Bali met Kids!

Subforum Bali, het godeneiland 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Debbie
Gebruiker
spacer line

Ik zag al eerder een soortgelijk topic, met nul reacties, maar...ik probeer het nog een keertje!

Wij gaan 2 december naar Bali, eerst naar sanur, dan 7 dagen lombok en daarna 10 dagen legian. Wij hebben een kleine van 3 jaar en 9 maanden die al wat gewend is wat reizen betreft, maar goed.

Ben naarstig op zoek naar goede tips en suggesties die ons verblijf met kid nog leuker/ beter maken dan het al wordt...

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Debbie,
Wij hebben inderdaad eerder die tips gevraagd voor gezinnen met kinderen en dan daarover een site op onze website te maken.
Daar zijn geen reacties op gekomen.
In Bali zijn er ook niet zo veel dingen te doen voor de kleine kinderen, je kan wel eens met een koets met paard rondrijden en naar een park of het strand gaan maar daar houd het eigenlijk mee op.
Met de kleinste van jullie kinderen zal het toch wel moeilijk zij om iets te plannen, heel belangrijk is dat zo'n ukkie niet ziek word want de tijd van het jaar dat jullie gaan is het overwegend pittig warm net als nu trouwens.
Wij wonen in Jimbaran en daar is het strand voor de kleine kinderen wel erg fijn en zeker niet druk.
Succes verder,
Tuti en Jan

Anita
Gebruiker
User icon of Anita
spacer line

Er is toch ook een vogelpark op Bali ?
Is misschien ook leuk voor de kids.
Groetjes Anita

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

WATERBOM PARK!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Er zijn ook monkey forests, maar hou je kinderen bij je, die apen jatten alles.. Emoticon: Wink

Anita
Gebruiker
User icon of Anita
spacer line

klopt .. die apen hebben zelfs mijn fles water gejat die ik in de hand had.
Het mooie was wel dat hij/zij de dop er proffesioneel afdraaide de fles aan zijn/haar mond zette en dronk als een mens.
Mooi om te zien!!

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Debby,
Wij namen onze dochter afgelopen januari, zij was toen precies 2 gewoon overal mee naartoe op de motor. We hadden op bali een motor gehuurd en ze zat gewoon tussen ons in op de motor. Geen probleem en ze vond het geweldig!
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Beste Debbie,

Onze zoon woont al sinds z'n 3e maand (hij is nu 2 jaar) in IndonesiŽ en ik denk dat er bijna geen betere kindvriendelijke omgeving te vinden is dan hier. We zijn ook met hem naar Bali geweest. Zee, strand, apenbossen, vliegeren, kudah rijden, becaks, vogelparken, barongdansen, zelfs de ceremonies vond hij schitterend. En vooral de mensen die dol op kinderen zijn. Wat wil je nog meer? Ik weet zeker dat jullie daar een hele mooie vakantie zullen hebben.
Enige minpuntje is de lange vliegreis (vanuit Nederland), maar als je met een Aziatische luchtvaartmaatschappij gaat (met al die lieve stewardessen en ook de meeste andere reizigers) dan is dat ook niet zo'n probleem. Onze ervaringen met KLM zijn wat minder, moet ik eerlijk zeggen.

idbrj
Gebruiker
spacer line

Debbie,

Wij zijn half augustus met dochter, schoonzoon en kleinzoon van bijna 3 jaar naar Bali geweest. Maak je geen zorgen. Jullie kind zal zich uitstekend vermaken. Bali is kindvriendelijk en de Balinezen zijn dol op kinderen. Er is genoeg te doen en als ze nog zo klein zijn is zand en water al voldoende.
Veel plezier op het prachtige eiland Bali.

Debbie
Gebruiker
spacer line

Hallo Allemaal,

Dank jullie wel voor alle lieve reacties en bovenal allemaal positief, heerlijk! Krijg alleen maar meer zin in mn vakantie.

Die kleine is qua vliegen al wat gewend, vorig jaar maart zijn we naar koh samui gevlogen via Singapore, ook met KLM helaas. Nee, daar sluit ik me bij aan dat beviel niet zo geweldig...gewoon de andere kant uitkijken als een kind over d'r nek gaat...wat een belachelijke houding was dat van die stewardessen....nul medewerking.

We vliegen nu met Malasian Airlines? Dus dat is wellicht beter?

Afijn, we nemen alle voorzorgsmaatregelen, prikken, ehbokit enz enz om een gezond verblijf op Bali te hebben.

Wordt trouwens steeds nieuwsgieriger naar die apen!!!!

Debbie

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Debbie,
Leuk dat er nu wel reacties komen op de vraag wat er te doen is voor de kinderen in Bali.
Malasian Airlines is gewoon perfect en je zal niet bang hoeven te zijn dat de stewardes de andere kant opkijkt als jullie kind ziek mocht worden, in Maleisie houden ze van kinderen, net als in Indonesie.
Bij de apen wel even oppassen, er zijn er bij die vliegensvlug je pet of hoed weg halen om zodoende wat te eten te krijgen maar dan je spullen ook weer terug geven.
Leuke vakantie toegewenst,
Tuti en Jan

subaksarihotel
Gebruiker
spacer line

Geen KLM hoor! Niet doen... niemand niet ha ha als je eenmaal gewend bent aan de service van vliegtuig maatschappijen in Asia dan kan KLM nog heel wat leren! Zeker ook als het om de $$$ gaat.

Heel veel plezier in Bali, wel erg warm nu dus een beetje voorzichtigheid met de zon als het om de kleine gaat. Niet te koud drinken of beter helmaal niet koud en zeker even een paar dagen de tijd geven om je aan te passen aan het klimaat, onderschat dit niet en zeker niet met kleine kinderen!

Bali is perfect voor kinderen en zoials vermeld verschillende mogelijkheden... Strand (zeker Sanur is uitstekend geschikt voor kinderen) , Waterbom Park in Kuta, Kinder Paradijs in Sanur... Vogelpark, Apenbos in Ubud...

Heel veel plezier in Bali!!!

MARIO

Mario

Blog Bot
spacer line

Hallo,

Zijn Uw kinderen niet een beetje te jong voor zo'n reis ?

Groeten
Iskander

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Beste Iskander,

Ik antwoord nu voor Debbie, maar onze zoon heeft sinds z'n geboorte (hij is nu 2) er zeker al 150 vlieguren opzitten (4x retour naar IndonesiŽ, paar maal op en neer naar Singapore en Bali, ook nog binnen Europa een paar maal gevlogen). Zolang hij maar met Malaysia of Singapore airlines vloog is er niets aan de hand. Ik heb het dan nog geen eens over allerlei tochten door Java. Elke keer dat hij nu een vliegtuig over ziet overkomen roept hij heel blij "aviao" (in de taal van z'n moeder)

Debbie Spelt
Gebruiker
spacer line

Beste Iskander,

Even een antwoord vanuit mezelf, ik vind dat kinderen nooit te jong zijn om te reizen, als je je maar goed voorbereid en ook aanpast aan het tempo van het kind. Voor jezelf is het natuurlijk wel een tikkeltje vermoeiender (zwak uitgedrukt), maar het vooruitzicht om dan heerlijk te kunnen relaxen in een prachtig land weegt erg mee.

Ik kan niet wachten tot het volgende week donderdag is, want dan gaan we! Ik zal bij terugkomst hier nog wel even posten hoe we het gehad hebben!

divodurum
Gebruiker
User icon of divodurum
spacer line

Hallo,
Misschien een idee om deze vraag te stellen bij een msn-forum speciaal over Bali. Volgens mij heeft er vroeger al eens iets gestaan. er zitten een paar mensen, die kinderen hebben en daar wonen.
groeten, Dick
http://groups.msn.com/vriendenvanbali
succes!

Wayang Golek: Petruk

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,654,448 pageviews Een website van indahnesia.com