Vanaf medio april 2010 villa huren voor één jaar.

Subforum Hotels in Indonesië 
39 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Milani
Gebruiker
spacer line

Vanaf medio april willen wij een villa met zwembad huren omgeving Sanur voor één jaar. Als de omgeving en huis bevalt eventueel voor meerdere jaren.
Denken aan maximaal 100.000.000.= rp. per jaar.

Wij willen geen onderverhuurder zijn dus willen huren van eigenaar.

Milani
Gebruiker
spacer line

Kan iemand een tip geven m.rhebokEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Voor het prijsverschil in huur van een villa met zwembad in Yogya of op Bali kun je tig keer per jaar naar Bali op vakantie. Luxe. Dan bestaat de geringe kans ook nog dat je Bali leuk blijft vinden.

cabrio
Gebruiker
spacer line

Ben ook benieuwd naar deze info, dus post maar hier in plaats van mail hoor. ;-)
Ik ben zelf ook aan het uitkijken om iets te huren, maar denk dan wel eerder in de wijde omgeving van Kuta te blijven.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Dat hier nog geen reactie's op gekomen zijn snap ik niet goed Emoticon: Confused

Zitten hier dan alleen maar "makelaars" op het web?

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

On 31-01-2010 21:17 siebjans wrote:
Dat hier nog geen reactie's op gekomen zijn snap ik niet goed Emoticon: Confused

Zitten hier dan alleen maar "makelaars" op het web?

Ja tuurlijk denken die makelaars.Die armoed saaiers kunnen toch niet betalen.

Shalom

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Huren van de eigenaar is iets wat kennelijk vrijwel onmogelijk is, er zit altijd iemand tussen (of meerdere iemanden)...

cabrio
Gebruiker
spacer line

Ik hoor dat je gewoon ter plaatse in Bali moet rondlopen/rijden in de omgeving waar je graag zou huren.
Ik ken enkele mensen die huren van eingenaars rechtstreeks en die hebben het allemaal op die manier gedaan, rondkijken en ergens iets zien hange, opbellen, bezoeken en zo to ze iets vonden wat hen aan stond.
Succes en hou ons op de hoogte....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,339 pageviews Een website van indahnesia.com