Semarang vliegticket

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
101 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
nvdgeest
Gebruiker
spacer line

Mensen,

In begin januari vertrek ik voor 20 weken naar Semarang. Nu ben ik op zoek naar een vliegticket maar schrik me dood. Heb nog niets gevonden wat goedkoper is dan 2000 euro!

Hebben jullie nog suggesties? Vertrek datum is tussen de 3 en 10 januari en ik wil terug begin juni. Ik kan ook best in Duitsland opstappen. Kan iemand mij aub helpen of weet iemand nog een fatsoenlijke site?
Alvast hartelijk bedankt.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

2000 euro is wel erg duur, maar dat heeft er wellicht mee te maken dat je een ticket naar Semarang zoekt. Je kunt beter naar Jakarta vliegen en vanuit daar je ticket naar Semarang regelen. Als je dat niet zelf kunt regelen kun je het beste iemand vragen. Er zijn dagelijks vele vluchten naar Semarang vanaf Jakarta, dus dat moet het probleem niet zijn.

Verder zou je kunnen kijken of je een enkele reis kunt kopen naar Indonesie toe. Je moet wel een ticket het land uit hebben, maar dat is eenvoudig te regelen door een goedkoop ticket te kopen naar bijvoorbeeld Singapore. Gebruik je het, is het meegenomen. Gebruik je het niet is er ook geen man over boord.

mmeeuwesennl
Gebruiker
spacer line

kortgeleden vond ik een goede zoekmachine voor vliegtickets:
en.momondo.com/
daar vond ik een ticket op de door jou genoemde data naar Yogyakarta voor 1021 euro met Malaysian Airlines (vanaf Amsterdam). dat scheelt dus al aanzienlijk.
Vanaf dusseldorf vind ik al een ticket vanaf 854 euro met Emirates. nog goedkoper.

en als je gaat zoeken, zoek dan op flexibele dagen. vrijdag's of weekend vliegen is volgens mij duur. probeer doordeweekse dagen.
als het niet lukt, kan ik je helpen met zoeken.
succes
Michael

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,785,128 pageviews Een website van indahnesia.com