergens geweest waar ze een behoorlijk grote winkel hadden met deze spullen, een soort tuin-centrum met een Azie-toko o.i.d., wie weet waar dat is?

Alvast bedankt, groet Sieb

PS. Een toko in de buurt van Eindhoven is zeer welkom Emoticon: Cooool

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Ik weet dat Toko Oriental erg groot is, dat is de grootste die ik in NL ken....die hebben ook wel de cabe, bakso ballen en ik koop er zelf altijd lekkere durian! hmm!
Maar misschien dat je die bedoelde? Ik weet alleen niet of dat ook in Eindhoven/den haag is, iig wel een hele grote in Amsterdam en Beverwijk.....en een minder grote in Utrecht. zoek met google maar even op toko oriental...
Succes!

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Thanks Novi, ik ga meteen google-en Emoticon: Yes!

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Das nog eens service!! Heb er eentje gevonden in Eindhoven, dus morgenvroeg meteen eens gaan kijken wat ze allemaal hebben Emoticon: Yes! Emoticon: Nice

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Sieb,
Sang lee superstore op de woenselse markt.

Begin de details te vergeten

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

In delft noord staat xotus met een tuin centrum.Als je de afslag delft noord neemt dan moet je de weg nemen naar mac donalds en als je dat doorrijd kom je vanzelf bij xotus.

In mestreech staat ook een hele grote oriental onder het mosae forum met een Q park onder de grond.En het is ook nog leuk stappen in mestreech.

Shalom

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Allemaal thanks... dat wordt shoppen geblazen voor de dame's Emoticon: Party!

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Hallo Mr. Siebjans,

Jouw vraag naar een Indonesische toko rondom Eindhoven, zijn er namelijk 3 in Eindhoven wel van dezelfde eigenaar. De naam toko murah, gevestigs in woensel in de Heuvelgalerij en een op het plein gelegen aan de Hoogstraat, keus genoeg succes
hebben trouwens ook een lekkere bavaria ??? vraag maar eens aan jeroen

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

De grootste Toko is op het Spui in Den Haag tegenover pathe bioscoop daar kun je met de roltrap naar beneden dat is vrij nieuw en daar zit de Toko die je zoekt......Het is een vrij grote supermarkt met alleen aziatische produkten daar loop je niet zo maar even doorheen Emoticon: Smile
Ik denk dat het van Oriental is...

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Latex, over Bavaria, mmmm, na 3 weken NL zijn er al heel wat kratjes burgemeester gemaakt Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Sang Lee heb je ook in Den Bosch Hinthamstraat.
wij gaan soms naar Toko Tan Kruisstraat in Tilburg, ook heel goed Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Yummie!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

putteng
Gebruiker
spacer line

Waarschijnlijk bedoel je Exotus in Delft (op de grens met Den Haag).

dingef
Gebruiker
spacer line

hier een handige site, met overzicht van toko's in heel Nederland

http://tokowijzer.wordpress.com/adressen/

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 17-01-2010 11:15 dingef wrote: hier een handige site, met overzicht van toko's in heel Nederland

Dank, Dingef! Ik zit niet te wachten op toko's in Nederland, maar die site (en zijn links) is erg informatief. Mooi ook. Geboekmerkt.

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Inmiddels gelukt met de dingen die je zocht Siebjans?

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Novi, we hebben e.e.a. gevonden alleen de "bakso" ballen nog niet ....
Ze waren naar Eindhoven geweest, nu moeten we komende week naar Den-Haag ivm visum aanvraag dus gaan we dan naar de grote "Exotus" eens kijken (hier ben ik volgens mij jaren geleden eens geweest, vandaar)

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Ooh ja en de cabe die ze heeft gevonden zijn voornamelijk de groene en zoals ze mij verteld zijn de rode lebih pedas, maar oke ze heeft cabe Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

hmm, dan heeft die Oriental bij Beverwijk toch een groter assortiment.....nou ja, gelukkig hebben jullie wel al wat gevonden!

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Weet er iemand of er zulke Toko bestaat in de omgeving van Sluis, Oostburg...?
Voor ons uit West Vlaanderen is het wel wat ver om naar Eindhoven, Breda, Antwerpen... te rijden.

Milani
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. dekarre

Ga naar Terneuzen, Middelburg of Vlissingen daar kan je zeker een toko vinden. Succes

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Terneuzen is dan het dichtst, Vlissingen en Middelburg zijn over het water, dus toch een heel eind. Kan je mij een adres(sen) geven van in Terneuzen. Ik ken daar een lekker Indisch restaurant, waar we al enkele keren zijn geweest, maar een toko weet ik niet zijn hoor daar.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Sieb, toko Toet op de Beeklaan te Den Haag| een echt Indisch familiebedrijf, ze maken het op bestelling voor je,
en als jullie toch in het Haagje zijn: kom gezellig langs

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

en:
toko Asu - Appelstraat 91 Den Haag
toko dayang - Prinsestraat 65 Den Haag.[sumatraans] Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Puh!
Restaurant Bogor, een Haags begrip!
van Swietenstraat 2 [wel reserveren]

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

gezocht:
een kopietje van Jack Jersey and friends, "love from Indonesia"", er staat oa Ole sio op, maratap hati en Nina bobo.
en de cd van de Blue diamonds: Layang- Layang.
Ooit uitgeleend en nooit teruggekregen...
Uiteraard worden de kosten vergoed!
Terima kasi banyak

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Leuke naam voor je toko 'Toko Asu'... moet je hier op Java zeker niet doen, of juist wel als je winkeltje achter een politiepost zit. Emoticon: Puh!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,258 pageviews Een website van indahnesia.com