|
|
|
|
|
|
ik zal me eerst eens voorstellen; ik ben moeder en vrouw in een gezin met 2 kinderen van 8 en 15 jaar (2 heerlijke knullen)
dit jaar willen wij eens iets anders op vakantie meer ontdekken en meer cultuur opsnuiven en natuurlijk met prachtige herinneringen thuiskomen.
nu is mijn oog gevallen op maleisie, vanwege de vele verschillende aspecten in het hele land tevens lijkt dit ook een prettig land om met kinderen te reizen, dit wordt ons eerste avontuur met de kinderen dus wil het eerst ook uitproberen of dit goed gaat.
zelf hebben wij al een keer een rondreis door Sri lanka mogen doen, daar hebben we veel van geleerd hoe we het wel en niet willen.
vandaar dat we nu zeggen ook vanwege de kinders dat we het liefst 3 weken willen gaan en dan deze 3 weken op willen delen met telkens 1 week verblijk of een strategische plek vanwaar we dan zelf uitstapjes kunnen plannen. waarschijnlijk is het wel zo dat we de laatste week er een mooie strandvakantie van willen maken.
hopelijk is dit mogelijk, zelf ben ik bang dat we misschien te ver over ons budget gaan vandaar dat we de prijs van de tickets zo laag mogelijk willen houden.
en dan kom ik al bij de eerste uitdaging;zover ik heb gezien zijn de tickets van air asia het goedkoopst, maar dan wel vanuit engeland en als je daar dan weer 4 tickets naar londen bij moet tellen en 1 hotelovernachting op de terugreis dan wordt het al gauw duurder en vraag ik me af of het niet op een goedkopere manier kan. Vertrek uit Duitsland of belgie maar ons ook niet uit.
ZOU IEMAND HIER ONS MEE KUNNEN HELPEN, ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
graag willen we rond 10 augustus vertrekken en dan voor 3 weken een dagje meer maakt niet uit als we maar terug zijn voor de kinders weer naar school moeten.
ik hoop dat iemand ons met deze vraag kan helpen, bij deze alvast dank je wel.
|
|
|
|
|
VRaag het eens aan World Ticket Centrum in Amsterdam. Zij rekenen voor jou de goedkoopste manier uit afhankelijk van je wensen. Wanneer je uit het buitenland vertrekt, zoals Engeland, hoeft het prisverschil en de extra kosten voor de reis erheen niet altijd negatief uit te pakken. Met Ryan Air naar Stansted of naar Gatwick, kost meestal niet zoveel. Tel al die prijzen eens bij elkaar op en je weet waar je aan toe bent. Vroeg boeken heeft niet altijd zijn voordelen, maar je bent wel zeker van je reis. Nu ik zie dat Malaysian Airlines em Air Asia zulke goedkope reizen aanbiedt, had ik beter kunnen wachten. Maar of je bent te vroeg of te laat. Wil je goedkoop vliegen dan ben je nooit op tijd.
|
|
|
|
|
Wil je naar Maleisie of naar Kalimantan? Als je echt naar Maleisie wilt gaan, is dit volgens mij niet het goede forum. Wat is precies jullie bedoeling/
|
|
|
|
|
Hoi,
Voor het vliegen zoek via ATP bij Schiphol en Dusseldorf, gemiddeld ben je dan voor E 750,00 p.p. retour klaar.
Voor hotels gebruik asiarooms en voor vervoer huur een auto, zijn goed en de wegen zijn prima.
Voor evt. route kan je wellicht wat opdoen van mijn webblog rooberjob.blogspot.com, wel even zoeken.
Veel plezier,
Rob
.
|
|
|
|
|
Oeps, foutje, juister "roobertjob.blogspot.com " (dus geen www )
Rob
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|