Sexy en Indonesisch #8: Indonesische politie-vrouwen

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Sexy en Indonesisch #8: Indonesische politie-vrouwen
Gepubliceerd op 19 december 2009 05:42
Wie dacht dat Indonesische politie agenten alleen van die dikke rokende mannen in hun veertiger jaren waren heeft het mis. Ongetwijfeld door het bestrijden van de corruptie is het nu mogelijk als gewone Indonesiër om bij de politie te komen zonder hiervoor grote sommen geld neer te leggen. Het resultaat is dat de Indonesische politie een betere afspiegeling wordt van de Indonesische samenleving, met onderstaande als resultaat.
Lees verder , klik op de titel

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Heel wat beter uitziend dan die vrouwlijke draken in Nederland,in hun uniform zonder model.....Als deze dame je staande houdt betaal je met een glimlach je "boete" Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

bambang
Gebruiker
spacer line

Het moet wel een terechte boete zijn. Als deze vrouwelijke politieagent dezelfde streken uithaalt als de mannelijke, dan vergaat mijn "lust". Geef mij maar een vrouw in een sexy burgerkleding.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Tya , jullie moeten de jonge officieren van de Polwan of van Kowal (Marine) in hun smetteloze witte uniformen zien .

Aduhai .

bisa dicek of makemyday .

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Om Sid...laat zien.... Emoticon: Party! Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

De meisjes van Polwan en van Kowal was in mijn jonge jaren echt favoriet .

Een oude foto van Kowal

http://www.tempo.co.id/hg/stok(...)20041215-273,id.html

bisa dicek of makemyday .

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Tja, Om Sid...aardige foto, maar ik blijf bij mijn voorkeur voor de gefotografeerde politiedame

hati hati, pelan pelan

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Er zijn maar weinig vrouwen die na hun 30ste, getrouwd en 1 of 2 kinderen nog steeds slank eruit blijven zien.
Op die leeftijd vinden de meeste vrouwn hun uiterlijk niet meer belangrijk.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 22-12-2009 04:22 Albert wrote:
Er zijn maar weinig vrouwen die na hun 30ste, getrouwd en 1 of 2 kinderen nog steeds slank eruit blijven zien.
Op die leeftijd vinden de meeste vrouwn hun uiterlijk niet meer belangrijk.
Dan heb ik het geluk dat ik precies het tegenovergestelde heb getroffen: boven de 30, getrouwd, aantal kinderen en nog steeds superslank......en..... vindt uiterlijk belangrijk.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Albert daar ben ik,en met mij nog wel meer,het niet mee eens.Veel vrouwen doen nog wel degelijk alle moeite om er na die leeftijd goed uit te blijven zien.Niet allemaal,dat is ook weer waar. Maar ik ken in mijn vrienden kring een,Aziatische,vrouw van rond de 50 die er een stuk jonger uitziet en maatje 40 (of zoiets)heeft en een mooi uiterlijk heeft.
Ook Euopese dames die er goed uit zien zijn er zat...Voor velen is een zekere mevrouw Paay een voorbeeld, samen met nog een andere botox dame>>> helaas is dat allemaal kunstmatige "schoonheid".

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Het is wel offtopick, maar kan het nergens anders plaatsen.
Vooral dat Senior Patricia Paay er bijhaalde, die trut met haar publieke geilheid.
soms heb ik een kwajongens gedachte, als ik een vrouw ziet met een lage decolleté.
het oog wilt ook wat

Dan zou ik daar een muntstukje in willen gooien, en vragen of ik ze de hand mag geven.
Waarom vrouwen dat doen zo’n lage decolleté, is in mijn beleving een vorm van aandacht trekken, van kijk hoe zie ik er uit, of alle mannen hen zo belangrijker vinden.
Nou dames geloof me ik spot er liever mee dan dat ik u een compliment zal geven.
U zou mij bij de catorigie mannen kunnen plaatsen, waarop u zo de aandacht aan wilt trekken, als een onbezoldigde kwajongen, die van zijn vrijheid beroofde aandacht trekker.,niets meer, en niet minder…
Het is al zo oud als de sinterklaas zijn kont.
In quote leuke anekdotes men kon al met verhalen, een prikkelende gevoelens opwekken.

Eduard Jacobs was van huis uit een muzikale diamantbewerker. Tijdens een verblijf in Parijs raakte hij gefascineerd door de caf�s chantants op Montmartre , waarin de verlichte burgerij zich graag liet schokken door kritische en bijtende lieden. Aristide Bruant was zijn grote voorbeeld. In 1895 begon hij op te treden in een Amsterdams café, tijdens een wereldtentoonstelling ter bevordering van het toerisme. De vele buitenlandse bezoekers herkenden, en waardeerden de Parijse herkomst en na de tentoonstelling bleef een Amsterdams publiek regelmatig naar hem luisteren om geprikkeld te worden, en te horen zeggen wat eigenlijk niet gezegd mocht worden.
In: Alex de Haas. De minstreel van de mesthoop. Blz 115
Wat betreft de persoon van Eduard Jacobs: zie Inleiding op: De Vullisbakken
Heel deftig ziet men ze flaneeren,
Nog zeer coquet, in mooie kleeren,
In bonte jas met wandelstokken - de ouwe bokken
Gewoonlijk ziet men ze in het donker,
Bij maneschijn en stergeflonker,
't gelaat in strakke plooi getrokken,- de ouwe bokken
Ze zeggen thuis, na het dineeren:
''k Ga wandelen om te digereeren!'
Ze kunnen toch zo lekker jokken - de ouwe bokken
Gaan ze meest weg zo tegen negen,
Dan komen ze de 'meissies' tegen
Die van der winkels komen sjokken - de ouwe bokken

Dat is het aas waarom ze geven
Ze zijn blas� van oude 'teeven'
En houden nu van korte rokken - de ouwe bokken
Die sympathie is wederkerig;
Zoo'n snotmeid ook is niet afkerig,
Om 's avonds wat te zitten grokken, met ouwe bokken
Zij kunnen voor 'n momentvergeten
Dat zij het kind zijn van proleten
En laten zich zo graag verlokken,- door ouwe bokken
Eerst blijft het bij gezellig kouten,
Hij durft zich hoogstens maar verstouten,
Zoo eventjes…zoo…aand'r rokken- de ouwe bokken
Maar is eenmaal het ijs gebroken,
Dan wordt 'n andere taal gesproken,
De taal die haar in 't net moet lokken- van ouwe bokken
Ze weten goed die ouwe heeren,
Met geld is alles te regeeren,
Zelfs de onschuld als ze maar goed dokken, - de ouwe bokken
Door 't toverwoord van mooie kleeren,
Liet menig meisje zich onteeren,
Vaak door dat tuig met grijze lokken,- ouwe bokken
En ziet men ze in 't daaglijks leven,
Vaak zou men ze de hemel geven,
Zoo vroom!…Wat zal je daaraan jokken,- de ouwe bokken
De Kerk telt ze onder haar getrouwen,
Ze steunen zelfs gevallen vrouwen,
Die zij zelf met hun bloedgeld lokken…Bah! Stinkbokken!!!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,666 pageviews Een website van indahnesia.com