Wat staat er op de foto? #12

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Wat staat er op de foto? #12
Gepubliceerd op 15 december 2009 04:50
Wat staat er op de foto hieronder? Het is slechts een uitsnede uit een grotere foto die morgen op indonesiepagina.nl gepubliceerd gaat worden, maar we geven je een voorsprong om te raden wat er op de foto zou kunnen staan. De exacte naam van wat je ziet is fantastisch, echter is een omschrijving van wat je ziet en waar het zou zijn ook goed. We zullen morgen meer informatie geven als deze foto gepubliceerd wordt in de fotogalerie 'Zien is geloven'.
Lees verder , klik op de titel

made.
Gebruiker
spacer line

Gedung Sate. Jalan Diponegoro, Bandung Wetan, Bandung, West Java, Indonesia.
Mijn adres heb je nog wel toch? Emoticon: Laugh out loud

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Wie zegt dat dat het juiste antwoord is? Te zien aan de kleur van het dak is het niet het Gedung Sate namelijk. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

made.
Gebruiker
spacer line

gadverdamme daaar heb je een punt! Emoticon: Shut up!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Geen batik kaarten, geen (goed) antwoord...

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Deze week geen batik-kaarten inderdaad, wel een ander prijsje. Emoticon: Yes!

Ho Lee Fuk

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Ach so, een eerstedagsenveloppe. Niet gelezen. Maar die foto is dan ook helemaal niet van het Kantor Pos Besar van Yogya... Verre daarvan. Nou ja...

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Klopt, de prijs heeft niets te maken met de locatie van de foto. Anders zou het wel weer heel makkelijk zijn. Deze is ook niet moeilijk overigens, want Made zat al warm in bepaalde opzichten.

Ho Lee Fuk

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Hmm. Ik zou toch zweren dat het Kantor BI in Yogya was, naast het Kantor Pos Besar.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ik ben niet zo goed in daken. We gaan 24 december weer naar Indonesie. Dan zal ik meer op daken letten.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 15-12-2009 10:55 BintangJan wrote: Ik ben niet zo goed in daken.

Speel je nooit voor Sinterklaas, BJ?

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Guna,
Ik heb altijd al hoogtevrees gehad. Daarom heb ik het maar bij hulp piet gehouden. Emoticon: Shiny

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,671,140 pageviews Een website van indahnesia.com