Vliegen met Turkish Airlines

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
charles
Gebruiker
spacer line

Hi Allemaal.
Op de eerste plaats een heeeeel gelukkig nueuwjaar 2010 voor iedereen.!!!!!!!!!!!!!!!
Kan iemand me wat vertellen omtrent het vliegen met Turkish Airlines?het is vrij goedkoop ,maar is hij wel betrouwbaar?
Bijjvoorbaat mijn dank.
charles

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Nou ik weet niet.....'t trekt mij niet zo om daar met Turkish Airlines heen te vliegen.....

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Elk vliegtuig is betrouwbaar zolang het niet neerstort natuurlijk, maar serieus:ik heb wel eens met deze maatschappij gevlogen en eigenlijk geen klachten gehad en de prijzen? Ja, elke maatschappij heeft zo nu en dan aanbiedingen dus up to you of je er mee vliegt.

hati hati, pelan pelan

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

zelf heb ik nog niet met turkish airlines gevlogen, maar ik had er mijn ouders op geboekt voor hun vorige bezoek in november, ze waren er heel tevreden over, punctueel, goede menukeuze, 30 kg luggage allowance, en vooral de prijs was zeer goed (vanuit dusseldorf)

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Collega's van me vliegen regelmatig met Turkish Airlines.
Die hebben er goede ervaringen mee.

It's only kinky the first time.

HansS
Gebruiker
spacer line

Ik zag op D-reizen in het hoogseizoen (augustus 2010) bedragen van 622,-- en 741,-- all-in. Dat is niet verkeerd en dan gewoon vanaf Amsterdam en met een beetje schuiven in de data kun je vluchten vinden die niet overdreven (te) lang duren. Ik ben dus blij met de opmerkingen hierboven, waaruit blijkt dat er geen problemen zijn. Geen vertragingen in Istanbul? En hoe zit het met de beenruimte?

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Zoals in elk vliegtuig is de beenruimte voor de meeste mensen net genoeg of net te weinig. Heb de afstand tussen de stoelen niet opgemeten, maar zal weinig verschillend zijn ten opzichte van andere maatschappijen.
De keren dat ik met TA vloog geen noemenswaardige vertragingen gehad in Istanbul, een keer 5 uur overstaptijd gehad,maar persoonlijk verveel ik mij nooit op een vliegveld.

hati hati, pelan pelan

HansS
Gebruiker
spacer line

Bedankt Senior. Waardevolle informatie, tezamen met de andere info. Minder beenruimte dan bij de KLM is ook haast niet mogelijk, dus ook dat is geen slechter punt. Mijn conclusie, gewoon een keer proberen!

andy-tje
Gebruiker
spacer line

Ik heb eindelijk geboekt en kan niet wachten tot ik ga! Emoticon: Shiny

Ik heb bij www.ebookers.nl geboekt. En ik vlieg ook met Turkish Airlines op 27 Juli tot 24 Augustus voor maar 647,-. De tijden komen SUPER goed uit. De wachttijden zijn 1 uur en 10 minuten. In mijn ogen perfect, niet te lang en niet te kort. (dat je moet gaan haasten etc.) Vertrek in Amsterdam om half 5 dus dan hoef ik niet vroeg op te staan en heb ik de hele dag en terug van Jakarta naar Amsterdam half 8 in de avond, dus dan heb ik weer de hele dag.

Ik heb een tip voor degene die nog willen boeken. Bij www.ebookers.nl heb je nog tickets van 647,- tot 700,-. Beetje schuiven met de datums en je komt er een paar tegen. Op de Turkish Airlines zelf kan je die niet vinden voor zo goedkoop.

Mvg,
Andy

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou Andy gefeliciteerd. Is het toch nog allemaal goedgekomen. Emoticon: Yes! Nu kun je tenminste ergens naar uitkijken en geen ticketstress meer te hebben.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

andy-tje
Gebruiker
spacer line

Haha ja inderdaad. Ik ben hartstikke blij en kijk er zeker naar uit. Nog bedankt voor alle tips en reactie's.

Mvg,
Andy

raanr
Gebruiker
spacer line

Beste allemaal,

Na Andy ook maar een vlucht AMS-CGK geboekt bij Turkish Airlines, heen 30/7 en terug 30/8.
Prijs Ä 711,71 incl. reis- en annuleringsverzekering Ä 56,75 en creditcard kosten Ä 7,50.

Tevens via Batavia Air retour Jakarta-Ambon geboekt voor Ä 112,36, heen 1/8 en terug 30/8.

Mvg
Ron

smaus
Gebruiker
spacer line

ik vlieg buiten het hoogseizoen met turkish airlines, vertrek morgen 18 feb voor 2 weken voor 492 euro en heb geboekt 29 Juni tot 24 Juli voor 502 euro, dat zijn nog eens mooie prijzen Emoticon: Cooool

andy-tje
Gebruiker
spacer line

Haha dat zijn zeker mooie prijzen ja. Helaas kon ik die van 29 Juni tot 24 Juli niet boeken i.v.m de vakantie dagen die pas in Juli waren. Maar ik ben ook blij met de tickets die ik heb, want dat vind ik zelf ook een hele mooie prijs.

Mvg,
Andy

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Andy, Ron,

Jullie hebben voor hele goeie prijzen geboekt. Er is nu eenmaal een verschil of je eind juni boekt of in juli. Smaus ook een goeie deal. Laten we hier elkaar vooral op de hoogte houden!

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

ja forum leden ik lees graag alle berichten, heb ook de prijzen gezien van de maatschappijen de een duur de ander spotgekoop. Akke reizen zijn voornamelijk gebaseerd op 30 dagen verblijf.
Wel ik dacht dat ik net voor carneval een goede deal heb gemaakt vertrek in augustus en terugkeer februari en dat met onze nationale trots voor Ä 745 dacht een goedkoop ticket. Verder een ieder succes

latex

andy-tje
Gebruiker
spacer line

Tot mijn verbazing zijn de tickets op www.ebookers.nl voor maar 645,- nog steeds beschikbaar! Je zult dan wel moeten boeken voor de datum 27 Juli t/m 24 Augustus, dat zijn de enige dagen voor deze prijs. Ik zet dit op het forum om mensen die naar een goedkope vlucht zoeken even te herinneren dat er nog goedkope vluchten zijn!
Dus wie een goedkope vlucht wil moet deze snel gaan boeken en dan zit je nog gezellig bij mij in het vliegtuig ook ! Emoticon: Party!

Mvg,
Andy

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Wij zitten momenteel in Indonesie met Turkish Airlines tickets van 467 euro (let wel: al geboekt in november, vertrek vanaf Dusseldorf).Momenteel is de prijs wel al weer iets gestegen, maar nog steeds onder de 550 euro, mits geboekt direct bij de duitse website van Turkisch Airlines.Via ebookers.de o.i.d. (vreemd genoeg niet via ebookers.nl) kan natuurlijk ook, maar is een fractie duurder. Deze tickets zijn z.g. promotickets, je kunt dan geen wijzigingen meer aanbrengen, maar ze zijn eventueel (als je de luxe kunt permiteren) zelfs tot 6 maanden geldig (en zelfs rond de feestdagen van december te boeken, mits je enigszins flexibel bent in je vertrekdatum). Zelf hebben we gekozen voor de ochtendvlucht, met ruim 9 uur effectief oponthoud in Istanbul (bezoek Grand Bazaar, Agia Sofia, Topkapi paleis, alles prima bereikbaar met de metro direct vanaf het vliegveld).Natuurlijk kun je ook kiezen voor de late namiddagvlucht, met korte stop in Istanbul.Op T.A. vind ik persoonlijk heel weinig aan te merken, prima verzorging, en zeer gunstige vertrek- en aankomsttijden. Qua veiligheidsgevoel ook geen enkel probleem, zeker niet met nog binnenlandse vluchten voor de boeg in IndonesieWe haalden ook nog de lokale vlucht naar Yogja, 2 uur na aankomst in Jakarta.(Visa on arrival levert weinig tijdsverlies op, veel meer ben je kwijt bij de douane, zeker nu er weer nieuwe procedures zijn ingevoerd: foto maken, (electronische) vingerafdrukken, dus daar lange wachttijden)Woonachtig in het zuiden van Nedelandland is Dusseldorf voor ons een ideaal vertrekvliegveld, veel gunstiger dan b.v. Schiphol.

FAR FROM THE MADDING CROWD

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Turkish Airlines is een heel goede airline, maar 2 verschrikkelijk lang wachten in Istanbul. Je vlucht wordt dan al snel bijna 24 uur in totaal en je moet je afvragen of je dat moet willen. Ik zou het er in elk geval niet voor over hebben.
Istanbul is wel een mooie stad, maar voor een paar uurtjes de stad ingaan is ook zonde, want de stad heeft zoveel moois te bieden. Probeer dan drie dagen ofzo in Istanbul te blijven. met de metro is alles perfect bereikbaar. Heb er twee jaar geleden een tijdje gewerkt en je gaat je er niet vervelen met al die cultuur en shopping malls.

From Dayeuhkolot with love

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Dat verschrikkelijk lang wachten valt reuze mee, als je voor de late namiddagvlucht kiest vanaf Dusseldorf of Amsterdam.
De transfertijd bedraagt dan nog geen 2 uur in Istanbul, en in totaal ben je dan van Dusseldorf (of Amsterdam) slechts 18 uur onderweg (slechts nog een korte tussenstop in Singapore).
Ik zou ook wel graag meerdere dagen in Istanbul willen doorbrengen, maar dat kan uiteraard niet met een promotieticket naar Indonesie.
Aangezien T.A. 4 x per dag vanaf Dusseldorf naar Istanbul vertrekt, en het prijstechnisch geen verschil uitmaakt welk tijdstip van vertrek je kiest, hebben wij dus bewust gekozen om op de heenreis, met pas 3 uur vliegtijd achter de rug, de hele namiddag en vroege avond in Istanbul door te brengen, inderdaad een schitterende stad.
Op de terugreis, met al meer dan 15 uur vliegtijd achter de rug vliegen we dan ook meteen door, dan wordt zo'n citytrip de gehele ochtend toch wel wat te vermoeiend, hoewel dat uiteraard ook weer mogelijk zou zijn geweest.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

, veel meer ben je kwijt bij de douane, zeker nu er weer nieuwe procedures zijn ingevoerd: foto maken, (electronische) vingerafdrukken, dus daar lange wachttijden)Woonachtig in het zuiden van Nedelandland is Dusseldorf voor ons een ideaal vertrekvliegveld, veel gunstiger dan b.v. Schiphol. [/quote]

Vertel eens wat meer over die nieuwe regels bij de douane.

Shalom

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Dusseldorf is helaas niet echt een optie als je in Noord-Holland woont...

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Er is een busverbinding vanuit Amsterdam naar Dusseldorf, lage prijzen

http://www.airportxpress.nl/

http://www.google.nl/url?sa=t&(...)9zb3KtBD2VVosIRmGUng

hati hati, pelan pelan

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Er is ook meerdere keren per dag een direkte ICT-treinverbinding vanaf Amsterdam via Utrecht, Arnhem naar Dusseldorf van nog geen 2 uur. Daar nog even met de monorail tot de terminal. Lijkt me beter te doen dan de optie naar Londen-Stansted te vliegen en dan met Air Asia tot Kuala-Lumpur. Met dan waarschijnlijk ook nog minimaal 1 overnachting op heen en terugreis i.v.m. de onpraktische aankomsttijden.

Wat de nieuwe douane-procedures in Jakarta betreft:
Je kunt niet meer met de hele familie tegelijk je paspoort met de ingevulde douaneformulieren passeren, maar het gaat nu per persoon.
Daarbij komt dat men van iedereen een digitale foto maakt en op de computer opslaat, evenals vingerafdrukken (linkerhand, rechterhand, beide duimen).
Aangezien iedereen weer individueel geinstrueerd hiervoor diende te worden, stonden we bijna 1,5 uur in de rij (zeker 5 minuten per persoon gemiddeld).
En allerlei personen die om een of andere manier probeerden voor te dringen.
Het visa-on-arrival gebeuren daarvoor nam hooguit 10 minuten in beslag.
Een geluk dat Turkish Airlines vroeger aankwam dan op schema gepland was, anders hadden wij de aansluitende Garuda-vlucht naar Yogja nog gemist. volgende keer zal ik in zo'n krap overstapschema zeker kiezen voor overnachting in b.v het FM7-hotel bij het vliegveld in jakarta, en dan de volgende ochtend op mijn gemak door naar Yogya of Solo. Met de Lion Air ben je dan bovendien in totaal niet meer kwijt.
Waarschijnlijk heeft het allemaal te maken met de jacht op terroristen, wat nu weer iets intensiever aan de hand is.
Bovendien stonden wij, volgens de wet van Murphy, in de traagste rij bij de douane.
Een voordeel was wel weer dat onze koffer netjes bij elkaar, als allerlaatsten, gereed stonden.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Dus als ik het goed begrijp moet ik dan met al mn koffers eerst de trein pakken naar A'dam CS, vervolgens de ICE en dan nog met de monorail naar Duesseldorf Flughafen, dan een vluchtje naar Istanbul, een paar uur wachten en dŠn mag ik naar IndonesiŽ. En dat allemaal voor een klein beetje geld te besparen. Da's wel heel erg Nederlands.
Nee, dan pak ik wel KLM of Malaysia Airlines.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,913 pageviews Een website van indahnesia.com