|
|
|
|
|
|
Hallo iedereen,
Ik wil graag weten waar ik het goedkoopst naar Jakarta kan na ong. 10 Juli. Ik lees veel hier over AirAsia dat het rond de 500 euro is maar als ik kijk zie ik alleen maar tickets voor 645. Of ligt het ook omdat ik in het hoogseizoen kijk? Alle tips zijn heel erg welkom.
mvg,
Andy
|
|
|
|
|
Probeer Turkish Airlines, vliegt vanaf dusseldorf voor 501 euro
Groet Maurice
|
|
|
|
|
Ik zocht op de site van D-reizen in het hoogseizoen (deels juki en augustus 2010) en kwam toen Turkisch Airlines tegen voor 622,-- of 741,-- all in. En gewoon vanaf Amsterdam en als je een beetje schuift met de data met een redelijk normale reisduur. Voor het hoogseizoen super goedkooop dus. Bestaan deze vluchten al langer of is het iets nieuws? En zijn er mensen die er erbvaring meehebben? Ik ga ervan uit dat Turkisch Airlines tegenwoordig hele goede hoogtemeters hebben.
|
|
|
|
afgelopen week had ik ook tickets met turkish airlines gevonden, 624 euro in maart. echter kan ik nu op geen enkele website meer een goedkoop ticket van turkish airlines amsterdam-jakarta meer vinden...???
wat zou er met al die goedkope tickets gebeurd zijn? of ligt het aan mij  ?
|
|
|
|
ik overweeg om nog een ticket te boeken 29 Juni tot ergens ergens in Juli. Nu nog plaatsen bij turkish airlines voor 532 euro
|
|
|
|
|
Hoi smaus. Ik heb is gekeken bij Turkisch Airlines vanaf Dusseldorf maar ik vind niets lager dan 850,- ongeveer. Doe ik iets verkeerds of is het gewoon weg?
mvg,
|
|
|
|
|
Smaus,
niks meer overwegen, maar gewoon boeken! Die prijs zie je nooit meer terugkomen. Met de bekende Azie maatschappijen zit je gauw aan 1.000 euro of meer. Air Asia weet ik niet.
salam dari Flip
|
www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij
|
|
|
|
|
Tickets voor Turkish Airlines zijn meestal goedkoper te boeken via ebookers.de
(dus niet via ebookers.nl of ebookers.be) vanaf Dusseldorf (vertrek tot 30 juni voor ca. 520 euro tot Jakarta (of Singapore), met maximaal verblijf van 1 maand, met gunstige vertrektijd in de namiddag in Dusseldorf, korte stop-overtijd in Istanbul, en aankomst in Jakarta rond 15.30 uur, met nog mogelijkheden om de zelfde dag door te vliegen naar b.v. Yogja of Denpasar.
In de hoofdseizoensmaanden juli en augustus zijn ze aanzienlijk duurder, maar vanaf begin september hanteren zij ook weer deze prijzen.
Via opodo.de zijn de prijzen zelfs nog (een fractie) lager, maar bij ebookers kun je op de flexibel zoeken (plus of min 3 dagen).
|
|
|
|
|
Ik heb gekeken en het klopt inderdaad. Maar wat ik ook heb gezien is dat je vanaf www.ebookers.nl ook tickets hebt van 646,- ong. Maar wat vreemd is, is dat dat alleen zo is als je vanaf 15 Juli tot 4 Augustus gaat (ongeveer) maar waar het dus mij omging is dat het maar 3 weken is ongveveer. En dat is best kort voor zo'n duur reisje.
|
|
|
|
|
Andy,
Met alle respect maar ik heb het idee dat je niet zo goed op de hoogte bent van de prijzen. Veel maatschappijen maken verschil tussen maandtarieven (zie ook hierboven)of tarieven met een geldigheid van 3 of 6 maanden zoals bv Singapore Airlines en Malaysian Airlines. Andere maken dat verschil weer niet (bv Emirates) dit betekent dat je voor een maandticket met SQ of MAS in het laag- of tussenseizoen soms goede deals kunt krijgen maar je vaak weer beter uit bent met een Middenoostenmaatschppij als het om een ticket gaat met een langere geldigheid. Echter met een ticketprijs van 646 euro met vertrek in juli mag je in je handjes knijpen.
De prijzen zijn nu al relatief een stuk beter dan een jaar of 5 geleden.
Je bent nu al een tijdje aan het zoeken maar voordat we een maand verder zijn grote kans dat je niet meer voor deze prijs weg kunt. Tickets met vertrek in juli en augustus zijn nu eenmaal duurder dan bijvoorbeeld met vertrek in maart, april of in november (ik noem maar wat laagseizoenperiodes)
gr
Anne Mieke
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Hoi,
Daar heb je gelijk in ja ik weet niet zo veel van prijzen van tickets etc. af. Daarom ben ik heel veel aan het zoeken naar goedkope tickets. Maar bedankt, met deze informatie ben ik al weer een beetje meer te weten gekomen.
Mvg,
Andy
|
|
|
|
On 09-02-2010 20:10 andy-tje wrote: Hoi,
Daar heb je gelijk in ja ik weet niet zo veel van prijzen van tickets etc. af. Daarom ben ik heel veel aan het zoeken naar goedkope tickets. Maar bedankt, met deze informatie ben ik al weer een beetje meer te weten gekomen.
Mvg,
Andy
|
Hier vind je wel wat informatie over vliegreizen enz.
http://www.reizenhoeftnietduurtezijn.com
Kijk ook eens naar vliegtickets met vertrek van af Duitsland.
Dat scheelt soms behoorlijk in prijs.
Door via internet te boeken spaar je soms ook geld uit.
Bijv. een vliegticket boeken via D-reizen internet kost 15 euro boekingskosten
Boek je hetzelfde ticket bij een D-reizen winkel dan betaal je dus geen 15 euro maar 30 euro boekingskosten. ( D-Reizen is dus maar één voorbeeld hoor !)
Jouw probleem is dus dat je niet op tijd geld hebt om voor een leuke prijs een vliegticket te boeken.
Informeer desnoods eens bij een willekeurig reisbureau of je een aanbetaling kan doen op vliegtickets en de rest bijv. 6 weken voor vertrek.
Succes ermee.
Ik weet niet hoe lang je wilt gaan maar als je langer dan 30 dagen gaat dan zijn de visumkosten ook een stuk hoger dan een VOA voor 30 dagen voor 25 USD (20 euro) Als je niet zoveel te besteden hebt dan moet je daar ook rekening mee houden, het is maar een tip hoor!
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Mochten prijzen nu echt uit de hand lopen voor een los ticket, boek dan de goedkoopste reis die je kunt vinden naar Bali bij een reisburo en ga met een binnenlandse vlucht op en neer naar JKT.
Daarmee verzeker je je dat je pas 6 weken voor vertrek de betaling hoeft te doen, buiten de aanbetaling maar die is niet hoog.
Wellicht een idee!
|
|
|
|
|
Remon,
Als ik het goed heb dan wil Andy naar zijn familie in Jakarta. Je hebt het hier waarschijnlijk over een pakketreis dus vlucht en hotel? Ik denk niet dat zo'n reis in juli net zo min als de vliegtickets, goedkoop zal zijn. Maar ik kan het mis hebben.
|
|
|
|
|
|
|
Een pakketreis van bv 10 dagen in die periode is nauwelijks goedkoper dan een los retourticket en dat zal niet zijn bedoeling zijn,met familie in Jakarta.
Er zit dus maar 1 ding op en dat is door sparen voor een ticket in die periode,of vroeger gaan met een wellicht goedkoper ticket..en elke dag even naar de prijzen kijken.
En wellicht is de optie van vertrek vanuit Londen met Air Asia naar KL en dan een goekoop ticket naar Jakarta zo slecht nog niet qua totaalprijs.
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
On 10-02-2010 21:59 senior wrote: Een pakketreis van bv 10 dagen in die periode is nauwelijks goedkoper dan een los retourticket en dat zal niet zijn bedoeling zijn,met familie in Jakarta.
|
Ik heb ff gegoogled het goedkoopste bij FOX voor de goedkoopste datum is € 1304,00, met OAD € 1465,00. En ik ben bang dat allerlei toeslagen, boekingskosten, ANVR, SGR etc hier nog niet bij zitten. Ook al zouden er wat reizen in de "opruiming komen" een paar weken voor vertrek dan nog zal een los ticket waarschijnlijk goedkoper zijn. Juli en augustus zijn de duurste maanden van het jaar, of het losse tickets zijn of pakketreizen. Touroperators hebben diverse systemen ze kopen een aantal stoelen in en mogen deze in consignatie houden tot een bepaalde datum voor vertrek, een maand of zo. Niet verkochte stoelen worden teruggegeven aan de maatschappij die ze alsnog in de losse verkoop doet. Model 2 is dat de plaatsen definitief worden gekocht. Touroperators nemen tegenwoordig niet meer zulke grote risico's (van de groten van vroeger is niet voor niks zo weinig meer over) Stoelprijzen in het hoogseizoen worden echt niet tegen dumpprijzen aan touroperators verkocht.
Een ander ding is dat als pakketreizen alsnog versneld verkocht moeten worden er meestal weinig keuze is in vertrekdatum. Ook het verlengen van het vliegticket (Andy wil bv 3 weken maar de pakketreis is 10 dagen) zit er dan niet altijd in.
Het is jammer dat het ticket voor die 650 euro met Turkish Airlines nu niet gekocht kan worden.
gr
AM
|
|
|
|
|
|
|
Hoi iedereen,
Ik wil inderdaad graag naar mijn familie en dus geen pakketreis.
Ik had gister bijna tickets geboekt bij www.ebookers.nl. Voor 650,- kon ik met Turkish Airlines op 19 Juli tot 17 Augustus naar Indonesie.
Het was laat in de avond dus besloot ik om het morgen middag te doen. En wat blijkt na dat nachtje slapen.... inderdaad, de tickets waren weg. Nu ben ik hard op zoek om tickets te vinden voor 650,- in ongeveer begin/midden Juli tot Augustus, nadat ik deze heb gezien hoop ik dat er nog zo eentje komt. Ik baal enorm dat ik ze niet meteen had besteld. Maar ja, zoiets overkomt iedereen wel is. Dikke pech maar ja, gebeurt is gebeurt.
Als iemand mij nog kan vertellen waar hij/zij tickets voor rond die prijs heeft gezien hoor ik dat super graag.
Mvg,
Andy
|
|
|
|
|
Toevallig zat ik op de site van d-reizen:
19 juli tot 17 augustus..Amsterdam - Jakarta met Turkish Airlines 685 euro,ex boekingskosten.
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|