Verblijf voor 65 dagen in Indonesie

Subforum Het visumgebeuren 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 17-01-2010 08:11 jessie wrote: hij krijg dan automatische een visum van 60 daggen.

Ik daggt het niet...

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 17-01-2010 08:11 jessie wrote:
wat mij opvalt.is dat er te veel informatie over komt waar hij meschien niet uit kan komen'omong kosong' . etc

Daggt ooknie . Emoticon: Yes!
Een foutieve non info gegeven door een "ervaringsdeskundige" .
Iemand laten schaatsen op dun ijs , vol met wakken ook nog.

Wor iek eh bosing van.

Bosing : Bosan dan pusing .

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 17-01-2010 08:11 jessie wrote:
wat mij opvalt.is dat er te veel informatie over komt waar hij meschien niet uit kan komen'omong kosong' die beste kerel moet gewoon 1retoer ticket kopen............voor 6 maanden- veel geluk. ga op je eigen gevoel' dat lijkt mij het best te veel informatie, bosing .daar krijg je hoofd pijn van Emoticon: Nooo
Blablabla, ongelooflijk wat een nitwit, daar krijg je hoofdpijn van. Even om de hoek gekeken en direct "visumexpert" en vervolgens nog even iemand op het verkeerde been zetten; denk even na wat je doet......een ander gaat straks met jouw informatie finaal de boot in.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,985,806 pageviews Een website van indahnesia.com