Zou iemand deze drie regels willen vertalen? Dankjewel vast!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
40 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
gompy
Gebruiker
spacer line

Ik zou heel blij zijn als iemand dit in het B.I. zou willen vertalen:

Beste Josef,

Ik ontdek zojuist eindelijk een naamgenoot in Indonesië! Mijn ouders woonden in Bogor. Zou je het leuk vinden facebook-vriend met mij te worden? Hartelijke groet van je familielid Gombert.

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Hallo Gompy,

Waarschijnlijk komen er nog meer vertalingen....maar mijn beste vertaling is als volgt:

Josef yang baik,
Saya baru lihat ada orang dengan nama sama di Indonesia! Orangtua saya tinggal di Bogor. Mau jadi teman di facebook dengan saya? Salam, Gombert

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Josef yang baik,

Saya baru menemukan ada orang dengan nama yang sama dengan saya di Indonesia! Orangtua saya dulu tinggal di Bogor. Apakah kamu mau jadi teman saya di "facebook"?

Salam dari anggota keluargamu Gombert

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

dutchbird
Gebruiker
spacer line

gompy, Mozilla Firefox add-ons heeft een prima vertaalprogrammaatje, genaamd "ImTranslator" Uitstekende vertalingen van bijvoorbeeld hele zinnen Nederlands/Bahasa Indonesia! Emoticon: Yes!

NGS stock photos

bambang
Gebruiker
spacer line

Gompy, in welke taal gaat u communiceren met uw familie, naamgenoot? Als het Indonesisch is, is het raadzaam een cursus te volgen.

gompy
Gebruiker
spacer line

Geweldig bedankt allemaal! Toen ik mijn typisch Drentse familienaam op facebook intikte, verscheen er opeens een pagina van een Javaanse naamgenoot. Het is zo te zien een jongen met veel humor. Ik herinnerde mij dat een achterneef van mijn vader als koloniaal naar Indië was gegaan en met een Soendanese getrouwd was. Zij hebben elkaar daar één keer ontmoet toen mijn pa leraar aan de Carpentier Alting Stichting was.

Het zou me eigenlijk verbazen als hij niet een mondje Engels kan. Maar ik vond het gepast om hem in het B.I. aan te spreken, ja tôh? Ik heb goeie hoop dat ik antwoord van hem krijg. Dan meld ik me weer even.
Nogmaals bedankt,

Gompy

gompy
Gebruiker
spacer line

Gôh, wat is dit leuk!. Ik heb zijn reactie binnen. Hij schrijft: "Hallo, Mr.Gombert. Saya ada di Malang, Jawa Timur. Salam untuk keluarga Gombert di Belanda."

Ik ben zo kras om jullie wéér om een vertaling te vragen, terlaloeh eigenlijk:

"Hallo beste Josef, dankje wel voor je reactie! Van harte welkom in de familie! Ben je een afstammeling van Jaap/Jacob Tonkens ? Weet je ook wie Kartini Tonkens was? Zij wordt soms als voorzitster van de christelijke vrouwenvereniging genoemd. Hier wonen nu 80 mensen met onze achternaam. Spreek/schrijf je ook Engels? Hartelijke groet van je achterneef."

Luitjes, heel erg bedankt vast. Dit betekent veel voor me.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Er zullen vast en zeker betere vertalingen komen van degenen die al jaren in Indonesie wonen/werken,maar met mijn niet al te grote kennis van het bahasa ,kom ik tot zoiets:

"Halo Sayang Yusuf, tapi terima kasih atas komentar Anda! Selamat datang di keluarga! Apakah Anda seorang keturunan dari Jack / Yakub Tonkens? Apakah Anda tahu siapa yang Tonkens Kartini? Hal ini kadang-kadang sebagai ketua dari Women's Christian Association kata. Live di sini sekarang 80 orang dengan nama keluarga kami. Bicara / menulis bahasa Inggris dengan baik? Hangat salam dari sepupu Anda. "

hati hati, pelan pelan

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

[quote] On 21-12-2009 23:41 gompy wrote:
"Hallo Josef (yg baik) , Je kan ook gewoon Hallo Josef schrijven.

dankje wel voor je reactie! Terima kasih untuk jawaban anda .

Van harte welkom in de familie!
Dan selamat datang dalam hubungan kekeluargaan kami .

Ben je een afstammeling van Jaap/Jacob Tonkens ?
Apakah Anda masih ada hubungan dengan Jaap/Jacob Tonkens ?

Weet je ook wie Kartini Tonkens was?
Juga kenal dengan Kartini Tonkens ?

Zij wordt soms als voorzitster van de christelijke vrouwenvereniging genoemd.
Dia dikenal sebagai ketua dari perkumpulan wanita kristen.
(In Nederland of in je woonplaats?)

Hier wonen nu 80 mensen met onze achternaam.
Disini ada 80 orang yang mempunyai nama keluarga yang sama .

Spreek/schrijf je ook Engels?
Apakah Anda bisa berbicara dan menulis dalam bahasa inggris ?

Hartelijke groet van je achterneef."
Salam hangat dari saudaramu

Opmerking :, zijn jullie echt familie van elkaar en in welke graad ?
Er zijn verschillende soorten familieverbanden , in het algemeen kan men voorzichtigheidshalve saudara jauhmu( = verre familie lid) schrijven.

bisa dicek of makemyday .

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Kijk, voor een perfecte vertaling, moet je toch Indonesier zijn...en anderen keren weer eens wat Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,353 pageviews Een website van indahnesia.com