scheiden...hoe...????

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
47 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Tsjaaa wat is echtelijke plicht (wat houd dat in en waar kan ik dat vinden liefst in het nederlands) en wat is dpo?
Ken je wel weer scheiden of zit je er voor je leven aan vast??
Is zo maar een vraag hoor voor de mensen die nog willen trouwen....bezint voor ge begint Emoticon: Smile

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Niet in Nederland, je moet voor de burgerlijke stand trouwen, dit is alleen rechtsgeldig.
Of je in een moskee, een hindoe tempel, of wat dan ook wil trouwen, daar bemoeit NL zich niet mee.
De Islam vrouwvriendelijker dan het Christendom? wel nee!
Las dit weekend een artikel in AD: ging over homo seksualiteit in diverse culturen.
Een man, een Turk, getrouwd maar kwam er voor uit dat hij homo was: alles kwijtgeraakt, vrouw, kinderen, de hele familie veracht hem.
Zijn vader verweet zijn vrouw, dat zij geen goede echtgenote is geweest..
meer domheid kun je niet verzinnen.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 07-12-2009 16:20 merapi wrote: meer domheid kun je niet verzinnen.

Breek me de bek niet open.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Nee, de moslimwereld kan nog een flinke punt zuigen aan het geweldige tolerante standpunt van de katholieke kerk inzake sexualiteit in het algemeen en homosexualiteit in het bijzonder!
Was het niet Win Kan die de legendarische woorden sprak over dit onderwerp (over de paus): "Ik vind, als je de sport niet beoefent, moet je je ook niet met de spelregels bemoeien".
Hoe zou de hierboven genoemde man ontvangen zijn als het in Italie was gebeurd??
Met open armen? Ik geloof er niks van (als hij uberhaupt zijn mond al open doet..

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

nikah sirri heet het geloof ik wat houd dat in ben je dan officieel getrouwd en heb je dan verplichtingen als je gaat scheiden....?
Wie weet hoe dat zit....????

Het onvoledige antwoord

In theorie kan je "opgespoord" worden als je jou echtelijke plicht niet nakomt , zit je niet in Indonesia , kan je niet meer terug naar Indonesia .
Je naam wordt dan in de DPO lijst geplaats.

Tsjaaa wat is echtelijke plicht (wat houd dat in en waar kan ik dat vinden liefst in het nederlands) en wat is dpo?
Is zo maar een vraag hoor voor de mensen die nog willen trouwen....bezint voor ge begint ....

Wil eigenlijk weten wat er speelt in zo'n geval Emoticon: Smile
wat is het juiste amtwoord ????

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Ja Willem, moet ik jou gaan uitleggen wat de echtelijke plicht inhoudt?
Nogmaals, ik ben niet op de hoogte van familierecht in Indonesia
Volgens de Nederlandse wetgeving ben je na een scheiding alimentatie plichtig zolang het huwelijk heeft geduurd.
Een en ander verandert als er kinderen zijn, dan ben je tot de kinderen 21 zijn alimentatie verschuldigd. [dit alleen als de kinderen studeren]
Zelfs de samenwoningsplicht is losgelaten in het Nederlands recht.
Nederland kent scheiding van kerk en staat, Indonesia niet
wat dpo betekent weet ik niet,vraag het aan onze sobats, zij zijn deskundiger op dit gebied.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 05-12-2009 17:15 oyibo wrote:
Die markt SA is voornamelijk bestaande uit idioten.
3 weken geleden werd ik uitgenodigd voor een heus, jawel "huwelijksfeest" !

En een echte Hollander ! Moet ik tegen de man zeggen dat z'n bruid niet gescheiden is?
Fonkel en blinkend nieuwe KTP laten maken, waar niet meer instaat dat ze gehuwd is !
Ik zeg er niets meer van,ben er heen gegaan om beleeft te zijn. Want probeer zo'n nuchtere Hollander duidelijk te maken wat er aan de hand is zit je tegen dovemans oren te praten. Ik heb met Malam een lekker biertje gedronken. Ook die is er ondertussen voorbij, die zit het ook met stijgende verbazing allemaal aan te kijken. Het klapstuk kwam van de week. Ze gaan naar de Nederlandse Ambassade in Jakarta ! Jahaaaaa, hij wil zijn bruid meenemen naar Nederland Emoticon: Stupid waarom heb ik nou het idee dat het net niet gaat lukken? Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Ik heb in iedergeval de indruk dat het bij Marno iets anders in elkaar steekt als bij die bleekgezicht die Oyibo hier boven noemde.
Ik moet bekennen dat ik er even mee zat en aan Oyibo gevraagd heb of het raadzaam was om deze dommerik te vertellen dat zijn bruid nog getrouwd is.
Ben er inmiddels achter dat het water naar de zee dragen is, je ziet het hier regelmatig om je heen.
Natuurlijk is het een pokkezooi hier, een islamitisch huwelijk is officeel in Indonesie wordt ook geregistreerd, ik noem het maar een konijnenpapiertje, je kan met zo'n zus samen legaal konijntje of vader en moedertje (hoe wil je het noemen) spelen.

Als er dus een registratie is dan zou het ook niet mogelijk moeten zijn dat zo'n zus voor het Islamitische geloof twee maal trouwt, dat is alleen maar voorbehouden aan mannen.
Een pokkezootje dus, iedere imam werkt er aan mee, immers wederom een zieltje erbij en een paar Rupiah's in de pocket, daar draait hier alles om.

Te zot voor woorden, op enkele uitzonderingen na gaan ze allemaal voor de bijl, bleekgezichten die naar Indonesie komen voelen zich als kinderkens in de ballenbak bij MacDonalds, niet vreemd want het is hier 1 grote ballenbak voor bleekgezichten.
Sinds ik langer verblijf in Indonesie is mijn mening t.a.v, de naar ik dacht intelligente Nederlandse mannen drastisch gewijzigd.
Al de eerste avond zakt het verstand vaak naar beneden en verdwijnt in het wormvormig aanhangsel.
De eerste de beste sloerie die 25 jaar jonger is als de bleekgezicht en hem verteld dat het echt de eerste keer is dat ze in deze club komt heeft vaak een volle bingo.

Eerst de drankjes afrekenen, telefoonkaart kopen, is het een slimme sloerie niet de eerste avond gelijk pom pom (ze is immers zeer netjes) en de bleekgezicht even laten hunkeren en hem het gevoel geven dat ze echt van hem houd en dat ze daarom na enkele dagen wel papa en mama met hem wil spelen, hmmmmmm.
Niet te actief zijn immers ze heeft niet veel ervaring (is de eerste keer na haar scheiding 5 jaar geleden).
Bleekgezicht leert haar hoe met het wormvormig aanhangsel om te gaan en prijst zich gelukkig met zo'n pop, zij lacht in haar vuistje om de dommerik want ze heeft er meer geslikt dan dat er klinknagels in de moerdijkbrug zaten.

Bleekgezicht denkt al aan trouwen, dit buitenkansje laat hij zich niet ontglippen, na enkele dagen barst zijn aanstaande in huilen uit, Jesus Maria wat heeft ie nou aan zijn fiets hangen, en dan komt het, ze is net twee weken geleden ontslagen en haar moeder moet naar het ziekenhuis dat gaat wel zeker een miljoen kosten, dat is natuurlijk geen probleem die 70 Eurie.
Afijn effe snel bekeren dan naar de imam het konijnenbewijs halen, want haast is geboden, de bleekgezicht moet weer terug naar het koude kikkerland.
Gewoon elke maand een paar miljoen overmaken, dat kost de kop niet en zo snel mogelijk centjes vergaren om zijn echtgenote weer te zien, intussentijd snel informeren hoe hij ze naar Nederland kan halen.

Vrouwtje lief is met een beetje geluk al na twee of drie dagen met het volgende slachtoffer bezig.
Vertel het de bleekgezicht maar, hij GELOOFT het niet, zij is niet zo Emoticon: Confused
Er zijn erbij die een vrouw met een pasgeboren baby laten zitten voor zo'n zus.
Ik ben moe, ik waarschuw niet meer zoek het maar uit, ze willen toch niet luisteren.

Er zijn duizenden en nog eens duizenden eerbare Islamitische dametjes die als ballen in de ballenbak willen fungeren, immers ze zijn zo nieuwsgierig als de pest naar die witte aanhangsels, katanya ze binne groter als de gemiddelde aziatische aanhangsels.
En of het nu een jonkie of een oudje is, maakt niet uit.
Mijn devies, spelen in die ballenbak en het daarbij laten, maar ja wie ben ik.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 08-12-2009 03:14 Malam wrote: ...

Literatuur met een hoog waarheidsgehalte.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 07-12-2009 20:30 willemgeheim wrote:
nikah sirri heet het geloof ik wat houd dat in ben je dan officieel getrouwd en heb je dan verplichtingen als je gaat scheiden....?
Wie weet hoe dat zit....????

Het onvoledige antwoord

In theorie kan je "opgespoord" worden als je jou echtelijke plicht niet nakomt , zit je niet in Indonesia , kan je niet meer terug naar Indonesia .
Je naam wordt dan in de DPO lijst geplaats.

Is zo maar een vraag hoor voor de mensen die nog willen trouwen....bezint voor ge begint ....

Wil eigenlijk weten wat er speelt in zo'n geval Emoticon: Smile
wat is het juiste amtwoord ????

1. Wat is echtelijke plicht ?
Voor de 2de keer gesteld .
Kennelijk heb je mijn posting niet goed gelezen .
Quote :Tuurlijk ben je officieel getrouwd , volgens de Islam wetten.
En dan heb je ook verplichtingen.

2.DPO: Zoiets als op de telex staan , je wordt gesignaleerd .
DPO= Daftar Pencarian Orang.

Stel dat Om Piet uit Lutjebroek Noord maakt Tukijem uit Brebes Kulon zwanger en laat vrouw en kind achter .
Tukijems familie pikte het niet , vroeg hulp aan LBH ( Lembaga Bantuan Hukum) , .
OmPiet werd aangeklaagd bij de Polres (Polisi Resort).
Moet OmPiet verschijnen , komt hij niet (inmiddels gevlogen naar Lutjebroek ) kan men zijn naam in een DPO plaatsen.
Als hij ooit terug gaat richting Oost zal hij mss aangehouden worden bij de grens.

bisa dicek of makemyday .

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 08-12-2009 03:14 Malam wrote:

[quote removed]
Gewoon elke maand een paar miljoen overmaken, dat kost de kop niet en zo snel mogelijk centjes vergaren om zijn echtgenote weer te zien, intussentijd snel informeren hoe hij ze naar Nederland kan halen.

Aldus onze vriend Malam , een tevergeefs roepende uit de polder.

Men kan ook zeggen dat het : Its all in the game of zoiets.

Heb ooit ergens een buitenlandse site gelezen waar buitenlandse mannen hun (sex) avonturen vertellen.
Dan krijg je echt rode oortjes en geloof niet wat je gelezen hebt.
De blanke (toekomstige)hubby (of is het hobby)? is nog niet eens aangekomen in zijn land pan erkomst , of de bewuste dame (verloofde , fiancee, tunangan etc ) zat al te rollebollen met de volgende hubby.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 07-12-2009 23:58 merapi wrote:
Nederland kent scheiding van kerk en staat, Indonesia niet
.

Is het zo ? .

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 07-12-2009 19:13 elsbeth wrote:
Nee, de moslimwereld kan nog een flinke punt zuigen aan het geweldige tolerante standpunt van de katholieke kerk inzake sexualiteit in het algemeen en homosexualiteit in het bijzonder!

Je hebt 1000% gelijk als je de moderne Christendom van nu gaat beoordelen en vergelijken met de huidige Islam.

Mijn stelling baseerde ik op de basis Islam en basis Christendom .
En het gaat niet zozeer omdat Islam 600 jr jonger is maar door de verboden en geboden.
Het kan interessant zijn om beide boeken Al Qur' an en Bijbel(O.T en NT) met elkaar te vergelijken.Inhoudelijk en welke boodschap ze geven.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Sid, het was ironisch bedoeld, hoor....

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Els dat begrijpt om Sid hoor!
Het is zeker goed om de Bijbel en de Koran met elkaar te vergelijken, beslist niets mis mee, interesse in andere culturen verrijkt je,maar we staan aan het begin..
Ik probeer mij te houden aan het Christelijke gebod: Heb Uw naaste lief, gelijk uzelf
Ik merk een verandering tussen Moslims en Christenen, heeft ook te maken met een jongere generatie die beter is opgeleid.
Moslims worden door autochtonen niet meer zonder meer uitgemaakt voor extreme terroristen en Christenen worden ook niet langer gezien als varkensvlees etende en amorele mensen.
We gaan een tikje de goede kant op

M Spielberger
Gebruiker
spacer line

On 08-12-2009 03:14 Malam wrote:

[quote removed]

Ik heb in iedergeval de indruk dat het bij Marno iets anders in elkaar steekt als bij die bleekgezicht die Oyibo hier boven noemde.
Ik moet bekennen dat ik er even mee zat en aan Oyibo gevraagd heb of het raadzaam was om deze dommerik te vertellen dat zijn bruid nog getrouwd is.
Ben er inmiddels achter dat het water naar de zee dragen is, je ziet het hier regelmatig om je heen.
Natuurlijk is het een pokkezooi hier, een islamitisch huwelijk is officeel in Indonesie wordt ook geregistreerd, ik noem het maar een konijnenpapiertje, je kan met zo'n zus samen legaal konijntje of vader en moedertje (hoe wil je het noemen) spelen.

Als er dus een registratie is dan zou het ook niet mogelijk moeten zijn dat zo'n zus voor het Islamitische geloof twee maal trouwt, dat is alleen maar voorbehouden aan mannen.
Een pokkezootje dus, iedere imam werkt er aan mee, immers wederom een zieltje erbij en een paar Rupiah's in de pocket, daar draait hier alles om.

Te zot voor woorden, op enkele uitzonderingen na gaan ze allemaal voor de bijl, bleekgezichten die naar Indonesie komen voelen zich als kinderkens in de ballenbak bij MacDonalds, niet vreemd want het is hier 1 grote ballenbak voor bleekgezichten.
Sinds ik langer verblijf in Indonesie is mijn mening t.a.v, de naar ik dacht intelligente Nederlandse mannen drastisch gewijzigd.
Al de eerste avond zakt het verstand vaak naar beneden en verdwijnt in het wormvormig aanhangsel.
De eerste de beste sloerie die 25 jaar jonger is als de bleekgezicht en hem verteld dat het echt de eerste keer is dat ze in deze club komt heeft vaak een volle bingo.

Eerst de drankjes afrekenen, telefoonkaart kopen, is het een slimme sloerie niet de eerste avond gelijk pom pom (ze is immers zeer netjes) en de bleekgezicht even laten hunkeren en hem het gevoel geven dat ze echt van hem houd en dat ze daarom na enkele dagen wel papa en mama met hem wil spelen, hmmmmmm.
Niet te actief zijn immers ze heeft niet veel ervaring (is de eerste keer na haar scheiding 5 jaar geleden).
Bleekgezicht leert haar hoe met het wormvormig aanhangsel om te gaan en prijst zich gelukkig met zo'n pop, zij lacht in haar vuistje om de dommerik want ze heeft er meer geslikt dan dat er klinknagels in de moerdijkbrug zaten.

Bleekgezicht denkt al aan trouwen, dit buitenkansje laat hij zich niet ontglippen, na enkele dagen barst zijn aanstaande in huilen uit, Jesus Maria wat heeft ie nou aan zijn fiets hangen, en dan komt het, ze is net twee weken geleden ontslagen en haar moeder moet naar het ziekenhuis dat gaat wel zeker een miljoen kosten, dat is natuurlijk geen probleem die 70 Eurie.
Afijn effe snel bekeren dan naar de imam het konijnenbewijs halen, want haast is geboden, de bleekgezicht moet weer terug naar het koude kikkerland.

Vrouwtje lief is met een beetje geluk al na twee of drie dagen met het volgende slachtoffer bezig.
Vertel het de bleekgezicht maar, hij GELOOFT het niet, zij is niet zo Emoticon: Confused
Er zijn erbij die een vrouw met een pasgeboren baby laten zitten voor zo'n zus.
Ik ben moe, ik waarschuw niet meer zoek het maar uit, ze willen toch niet luisteren.

Er zijn duizenden en nog eens duizenden eerbare Islamitische dametjes die als ballen in de ballenbak willen fungeren, immers ze zijn zo nieuwsgierig als de pest naar die witte aanhangsels, katanya ze binne groter als de gemiddelde aziatische aanhangsels.
En of het nu een jonkie of een oudje is, maakt niet uit.
Mijn devies, spelen in die ballenbak en het daarbij laten, maar ja wie ben ik.

You're absolutely right! Spelen in de ballenbak... That's all about, that's Global Nanpa!

What do you guys thinks after watching my video, did these girls asking me to marry them...?:
www.vimeo.com/6769742

www.vimeo.com/5359484

www.vimeo.com/7115515

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Zullen best wel meer aardige filmpjesbij zitten... maar wat moeten we er mee? Is niet een voorbeeld van trouw gedrag, het vertonen van div. girls die je in de steden van Indonesie overal oppikt voor kortstondige relaties...Heeft m.i. weinig met het topic te maken

hati hati, pelan pelan

LuluJack
Gebruiker
spacer line

On 08-12-2009 20:50 M Spielberger wrote:

[quote removed]

You're absolutely right! Spelen in de ballenbak... That's all about, that's Global Nanpa!

What do you guys thinks after watching my video, did these girls asking me to marry them...?:
www.vimeo.com/6769742

www.vimeo.com/5359484

www.vimeo.com/7115515

After seeing your video's I think I see a frustrated guy that thinks by score some pretty girls in Indonesie he thinks he is "the man".
Pretty pathetic to walk around with a handycam like that anyway.
Try to do that in Holland and get the same response I will think different about you, but I seriously doubt that hehe

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik sluit me geheel bij de laatste sprekers aan. Een duidelijk voorbeeld van een "triest geval". Een vent die zgn. "horny" meisjes staat te filmen en die filmpjes notebene op het internet gooit. Voelt zich reuze gevleid dat die meisjes zo horny van hem worden (althans, dat denkt hij..). Gedver, wat een griezel....

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Vieze kerels houd je altijd ik ben blij dat ik niet ga scheiden daar want alleen tegen trouwen zie ik al op en ben helaas niet in de situatie om zoiets aan te gaan......maar die filmpjes hoef ik niet te zien zal wel zielig zijn....

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

nou Willem, ben je toch geholpen met adviezen van onze sobats, ja toch?Tja, ook ik zit niet op dit soort filmpjes te wachten, dit is trouwens van alle tijden.Mijn voormalige buurman vertrok 10 jaar geleden naar Thailand, hij kon zijn gevoelens daar kwijt......en ja hij viel op jonge Thaise jongens.
Kortom gezegd : zijn gevoelens is hij nog niet kwijt, maar wel zn bankrekening!
Zit nu helemaal aan de grond.
Waarom hebben mannen dit niet door?dat ze geplukt worden of het nou een man of een vrouw is..
Volgens mij zijn vrouwen op dit gebied intelligenter, ze doorzien dit soort praktijken supersnel

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Mee eens Senior, heb de filmpjes niet eens bekeken.
Mijn lieve anak Bandung en ik gaan komend weekend lekker een paar dagen weg, een long weekend.
Senior, de potten sambal zijn klaar, ze gaan zaterdag op de post.
Ik hoop dat u het lekker vindt, zal kijken of ik nog een pot mango chutney bij kan doen.
Groetjes Wilma/Merapi

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 09-12-2009 18:27 willemgeheim wrote:
maar die filmpjes hoef ik niet te zien zal wel zielig zijn....

De meisjes in de filmpjes zijn over het algemeen een stuk minder zielig dan die oen met zijn camera. Misschien is die camera een vervanger voor iets anders waar hij minder mee presteert..... Emoticon: Devil

Merapi...thank you Emoticon: Bye bye Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 08-12-2009 22:08 senior wrote:
Zullen best wel meer aardige filmpjesbij zitten... maar wat moeten we er mee? Is niet een voorbeeld van trouw gedrag, het vertonen van div. girls die je in de steden van Indonesie overal oppikt voor kortstondige relaties...Heeft m.i. weinig met het topic te maken

Ik moet toegeven dat het aan de ranzige kant is, zulke filmpjes maken om je eigen ego te strelen en je vrienden te laten zien wat mogelijk is en wat je uitgespookt hebt.

Aan de andere kant moeten we wel beseffen dat de dames in kwestie er zelf aan meegewerkt hebben, daar heeft de filmmaker voor moeten dokken ook, want voor niks n........ alleen de honden elkaar hier.

Persoonlijk vind ik het niet zo schokkend, ik verblijf inmiddels al weer een behoorlijke tijd op Batam (de hoerenkast van Singapore) en ziet het dagelijks om mij heen.

Dit zou ook educatief materiaal kunnen zijn voor de domme bleekgezichten die hier heen komen en zo'n jongedame aan de haak slaan, eerst verplicht filmpje kijken met de veelzeggende tekst van de maker en dan pas loslaten in het uitgaansleven, zoals ik al schreef het is altijd de eerste keer dat de dame die aanpapt in de club komt Emoticon: Blush
Misschien dat de bleekgezichten iets meer op hun hoede zijn, alhoewel deze uitgekookte jongedames hebben een neus voor dommerikken Emoticon: Laugh out loud

Ik heb geen moeite met die dames, het tegendeel zelfs, als ze weten dat je ze door hebt en niet in hun valstrik trapt dan hebben ze er ook geen moeite mee en dan kan je best een leuke avond met ze hebben, dan hoor je nog is wat en het enige wat het je kost is een paar drankjes, natuurlijk zijn ze regelmatig even op pad als er een nieuwe geile dombo binnenkomt.
Vaak zit er toch wel een heel triest verhaal achter, uit de kampung gerukt op jonge leeftijd als 2e vrouw van een geile rijkaard en op straat gezet nadat ze een jong hebben, de rijkaard gaat op zoek naar een nieuwe blom Emoticon: Angry

Tja wat moet je dan, komen ze in dit leven terecht en ibu zorgt voor het kind, denkende dat hun dochter een keurige baan heeft, ze maakt immers elke maand geld over.
Ik neem het ze echt niet kwalijk, dit hebben ze zelf ook niet gewild.
Het tegendeel zelfs, als ik zie dat ze weer zo'n dommerik aan zijn taas hebben dan denk ik alleen maar, jij gaat voor gaas, maar je komt er wel overheen in dat rijke kikkerland, en het jong van die meid krijgt op jouw kosten goede scholing, min of meer een alrnatieve manier van ontwikkelingshulp Emoticon: Yes!
Om maar even ontopic te gaan, misschien iets minder scheidingen als de bleekgezichten vooraf weten hoe het spelletje hier gespeeld wordt. Emoticon: Frustrated
Nou ja, je weet het niet he, ze zeggen dat we kaaskoppen zijn, maar soms heb ik hier in Indonesie de indruk dat er veel eikenhoutenkaaskoppen rondlopen. Emoticon: Shiny
Ik wil overigens niet zeggen dat alles fout gaat, er zijn ook legio voorbeelden dat het wel goed gaat, kijk maar naar Malam met zijn Indonesische ouwetje.

marno
Gebruiker
spacer line

Er zit wel degelijk een waarheid in...jammer hoor...dat het leven dan zo inelkaar zit.. Emoticon: Stupid

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,715,520 pageviews Een website van indahnesia.com