Wat staat er op de foto? #10

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Wat staat er op de foto? #10
Gepubliceerd op 26 november 2009 05:11
Wat staat er op de foto hieronder? Het is slechts een uitsnede uit een grotere foto die morgen op indonesiepagina.nl gepubliceerd gaat worden, maar we geven je een voorsprong om te raden wat er op de foto zou kunnen staan. De exacte naam van wat je ziet is fantastisch, echter is een omschrijving van wat je ziet en waar het zou zijn ook goed. We zullen morgen meer informatie geven als deze foto gepubliceerd wordt in de fotogalerie 'Zien is geloven'.
Lees verder , klik op de titel

made.
Gebruiker
spacer line

Deze is gemakkelijk!
Het is een 'stupa' van het bovenste gedeelte van de Borobudur, nabij Yogyakarta.
Stupa is eigenlijk een verkeerde naam, want het bevat geen reliek van de budhha.
3x scheepsrecht Yerun? Emoticon: Clown

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Best kans dat je weer de eerste bent Made....kan haast niet missen, denk ik... Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Made heeft natuurlijk altijd een voorsprong. Op het tijdstip dat de foto geplaatst wordt lig ik nog in bed.
Maar ik doe toch een gok. Het is de derde stupa rechts boven. Gezien vanaf de voorkant. Ik weet het zeker want ik heb er diverse malen mijn hand ingestoken om een wens te doen, hahaha.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Kan ook de vierde stupa zijn Emoticon: Party! Nog een wonder dat je altijd je hand weer terug krijgt Emoticon: Frustrated

hati hati, pelan pelan

made.
Gebruiker
spacer line

ben niet de enige die in Indo woont toch? Emoticon: Very funny

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Made,
Ik maak maar een grapje, maar Bali ligt dichterbij als Belanda. Emoticon: Party!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

made.
Gebruiker
spacer line

had ik door hoor Emoticon: Puh!
Bali ligt idd wat dichterbij hehehe!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,440 pageviews Een website van indahnesia.com