Wie kent een goede chauffeur op Java?

Subforum Java 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Chrissss
Gebruiker
spacer line

Hoi forumleden,

Wij 'mijn vrouw en ik' zijn inmiddels alweer terug van een zeer mooie reis door java (2 weken) en Bali (2 weken).

En dat hebben we mogen doen met Agus.

Agus is goed engels sprekende chauffeur/gids, heeft 2 kleine kinderen en een lieve vrouw.
Een zeer vriendelijke en grappige chauffeur, hij heeft ons echt heeell veel verteld over java enz. en is ook altijd in voor een grapje of een goed gesprek.

Dus als je een fijne chauffeur zoekt, stuur hem gerust een mail op:

aguskudratutullahEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.co.id

Geen probleem als je in de avond nog ergens heen wilt, hij fungeerde bij ons ook nog als gids, dit was toch wel fijn.
Op het einde van de reis hebben we hem nog wat leuke/nuttige dingen meegegeven.

Ook kunt u mij mailen voor vragen: crkoopman_Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

1 is genoeg. Toch?

It's only kinky the first time.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Is vast een hele-hele-goeie chauffeur Emoticon: Wink

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Oooooooh ! (B)agus lah ! Ik ken hem ! hele goeie !

It's only kinky the first time.

Chrissss
Gebruiker
spacer line

Op 10-12-2010 13:28 schreef oyibo:
1 is genoeg. Toch?

Ja idd, maar bij het eerste bericht was mijn email niet goed vermeld, ik kwam er ook telaat achter...vandaar.

Chris

steven070
Gebruiker
spacer line

Op 14-10-2010 20:05 schreef pak ronald:
Madelon

in Bogor is Abu Pension een goede hostel (goede vriendin van ons is daar de manager: Selvi). Ligt vlak achter treinstation.

Hoi Ronald, wij proberen vanuit NL contact te krijgen met het Abu Pension maar de nummers die op internet staan en lijken niet te werken. Heb jij het goede telefoonnummer of zijn ze misschien ook via mail bereikbaar? Hoor het graag van je! Alvast bedankt.

TERDAD
Gebruiker
spacer line

Mail naar Deny Rusnandi - zie http://www.javaholidaydriver.nl

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

ivonne
Gebruiker
spacer line

Hallo,

ik heb alle chauffeurs gemaild, slechts 1 reactie ontvangen , daar weer op gereageerd en helemaal niets meer gehoord.
wie heeft er nog mail adressen van nette betaalbare chauffeurs? wij zoeken iemand die ons van jakarta naar de veerboot naar bali brengt, en eventueel ook het stuk op bali, maar dat is geen must!

Bellen vindt ik niet fijn, kan wel, maar liever mail adressen.

simpati
Gebruiker
spacer line

ik heb alle chauffeurs gemaild,
Dat is en blijft voorlopig een groot probleem, wel pronken met een emailadres maar het niet gebruiken en dat niet alleen voor personen, met bedrijven is het ook een groot probleem, mail wordt gewoon niet beantwoord.
Bellen blijft toch favoriet en liefst lange gesprekken zodat je aan het eind niet meer weet wat er eigenlijk afgesproken is tijdens het telefoongesprek.
Salam,
Jan
Malang

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste mensen,

ik heb een prijs : IDR 175.000 per 24 uur.

Benzine niet inbegrepen.

Dit is voor een kleine auto.

Voor 6 personen wordt het IDR 200.000 per 24 uur.

De kleine wagen dient op voorhand gereserveerd te worden !

Voor meer inlichtingen walterpoupaertEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com of + 62 87 859 966 478

Henny en Walter

N.B. ik antwoord op mails ! Emoticon: Yes!

087859966478

ajh mortel
Gebruiker
spacer line

Kijk eens op Marktplaats, daar vind je een gids chaufeur onder boeken IndonesiŽ, die overal op Java op kan halen. We zijn zelf 3 jaar achter elkaar met hem mee geweest.
Prijs per dag zelf afspreken daar bemoei ik me niet mee.

Groetjes

Arjan

joost
Gebruiker
spacer line

Beste Walter,

Is die prijs voor op Bali en Java incl chauffeur.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 20-01-2011 13:56 steven070 wrote:

[quote removed]

Hoi Ronald, wij proberen vanuit NL contact te krijgen met het Abu Pension maar de nummers die op internet staan en lijken niet te werken. Heb jij het goede telefoonnummer of zijn ze misschien ook via mail bereikbaar? Hoor het graag van je! Alvast bedankt.

Steven, bekend probleem. Meestal wordt er een 8 vergeten.

Tel.: 0251 8322 893,
Fax 833 5634

Ga staan waar geen plek is om te staan.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Abu Pension is groot genoeg om niet altijd te hoeven reserveren trouwens.
Je kunt ook "met de pot" meeeten als je dat wil. Vinden ze erg leuk (en de kokie is erg goed).
Ook kun je dichtbij versie tahu halen en dat laten bereiden

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste Joost,

Ik bekwam per mail al menig reactie.

De huur van auto's onderzoek ik grondig; zeker wat betreft verzekeringen.

Wijzelf, als we in Jawa of Bali met vrienden rondrijden, huren een wagen met de vermelde prijzen. Mijn Indonesische eega zit altijd aan het stuur, want als er iets zou gebeuren : een vreemdeling hier is altijd-altijd in fout.

Ik verneem dat een chauffeur hier 100.000 rupiah per dag zou kosten, maar natuurlijk is afdingen - zoals altijd hier - zeer lucratief.

( to be continued ) Emoticon: Worship

087859966478

joost
Gebruiker
spacer line

Beste Walter,

Je auto verzekeren geldt hier alleen voor je eigen auto. De tegenpartij telt niet mee.
Als mijn auto met chauffeur met gasten rijdt wil ik niet dat hij in de auto slaapt.
Al die verhalen op dit net gaan alleen maal over afdingen afdingen.
De chauffeur moet fit zijn om met mijn gasten te rijden. Natuurlijk krijgt hij soms een gratis kamertje. Dan is dit mooi voor hem extra verdienste.
Hier in Bondowoso is de prijs van een auto voor een Indonesier 250.000 - 300.000 voor een auto zonder chauffeur en zonder benzinekosten. Eten voor de chauffeur etc etc. Misschien goedkoper, een wrak met banden???.
Loop al 15 jaar mee dus ken een beetje de klappen van de zweep.

walterpoupaert
Gebruiker
spacer line

Beste Joost,

Bedankt voor de inlichtingen !

Er is hier in Indonensia eigenlijk geen verkeersreglement, zoals u wel zal weten. - in theorie wel...

Ja, gewoonlijk rijdt men links - gewoonlijk. En een zwaarder vervoermiddel neemt altijd zijn " voorrang " !

Eigenlijk is het verkeer hier gevaarlijk.

Al 15 jaar hier, ja dan kan ik bij u in de leer komen.

In Bondowoso passeer ik vrijdag met enkele touristen; als u er niets op tegen hebt, kunnen we samen een pint pakken ?

Walter

087859966478

joost
Gebruiker
spacer line

Walter,

Dat lijkt me een goed plan. Een Duvel lijkt me lekker.
Kunnen we wat ervaringen uitwisselen.
Bel me 085231115577

Jo

Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Op 19-11-2010 09:22 schreef sukabumi:
In april 2008 sprak Iwan Abidin mij aan op het station in Bogor.Hij zag zeker dat ik totaal onbekend in Indonesie was. Ik wilde naar Sukabumi (waarvan ik had gehoord) en verder doortrekken naar Malang. Hij stelde mij voor om met hem een paar dagen rond te trekken. Hij liet mij een stuk niet touristisch Java zien, we hebben overnacht in bamboe hutten, hij wist een heerlijke maaltijd te fabriceren en heeft mij geholpen met een treinkaartje van Bandung naar Yogja (een onvergetelijk mooie treinreis), het boeken van een goedkoop goed hotel in Bandung en ik werd in Yogja opgewacht door een kennis van hem die mij weer naar een aardig hotelletje bracht.
Iwan spreekt een beetje Nederlands, weet alles van Indonesie, is zeer innemend , regelt alles en kan je in overleg van 1 tot 31 dagen rond rijden. De prijs weet ik niet meer maar viel mij mee. Mocht je hem treffen, doe hem dan de groeten van die grote man met Friese vlag op zijn rugzak.
Iwan_abidinEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com +6281802906311

Woont Iwan zelf in Bogor? En kan ik hem alsnog emailen?

Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Op 07-02-2011 13:50 schreef pak ronald:
Abu Pension is groot genoeg om niet altijd te hoeven reserveren trouwens.
Je kunt ook "met de pot" meeeten als je dat wil. Vinden ze erg leuk (en de kokie is erg goed).
Ook kun je dichtbij versie tahu halen en dat laten bereiden

Ik ben zoekende...zijn er meer gegevens over "Abu Pension"?
Waar is het precies gevestigd? In Bogor zelf of net daarbuiten?
Wanneer ik een email stuur wordt er dan nederlands verstaan?
Vast bedankt,
groet,
Steffie.

Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Op 08-02-2011 16:08 schreef Lizzy-Ilse:

[quote verwijderd]

Woont Iwan zelf in Bogor? En kan ik hem alsnog emailen?

Is bovenstaande emailadres nog juist?
Ik krijg email niet weg.
Bedankt,
Steffie

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 08-02-2011 16:10 Lizzy-Ilse wrote:

[quote removed]

.

.

http://www.zoover.nl/indonesie(...)va/bogor/abu/pension
http://hotels-indonesia-en.ghi(...)sione_2325939en.html

bisa dicek of makemyday .

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 08-02-2011 16:10 Lizzy-Ilse wrote:

[quote removed]

Waar is het precies gevestigd? In Bogor zelf of net daarbuiten?
Wanneer ik een email stuur wordt er dan nederlands verstaan?
Vast bedankt,
groet,
Steffie.

Steffie,
Abu pension ligt achter het station. Het hotel loopt ver door naar achteren, waar een kali (waterstroompje) is. De kamers daar hebben geen last van de geluiden van het station, wel hoor je het water stromen.
Nederlands spreekt men er niet. Wel zeer goed engels (vrouwelijke eigenaar is hoog opgeleid). grappige is dat ze van oorsprong arabisch zijn. Dit uit zich in de voor indonesische begrippen rare harde en duidelijke opstelling. Voor westersen is het echter handig, omdat je weet waar je aan toe bent.

Het hotel wordt gerund door Selvi. Ze zijn niet afhankelijk van het hotel, omdat haar man zelf ook een goede baan bij Garuda heeft.

Lizzy-Ilse
Gebruiker
spacer line

Op 20-01-2011 13:56 schreef steven070:

[quote verwijderd]

Zo ben ik geÔnteresseerd in een reservering, maar ieder keer wordt ik voor welk pension, guesthouse, o.i.d. via een reisbureau verwezen en dat wil ik niet.
Weet iemand de website soms van "Abu Pension" zodat het rechtstreeks kan en weet iemand soms via wat voor link ik meteen desbetreffende website kan komen?
Dit geldt ook voo rde genoemde suggesties van Resorts in Salbantina.
Ik wil liever niet via reisbureau of zie ik dan iets over het hoofd?
Bedankt voor jullie suggesties.
Groet.
Steffie.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 09-02-2011 09:56 Lizzy-Ilse wrote:

[quote removed]

Zo ben ik geÔnteresseerd in een reservering, maar ieder keer wordt ik voor welk pension, guesthouse, o.i.d. via een reisbureau verwezen en dat wil ik niet.
Weet iemand de website soms van "Abu Pension" zodat het rechtstreeks kan en weet iemand soms via wat voor link ik meteen desbetreffende website kan komen?
Dit geldt ook voo rde genoemde suggesties van Resorts in Salbantina.
Ik wil liever niet via reisbureau of zie ik dan iets over het hoofd?
Bedankt voor jullie suggesties.
Groet.
Steffie.

Steffie,

Het telefoonnummer is al in het topic genoemd.
Een website hebben ze niet. Ik heb alleen via Facebook contact met Selvi, maar ga even kijken wat ik voor je kan doen. Mail me even persoonlijk.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,646,226 pageviews Een website van indahnesia.com