Ticket nu boeken!!!!???

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
48 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
stanno
Gebruiker
spacer line

Denk dat ik vanavond mijn tickets maar ga boeken!

2 pers met malaysia air 1370 euro, was 2,5 weken geleden nog 1029 euro en gister 1230!

Weet nog niet zeker of ik vrij krijg tegen die tijd maar elke dag kost nu geld geloof ik!

W8en of boeken??????

groet,

stanno
Gebruiker
spacer line

Ohja, wij willen 24 mei vertrekken!

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Up to you, maar ik zou wachten, de prijzen gaan echt wel weer naar beneden als de komende feestdagen voorbij zijn,

hati hati, pelan pelan

beesie37
Gebruiker
spacer line

ik hoorde van het reisburo dat als er vaak op een bepaalde datum online wordt gekeken,
dat ze dan de prijzen omhoog gooien tijdelijk...

weet natuurlijk niet of dat werkelijk zo is maar kan me er wel iets bij voorstellen...

dus misschien wel handige tip

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 01-12-2009 23:58 beesie37 wrote:
ik hoorde van het reisburo dat als er vaak op een bepaalde datum online wordt gekeken,
dat ze dan de prijzen omhoog gooien tijdelijk...

Online op de site van het reisbureau of op de site van de luchtvaartmaatschappij?

hati hati, pelan pelan

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik heb hetzelfde probleem retourtje was 612 en nu al 682 met malysia airlines maar heb airasia nog achter de hand die blijven vrij stabiel in hun prijzen maar dat lange wachten is zo afzien....oooh ja en naar dps vliegen is goedkoper als naar kul met malysia airlines dat snap ik ook niet echt.....

stanno
Gebruiker
spacer line

Stond op het randje van boeken gisteren avond! Heb het toch nog niet gedaan en wacht het allemaal maar even af! In het ergste geval betaal ik net als in 2008 euro 1900/2000
met zijn tweetjes! dan wordt het weer interesant om een pakketreis te boeken!

beesie37
Gebruiker
spacer line

Op 02-12-2009 00:07 schreef senior:

[quote verwijderd]

Online op de site van het reisbureau of op de site van de luchtvaartmaatschappij?

nee bij de vluchtmaatschappijen online.

bijvoorbeeld bij singapore airlines als er vaak op dezelfde datum gekeken wordt.......

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

soms is het bij een reisburo goedkoper daar die een hoop stoelen opkopen zo hebben ze voor 448 euries naar bankok vanaf munchen bij d reizen moet je wel overstappen op airasia maar ben je toch voor minder als 550 in indonesie AM had een retourtje voor 535 met malaysia airlines dat is echt een koopje....
Als je een prijs rond de 650 ziet vanaf a´dam zou ik toch maar boeken bij d reizen nu 700 all in malyesia airlines tot DPS en ja tot KUL kost meer dat begrijp ik nog steeds niet....
Maar ik denk dat ze voor die bestemming een aantal stoelen hebben en dan moet je mazzel hebben was 612 rn nu al 682 eind april of mei....
Met Air Asia vanaf Londen is alleen intresant als je langer als een maand gaat anders is het te veel afzien voor 100 euries maar tickets langer als een maand zijn altijd veel duurder en dan maakt het prijsverschil veel goed
Niet dat ik ontevreden over Air Asia maar het is low budget vliegen en de tijden zijn ongelukkig dus of wachten op het vliegveld en een 3 a 4 honderd euries verdienen of een ticket van meer als 900 hier kopen en luxe vliegen....

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Hallo Stanno mischien ga ik ook 24 of 25 mei maar zit toch wel aan drie maanden te denken anders is het weer zo voorbij maar ja moet ff kijken of ik dat geld bij elkaar kan krijgen maar met Airasia wel ik ga trouwens pas in feb boeken...als alles kan doorgaan
Want iedere dag is weer een nieuwe....

stanno
Gebruiker
spacer line

Beste Willem,

ik ga het voorlopig allemaal maar even laten bezinken en alles goed in de gaten houden!

Wij gaan voor een week of 3, langer zal mijn baas niet zo leuk vinden denk ik! Als straks alle zomervakantie een beetje te boeken zijn ga ik zeker ook even de pakketreizen bekijken. In 2008 gingen wij 19 dagen met hotel voor 1800 euro met zijn 2en met cathey. geboekt bij Fox, ff kijken of die volgend jaar weer met wat leuke aanbiedingen komen!

groet,

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Als je niet langer dan weken gaat is een pakketreis wellicht nog het voordeligst,dan zou ik geen zoektocht gaan beginnen voor de allergoedkoopste tickets. De prijs die je vorig jaar betaald hebt is dan helemaal niet slecht en met wat mazzel is het in 2010 niet zo veel duurder...

hati hati, pelan pelan

mmeeuwesennl
Gebruiker
spacer line

op dit moment zijn de tickets voor januari t/m mei ongeveer 650 euro naar Jakarta, met Malaysian Airlines. Echt goedkoper dan de laatste jaren is geweest.
Mijn suggestie zou zijn: boeken, meteen!
Groeten,
Michael

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 03-12-2009 20:03 mmeeuwesennl wrote:
op dit moment zijn de tickets voor januari t/m mei ongeveer 650 euro naar Jakarta, met Malaysian Airlines. Echt goedkoper dan de laatste jaren is geweest.
Mijn suggestie zou zijn: boeken, meteen!
Groeten,
Michael

2x een ticket komt dan op 1300 euries,plus dat ze dan nog een verblijf moeten zoeken/boeken voor ong.18 dagen, komen ze weer op de pakketprijs uit, of duurder...

hati hati, pelan pelan

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Stanno,

waar wil je naar toe? Java, Bali? Rondreizen of op één plek?
Ik kan je in combinatie met accommodatie en eventueel transport een mooie aanbieding met SQ doen. Ticket komt dan op € 750. bestemmingen Medan, Jakarta, Solo, Surabaya, Denpasar en Lombok. Open jaw toegestaan, max stay 1 maand.
Kosteloos en vrijblijvend reserveren tot 28 februari.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

susila
Gebruiker
spacer line

Pas geleden geboekt bij D-Reizen 4 pers. met SQ € 790,06/p voor mei 2010. Heen Medan, 4 wkn. later terug van DenPasar. Zelfde reis in januari geboekt, ook bij D-Reizen, voor sept. 2009 : € 1085/p.
Ik zou zeggen: nu boeken ....

groet

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

pffff das wel duur...

Denise
Gebruiker
spacer line

Met vertrek op 24-09-2010 retour op 23-10-2010
Met Malysia Arlines: vanaf Amsterdam naar Denpasar (via Kuala Lumpur) voor 2p 1415€ All in
vanaf Brussel naar Denpasar (via Amsterdam en Kuala Lumpur) voor 2p 1370€ All in

Gezien bij vliegtickets via arke.nl

We gaan nog enkele maanden wachten om te boeken en hopen dat de prijs van het ticket pp terug onder de 600€ (een paar maanden terug voor vertrek in de maand Mei 523€ pp)

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Omdat dit topic verzand in een prijzen-topic, hierbij de link naar het centrale prijzen-topic en het verzoek aan iedereen om daar verder te gaan.

http://forum.indonesiepagina.n(...)van_vliegtickets.php

Mijn dank. Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,683,782 pageviews Een website van indahnesia.com